eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dębica › Remont boiska sportowego, ogrodzenia boiska, placów manewrowych, traktów pieszych i dróg dojazdowych należących do Spółdzielni Mieszkaniowej Leśna

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-31

Dębica: Remont boiska sportowego, ogrodzenia boiska, placów manewrowych, traktów pieszych i dróg dojazdowych należących do Spółdzielni Mieszkaniowej Leśna
Numer ogłoszenia: 187807 - 2012; data zamieszczenia: 31.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Spółdzielnia Mieszkaniowa Leśna w Dębicy , ul. Krakowska 75, 39-200 Dębica, woj. podkarpackie, tel. 14 677 83 58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: smlesna.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont boiska sportowego, ogrodzenia boiska, placów manewrowych, traktów pieszych i dróg dojazdowych należących do Spółdzielni Mieszkaniowej Leśna.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont boiska sportowego i jego ogrodzenia - w obecnej chwili boisko sportowe posiada nawierzchnie asfaltową w złym stanie technicznym tzn. popękaną o dużych ubytkach. Ogrodzenie wokół boiska sportowego jest skorodowane, powyginane i zniszczone. W ramach zamówienia należy oczyścić istniejącą nawierzchnię asfaltową, skropić oczyszczoną nawierzchnię emulsją asfaltową, wykonać nową nawierzchnię asfaltową boiska o grubości warstwy 4 cm, wymalować linie na nowej nawierzchni, obszar wokół płyty boiska utwardzić kruszywem kamiennym 0-63 mm o grubości warstwy 4 cm po zagęszczeniu, zdemontować istniejące ogrodzenie wraz z fundamentami, wstawić nowe słupki o wys. 4 m na zaprawie betonowej, zamontować siatkę ocynkowaną powlekaną na ramkach stalowych o wysokość 4 m oraz zamontować 2 furtki wejściowe. Miejsce montażu furtek należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do wykonywania robót. 2. Remont traktów pieszych - obecne nawierzchnie chodników wykonane są z płytek betonowych, które są w złym stanie technicznym tzn. popękane, niekompletne. W ramach zamówienia należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni chodników, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonać podbudowę z pospółki warstwa gr. 15 cm, ułożyć kostkę brukową gr. 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm oraz wykonać rowki i osadzić obrzeża betonowe. Zamawiający wymaga zastosowania kostki i obrzeży w kolorze szarym. 3.Place manewrowe, drogi dojazdowe oraz miejsca postojowe - place manewrowe i drogi dojazdowe wykonane są częściowo z płyt drogowych, częściowo ze skorodowanego betonu. W ramach zamówienia należy wykonać rozbiórkę istniejącej nawierzchni placów i dróg, korytowanie, profilowanie i zagęszczenie podłoża, wykonać podbudowę z piasku drobnoziarnistego stabilizowanego cementem gr. 5 cm, wykonać warstwę podbudowy o grubości 25 cm z tłucznia kamiennego, ułożyć kostkę brukową gr. 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej o grubości 3 cm oraz wykonać rowki i osadzić krawężniki na ławie betonowej. Zamawiający wymaga zastosowanie kostki i obrzeży w kolorze szarym. Pasy rozdzielające miejsca parkingowe należy wykonać z kostki brukowej w kolorze czerwonym. 4. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie wszystkich prac niezbędnych do osiągnięcia stanu zgodnego z dokumentacją projektową oraz ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia składa się z: - Dokumentacji projektowej Remontu boiska sportowego, ogrodzenia boiska, placów manewrowych, traktów pieszych i dróg dojazdowych należących do Spółdzielni Mieszkaniowej Leśna wykonanej przez Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - załącznik nr 1 do OPZ. - Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót Remontu boiska sportowego, ogrodzenia boiska, placów manewrowych, traktów pieszych i dróg dojazdowych należących do Spółdzielni Mieszkaniowej Leśna wykonanej przez Biuro Projektowe KONSTRUKTOR - załącznik nr 2 do OPZ. Uwaga: W cenę oferty nie należy uwzględniać usunięcia istniejącej nawierzchni asfaltowej boiska, co zostało przewidziane w dokumentacji projektowej. Zgodnie ze STWiOR istniejącą nawierzchnię należy oczyścić i skropić emulsją asfaltową przed wykonaniem nowej warstwy betonu asfaltowego. 5. Przedmiot zamówienia obejmuje dodatkowo: kompleksową obsługę geologiczną i geodezyjną, oznakowanie budowy, sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, jeżeli odrębne przepisy wymagają sporządzenia takiego planu, dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia i przekazania go do użytku i poniesienia opłat z tym związanych, urządzenie terenu budowy, wykonania przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb budowy oraz poniesienia kosztów z tym związanych, poniesienia ewentualnych kosztów wyłączeń i włączeń energii elektrycznej, w przypadku zniszczeń lub uszkodzeń obiektów, sieci i urządzeń lub ich części w toku realizacji - naprawienia szkody lub doprowadzenia do stanu pierwotnego, przywrócenie do pierwotnego stanu terenu robót z uwzględnieniem zakresu nowopowstałych obiektów budowlanych, wywóz i utylizacja gruzu oraz złomu powstałych przy realizacji robót, montaż rur osłonowych w miejscach kolizji sieci podziemnych, o ile są wymagane obowiązującymi przepisami lub przez właścicieli sieci, przedłożenie przed podpisaniem umowy uzgodnionego z zamawiającym harmonogramu robót, informowanie mieszkańców o planowanych terminach zamknięcia poszczególnych odcinków dróg dojazdowych poprzez umieszczanie pisemnych informacji przy wejściach do klatek schodowych, zapewnienie przejścia dla pieszych do klatek schodowych w trakcie prowadzonych robót,wycinka drzew i zakrzeczenia, pozostałych zadań wymienionych w SIWZ i załącznikach. Jeżeli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia zostałyby wskazane nazwy własne materiałów lub znaki towarowe, patenty i miejsca pochodzenia należy je traktować jako przykładowe. Zamawiający dopuszcza stosowanie innych materiałów o niegorszych parametrach..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 10% wartości zamówienia podstawowego, określonych w art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp w przypadku rozszerzenia zakresu rzeczowego, tożsamego z robotami objętymi zamówieniem i nierozerwalnie z nim związanego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 34.92.82.00 - Ogrodzenia 45.23.61.19 - Naprawa boisk sportowych 45.23.32.22 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.07.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie wg wzoru na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW) podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek posiadania wiedzy i doświadczenia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) - wykonał minimum 1 robotę budowlaną polegającą na ułożeniu nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni minimum 1 500 m2 oraz załączy dokument potwierdzający, datę i miejsce wykonania oraz, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, Wykonawcy są zobowiązani załączyć do oferty jeden wspólny wykaz na załączniku nr 4 do INSTRUKCJI (IDW) wraz z dokumentami, że roboty budowlane zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW) podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jest spełniony jeżeli Wykonawca przedłoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW). (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, do oferty należy dołączyć jedno wspólne oświadczenie na załączniku nr 2 do INSTRUKCJI (IDW) podpisane przez każdego z nich).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że warunek dotyczący posiadania wystarczającej sytuacji ekonomicznej do realizacji zamówienia jest spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, na sumę ubezpieczenia minimum 100 000,00 zł (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Formularz ofertowy przygotowany zgodnie ze wzorem podanym w Załączniku nr 1 do INSTRUKCJI (IDW); 2. Wykaz z częściami zamówienia, których wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom na załączniku nr 3 do INSTRUKCJI (IDW), 3. Stosowne pełnomocnictwo(a) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia (jeżeli dotyczy). 5. Oświadczenie o nieujawnianiu informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji - załącznik nr 7 do INSTRUKCJI (IDW) (jeżeli dotyczy).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Na podstawie art. 144 Prawa Zamówień Publicznych ZAMAWIAJĄCY przewiduje zmiany umowy, które dotyczą: 1.zmiany terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowane: wstrzymaniem robót przez inspektora nadzoru inwestorskiego potwierdzonego wpisem w Dzienniku budowy z przyczyn niezawinionych przez Wykonawcę; wystąpienia robót dodatkowych, określonych w art. 67 ust.1 pkt 5 l Pzp; wstrzymania robót przez właściwy organ z przyczyn nie zawinionych przez Wykonawcę, np. dokonanie odkrywki archeologicznej, odkrycie niewybuchu, itp.; działaniem siły wyższej ( np. strajki generalne lub lokalne) mającej bezpośredni wpływ na terminowość wykonania robót lub inne okoliczności niezależne od Wykonawcy lub których wykonawca przy zachowaniu należytej staranności nie był w stanie uniknąć lub przewidzieć jak również inne przeszkody i utrudnienia w wykonywaniu przedmiotu umowy spowodowanej przez osoby trzecie; warunkami atmosferycznymi: klęski żywiołowe, warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót budowlanych, realizację usług lub dostarczenie przedmiotu dostawy, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów - to jest wystąpienie średniodobowej temperatury poniżej minus 10 stopni Celsjusza w okresie dłuższym niż 14 dni; warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególności: odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, skał, itp.) pod warunkiem wystąpienia kategorii gruntu równej lub większej od kategorii VI na łącznej długości co najmniej 10 % całego zakresu robót; odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych; niewypały i niewybuchy, zagrożenie tąpnięciami, wybuchem; wykopaliska archeologiczne, szkody górnicze; zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; konieczność wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej; zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: przekroczenie określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów w dokumentacji projektowej; konieczność uzyskania wyroku sądowego, lub innego orzeczenia sądu lub organu, którego konieczności nie przewidywano przy zawieraniu umowy; konieczność zaspokojenia roszczeń lub oczekiwań osób trzecich - w tym grup społecznych lub zawodowych nie artykułowanych lub nie możliwych do jednoznacznego określenia w chwili zawierania umowy; zmiana terminu realizacji dokonuje się wraz ze zmianą harmonogramu rzeczowo-finansowego. 2. zmian osobowych: zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane, prawo geologiczne i górnicze lub innych ustawach; zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano określonego doświadczenia lub wykształcenia na inne legitymujące się doświadczeniem lub wykształceniem spełniającym wymóg SIWZ. 3.zmiany płatności: zmiany terminów płatności wynikające z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy, a także zmiany samoistne, o ile nie spowodują konieczności zapłaty odsetek lub wynagrodzenia w większej kwocie wykonawcy; zmiany harmonogramu rzeczowo-finansowego realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmiany warunków finansowania lub zaistnienia innych niezależnych od niego czynników; miarkowanie wysokości kar umownych w okolicznościach wskazywanych w odpowiednich przepisach kodeksu cywilnego.4.zmiany zakresu rzeczowego: zmniejszenie zakresu rzeczowego w związku z ograniczonymi możliwościami płatniczymi Zamawiającego; wykonanie świadczeń zamiennych (robót zamiennych), których wykonanie nie będzie wykraczało poza zakres określony w ofercie i nie zmieni wynagrodzenia wykonawcy; w przypadku zaistnienia istotnych okoliczności powodujących, że wykonanie umowy w zakresie przewidzianym w dokumentacji projektowej nie jest możliwe, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy; w przypadku zaistnienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części przedmiotu umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. 5. pozostałych zmian: zmiana wynagrodzenia w związku ze zmianą obowiązującej stawki VAT; wszelkie zmiany umowy, które są konieczne celem dostosowania jej warunków do podpisanej umowy o dofinansowanie projektu pomiędzy Zamawiającym, a Urzędem Marszałkowskim Województwa Podkarpackiego w ramach RPO WP na lata 2007-2013; rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami; wydłużenie okresu rękojmi, o dowolny okres.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: smlesna.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Spółdzielnia Mieszkaniowa Leśna w Dębicy, ul. Krakowska 75, 39-200 Dębica.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.09.2012 godzina 15:00, miejsce: Spółdzielnia Mieszkaniowa Leśna w Dębicy, ul.Krakowska 75, 39-200 Dębica.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Regionalny Program Operacyjny Województwa Podkarpackiego na lata 2007-2013.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.