eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cmolas › Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Cmolas wraz z opieką w roku szkolnym 2012/2013

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-06-05

Cmolas: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Cmolas wraz z opieką w roku szkolnym 2012/2013
Numer ogłoszenia: 187778 - 2012; data zamieszczenia: 05.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Cmolas , 237b, 36-105 Cmolas, woj. podkarpackie, tel. 017 2837702, faks 017 2272873.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.cmolas.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Cmolas wraz z opieką w roku szkolnym 2012/2013.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy zamówienia obejmuje Dowóz dzieci do szkół na terenie Gminy Cmolas wraz z opieką w roku szkolnym 2012/2013 na następujących trasach, wyszczególnionych jako 2 zadania: ZADANIE NR 1 : 1.Trasa: Toporów - Ostrowy Tuszowskie (szkoła) - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz. 7.00 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - poniedziałek, wtorek, środa - około godz.15.00 czwartek około - godz.14.00, piątek - około godz.14.30 (godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 48 - (Toprów - Ostrowy Tuszowskie(szkoła) - 11), Ostrowy Tuszowskie - Cmolas (szkoła) - 37 Długość trasy 13 km x = 26 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. 2. Trasa: Świerczów - Dąbrówka - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz.7.35 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - poniedziałek, wtorek, środa - około godz. 14.40, czwartek, piątek - około godz. 13.45 ( godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 30 Długość trasy 5 km x 4 (2 kursy rano, 2 kursy po południu) = 20 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. Łączna dzienna długość trasy na zadaniu nr 1 - 46 km ZADANIE NR 2 : 1.Trasa: Pateraki - Ostrowy Baranowskie (szkoła)- Jagodnik - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz. 7.05 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - poniedziałek, wtorek, środa około - godz.15.00, czwartek, piątek - godz. 13.45 ( godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 52 Długość trasy 13 km x 2 = 26 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. 2.Trasa: Jagodnik - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz. 7.30 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - trasa: Cmolas - Jagodnik - Ostrowy Baranowskie (koło kościoła) poniedziałek, wtorek, środa około - godz. 13.45, czwartek, piątek - około godz.12.45 (godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 33 Długość trasy 26 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. Łączna dzienna długość trasy na zadaniu nr 2 - 52 km Szczegóły dotyczące ilości przystanków na wymienionych trasach i ich miejsca zostaną uzgodnione z dyrektorami szkół. Wykonawca zobowiązuje się do: - sprawowania opieki nad przewożonymi dziećmi (uczniami), - ubezpieczenia przewożonych dzieci (uczniów) - zobowiązuje się do zapewnienia przewożonym uczniom odpowiednich warunków higieny jakie ze względu na rodzaj transportu uważa się za niezbędne. - zapewnienia bezpiecznego i niezbędnego taboru do przewozu wszystkich dowożonych uczniów, w tym podstawienie zastępczego autobusu w razie awarii; - zapewnienia opieki wszystkim uczniom w czasie świadczenia usługi, poprzez zatrudnienie opiekunów odpowiedzialnych za bezpieczeństwo uczniów podczas przewozu, wsiadania do autobusu i wysiadania z autobusu oraz przechodzenia przez jezdnię; - podjeżdżania autobusami szkolnymi na przystanek w taki sposób, aby ograniczać konieczność przechodzenie dzieci przez jezdnię; - zapewnienia miejsc siedzących wszystkim przewożonym uczniom;.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości: a) dla zadania nr 1 w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) b) dla zadania nr 2 w wysokości 1.000,00 zł (słownie: tysiąc złotych 00/100) do dnia 14-06-2012 godz. 930 2. Wadium powinno być wniesione w wybranej przez wykonawcę formie zgodnie z art. 45, ust. 6 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 3. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniądza wymaganą kwotę należy wpłacić na konto Zamawiającego na rachunek bankowy Nr 08 9180 1021 2002 1000 7748 0010 BS Kolbuszowa Oddział Cmolas. 4. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach - dokument wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy Cmolas (pokój nr 25), zaś kserokopię potwierdzoną za zgodność do oferty. 5. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie oraz wymaganej wysokości i formie skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 6. Zgodnie z art. 46 ust. 4a. ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku nieuzupełnienia oferty w terminie wskazanym w wezwaniu do jej uzupełnienia wadium przepada na rzecz Zamawiającego. 7. Zwrot wadium nastąpi zgodnie z warunkami określonymi w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie: koncesji, zezwolenia lub licencji na wykonywanie transportu drogowego osób, oraz oświadczenia wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za warunek spełniony poprzez złożenie oświadczenia przez wykonawcę - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie wykazu pojazdów (załącznik nr 4 do SIWZ) jakimi dysponuje wykonawca do realizacji zamówienia - posiadanie co najmniej jednego pojazdu przystosowanego do przewozu osób posiadający ubezpieczenie OC oraz NNW na każde zadanie oraz przez złożenie oświadczenia wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie wykazu osób (załącznik nr 5 do SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia - dysponowanie co najmniej jednym kierowcą z uprawnieniami do przewozu osób oraz kierowania pojazdami wykorzystywanymi do realizacji zamówienia na każde zadanie oraz przez złożenie oświadczenia wykonawcy - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony poprzez złożenie kserokopii dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz poprzez złożenie oświadczenia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3) Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do SIWZ. 4) Kopię wniesienia wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie zobowiązania wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia, a spoczywające na Wykonawcy oraz Zamawiającym zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 3. 2. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy na poniżej określonych warunkach: - zmiany trasy, ilości kilometrów i w związku z tym wartości zamówienia w przypadku istotnych zmian i potrzeb wynikłych w czasie trwania roku szkolnego których nie można było przewidzieć.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cmolas.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Cmolas, 36-105 Cmolas 237b, pok. 14.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.06.2012 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Cmolasie pok. Nr 1, 36-105 Cmolas 237b.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Trasa: Toporów - Ostrowy Tuszowskie (szkoła) - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz. 7.00 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - poniedziałek, wtorek, środa - około godz.15.00 czwartek około - godz.14.00, piątek - około godz.14.30 (godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 48 - (Toprów - Ostrowy Tuszowskie(szkoła) - 11), Ostrowy Tuszowskie - Cmolas (szkoła) - 37 Długość trasy 13 km x = 26 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. 2. Trasa: Świerczów - Dąbrówka - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz.7.35 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - poniedziałek, wtorek, środa - około godz. 14.40, czwartek, piątek - około godz. 13.45 ( godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 30 Długość trasy 5 km x 4 (2 kursy rano, 2 kursy po południu) = 20 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. Łączna dzienna długość trasy na zadaniu nr 1 - 46 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: ZADANIE NR 2:.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Trasa: Pateraki - Ostrowy Baranowskie (szkoła)- Jagodnik - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz. 7.05 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - poniedziałek, wtorek, środa około - godz.15.00, czwartek, piątek - godz. 13.45 ( godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 52 Długość trasy 13 km x 2 = 26 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. 2.Trasa: Jagodnik - Cmolas (szkoła) Dowóz rano - godz. 7.30 - od poniedziałku do piątku Odwóz - po południu - trasa: Cmolas - Jagodnik - Ostrowy Baranowskie (koło kościoła) poniedziałek, wtorek, środa około - godz. 13.45, czwartek, piątek - około godz.12.45 (godziny odwozu mogą ulec zmianie) - odwrotnie do trasy dowozu Ilość uczniów - 33 Długość trasy 26 km Autobus powinien być podstawiony na 15 minut przed godziną odjazdu. Łączna dzienna długość trasy na zadaniu nr 2 - 52 km.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60.10.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.09.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.