eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lipnica › Program kompleksowej redukcji ścieków na terenie Gminy Lipnica - budowa kanalizacji sanitarnej Lipnica-Kiedrowice-Osusznica II etap

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Lipnica: Program kompleksowej redukcji ścieków na terenie Gminy Lipnica - budowa kanalizacji sanitarnej Lipnica-Kiedrowice-Osusznica II etap
Numer ogłoszenia: 187764 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy , ul. Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica, woj. pomorskie, tel. 059 8217080, faks 059 8218317.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Program kompleksowej redukcji ścieków na terenie Gminy Lipnica - budowa kanalizacji sanitarnej Lipnica-Kiedrowice-Osusznica II etap.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres rzeczowy obejmuje : wykonanie systemu kanalizacji sanitarnej w m. Lipnica - Kiedrowice - Osusznica, gmina Lipnica. 4.1.1. Wykonanie sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej: - kanał z rur PVC O 200 mm - długość 10.357,20 m - kanał z rur PVC O 160 mm - długość 4.937,50 m 4.1.2. Wykonanie sieci kanalizacyjnej ciśnieniowej( tłocznej): - rurociąg tłoczny z rur PE 90x5,4 mm, długość - 2.095,20 m - rurociąg tłoczny z rur PE 75x64,3 mm, długość - 523,50 m - rurociąg tłoczny z rur PE 63x3,6 mm, długość - 3.942,6 m 4.1.3. Przepompownie ścieków wraz z zasilaniem - 4 sztuk PL1 - O 1200 mm i wysokości 3,5 m. PL2 - O 1200 mm i wysokości 3,5 m. PLG - O 1200 mm i wysokości 5,0 m. PKG - O 1200 mm i wysokości 5,5 m. 4.1.4. Przepompownie lokalne (przydomowe) - 4 sztuk Szczegółowy zakres rzeczowy robót określa dokumentacja projektowa - projekt budowlany, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, przedmiary robót : 1) Projekt budowlany Budowa systemu kanalizacji sanitarnej w m. Lipnica-Kiedrowice - Osusznica, gmina Lipnica opracowany przez ABOL Biuro Obsługi Inwestora mgr inż. Ryszard Lisiński , 77-100 Bytów, ul. Kochanowskiego 8-10 2) Szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez ABOL Biuro Obsługi Inwestora mgr inż. Ryszard Lisiński , 77-100 Bytów, ul. Kochanowskiego 8-10 3) Przedmiary robót 4.1.5. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Roboty należy wykonywać w sposób bezpieczny, ścisłe w zgodzie z obowiązującymi regulacjami, normami, standardami i wymaganiami określonymi w Specyfikacjach Technicznych. Specyfikacja Techniczna uwzględnia normy państwowe, instrukcje i przepisy stosujące się do robót oraz Prawo Budowlane 2. Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość robót i materiałów, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia, bezwzględne dotrzymanie terminów realizacji i zakończenia robót, oraz końcowe rozliczenie zadania. 3. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, 4. Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. 5. Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 6. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 4.1.6. Wymagania organizacyjne 1.Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający przewidziany przez zamawiającego zakres rzeczowy realizacji inwestycji, 2.Wymagana będzie współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących harmonogramu i realizacji robót, kontroli kosztów w okresie realizacji zadania zaplanowanych w budżecie i ich płatności zgodnie z planem wdrażania projektu, 3. Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur, a zwłaszcza zasad prowadzenia rozliczeń związanych z realizacją Projektu przy współfinansowaniu w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego, w szczególności dotyczy to przestrzegania: - ustawy Prawo zamówień publicznych, - treści, formy i zakresu wystawianych przez Wykonawcę faktur, analizy i kontroli harmonogramów płatności, - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót z wyodrębnieniem części nakładów rzeczowych i finansowych.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.24.40 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w kwocie 100.000,00 PLN (słownie: sto tysięcy PLN).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy zgodnie z art. 22 Ustawy Pzp , spełniają: 1. Warunki Formalne - O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy oraz spełniają warunki określone poniżej. - o udzielenie zamówienia nie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy podlegają wykluczeniu z postępowania w myśl art. 24 Ustawy. 2. Warunki ekonomiczne i techniczne W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 2.1 Potencjał ekonomiczny i finansowy Aby udokumentować, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Wykonawca musi wykazać, że: a) dysponuje środkami finansowymi w wysokości minimum 15 % zaoferowanej ceny brutto za realizację zadania lub poświadczyć zdolność kredytową na kwotę nie mniejszą niż 15 % wartości zaoferowanej ceny brutto za realizację zadania. b) posiada polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony w zakresie odpowiedzialności cywilnej na kwotę nie mniejszą niż 15 % wartości zaoferowanej ceny brutto za realizację zadania. W przypadku Wykonawców składających wspólną ofertę warunki ekonomiczno-finansowe powinny być spełnione łącznie przez wszystkich Wykonawców składających wspólną ofertę. 2.2 Potencjał kadrowy a) Wykonawca musi mieć do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel: i. przeznaczony i odpowiedzialny za realizację zamówienia, ii. posiadający stosowne kwalifikacje oraz uprawnienia jeżeli są one wymagane obowiązującymi przepisami, iii. dostępny podczas realizacji zadania b) Kluczowy personel Wykonawcy musi posiadać doświadczenie i kwalifikacje zgodnie z wymaganiami przedstawionymi w poniższej tabeli. Stanowisko Wymagana liczba osób Wymagania dotyczące osób Kierownik Budowy - branża sanitarna 1 Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżnieryjnej specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych bez ograniczeń. Doświadczenie - minimum 5 lat w pełnieniu roli kierownika budowy lub kierownika robót w robotach budowlanych z zakresu inżynierii sanitarnej posiadający uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń w pełnieniu funkcji kierownika budowy oraz posiadającego aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik Robót Sanitarnych 1 Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń sanitarnych. Minimum trzyletnie doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót sanitarnych oraz posiadającego aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik Robót Elektrycznych 1 Uprawnienia do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych bez ograniczeń i automatyki pomiarowo-kontrolnej. Doświadczenie -minimum 3 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót oraz posiadającego aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Kierownik robót budowlanych 1 Uprawnienia do kierowania robotami budowlanym. Doświadczenie -minimum 3 lat w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub robót oraz posiadającego aktualny wpis do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. Wykonawca musi zagwarantować możliwość porozumiewania się w języku polskim swojego personelu z przedstawicielami Zamawiającego oraz innymi osobami i instytucjami uczestniczącymi w procesie realizacji zamówienia. i. Wykonawca przedstawi informacje i dokumenty potwierdzające uprawnienia osób należących do kluczowego personelu. ii. Wykonawcy składający wspólnie ofertę muszą łącznie spełniać wyżej wymienione wymagania. 2.3 Doświadczenie Wykonawcy a) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 5 lat (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie) ukończył z należytą starannością realizację co najmniej dwóch zadań, każde obejmujące budowę co najmniej 4 km grawitacyjnej i (lub) tłocznej sieci kanalizacyjnej. b) Warunek wymieniony, w punkcie a) musi zostać spełniony łącznie przez wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. 3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie Wykonawcy, którzy ubiegają się wspólnie o udzielenie zamówienia, zobowiązani są: a) do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu oudzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; b) spełniać warunki wymienione w punkcie 6 niniejszej SIWZ; c) do solidarnej odpowiedzialności za wykonanie przedmiotu zamówienia; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty i oświadczenia złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia , nie spełnia. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są dostarczyć w ofercie następujące oświadczenia i dokumenty: Pod rygorem nieważności oferta musi zawierać: 1. Oferta na wykonanie zamówienia - wypełniony Formularz ofertowy zał. Nr 1. 2. Dowód wniesienia wadium (dla formy innej niż pieniądz oryginał gwarancji lub poręczenia). 3. Pełnomocnictwo, Pełnomocnictwa dla osoby i osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentów rejestracyjnych firmy (załącznik nr 2). 4. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia Formalne Warunki ubiegania się o zamówienie (zgodnie z SIWZ rozdz.6, p. 6.1): a) Oświadczenie o spełnieniu warunków art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zgodnie z załącznikiem Nr 3. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia c) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku wykonawcy (zagranicznego) - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia d) Informacje z Krajowego Rejestru Karnego, a w przypadku wykonawcy (zagranicznego) - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia podmiotu zbiorowego w zakresie określonym w art.24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia e) Zaświadczenia właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty te muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia f) Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium RP, zamiast dokumentów, o których mowa w SIWZ p. 12.1.4 b), d), i e) niniejszego rozdziału składa odpowiednie dokumenty wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania oraz ich tłumaczenia na język polski dokonane przez tłumacza przysięgłego, potwierdzające że: i. Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności i nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, ii. nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, iii. nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. g) Jeżeli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy potwierdzającym spełnienie powyższych wymagań, złożonym przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. h) Wykonawca jest zobowiązany do wypełnienia projektu umowy regulującej współpracę Wykonawcy z Zamawiającym oraz do wypełnienia wzoru harmonogramu realizacji robót - załącznik. Nr 8 5. Dokumenty potwierdzające, że wykonawca spełnia ekonomiczne i techniczne warunki ubiegania się o zamówienie a) Potencjał ekonomiczny i finansowy. Informacje i dokumenty potwierdzające, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia i spełnia wymagania wymienione w SIWZ rozdz.6 p.6.2.1. Niżej wymienione dokumenty muszą złożyć wszyscy wykonawcy wspólnie ubiegający się o przyznanie zamówienia i. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; ii. Polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności b) Potencjał kadrowy. Informacje i dokumenty potwierdzające fakt dysponowania przez Wykonawcę osobami zdolnymi do wykonania zamówienia (zgodnie z wymaganiami w SIWZ rozdz. 6, p 6.2.2) i. Informacje o kluczowym personelu oraz informację na temat doświadczenia i kwalifikacji zawodowych kluczowego personelu - zgodnie z zał. Nr 4 ii. Kopie stosownych uprawnień budowlanych (jeśli takie uprawnienia wymagane są na danym stanowisku) i kopie dokumentów potwierdzających ich weryfikację, wydanymi przez izbę inżynierów lub zaświadczeń o przynależności do właściwej izby inżynierów. c) Doświadczenie zawodowe - informacje i dokumenty potwierdzające, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia ( zgodnie z wymaganiami w SIWZ rozdz. 6, p.6.2.3) i. Informacje o zrealizowanych zamówieniach - wypełniony zał. Nr 5 ii. Referencje lub inne dokumenty potwierdzające, że zadania zostały wykonane należycie i zgodnie z wymaganiami zamawiających. 6 Do oferty muszą być również dołączone następujące dokumenty: a) Podwykonawstwo - wypełniony zał. Nr 6 z wykazem zakresów robót zlecanych Podwykonawcom. W przypadku nie korzystania z podwykonawców wpisać NIE DOTYCZY b) Informacje o podmiotach wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia z oświadczeniem wykonawców wspólnie ubiegających się o przyznanie zamówienia - zgodnie z zał. Nr 7. W przypadku Wykonawców nie składających ofert wspólnych wpisać NIE DOTYCZY Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę ( osoby) uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lipnica.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Lipnicy, ul.Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica Na wniosek wykonawcy zamawiający przekazuje w terminie 5 dni SIWZ. Opłata na podstawie art.42 ust.2 ustawy Pzp.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy w Lipnicy, ul.Słomińskiego 19, 77-130 Lipnica (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt dofinansowany w ramach Mechanizmu Finansowego Europejskiego Obszaru Gospodarczego ze środków Norweskiego Mechanizmu Finansowego.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.