eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług transportowych do prac na terenie działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Wrocław: Świadczenie usług transportowych do prac na terenie działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania
Numer ogłoszenia: 187758 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 147334 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe we Wrocławiu, ul. Kościuszki 131, 50-440 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. +48 71 72 21 700, faks +48 71 72 21 706.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług transportowych do prac na terenie działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Świadczenie usług transportowych do prac na terenie działania Obwodów Drogowych w Sulimowie i w Mirosławicach w podziale na 3 zadania: ZADANIE 1 - usługi koparko - ładowarką o mocy min. 50 kW, wraz z kompletem łyżek do kopania: łyżka skarpowa o szer. min. 120 cm, łyżka podsiębierna o szer. min 40 cm, łyżka trapezowa do rowów, w ilości do 900 godzin, do prac na terenie Obwodu Drogowego w Sulimowie. ZADANIE 2 - usługi koparko - ładowarką o mocy min. 50 kW, wraz z kompletem łyżek do kopania: łyżka skarpowa o szer. min. 120 cm, łyżka podsiębierna o szer. min 40 cm, łyżka trapezowa do rowów, w ilości do 900 godzin, do prac na terenie Obwodu Drogowego w Mirosławicach. ZADANIE 3 - usługi transportowe samochodem ciężarowym - wywrotką o ładowności min. 8 ton, kiprującą na boki i do tyłu, w ilości do 1000 godzin, do prac na terenie Obwodu Drogowego w Mirosławicach. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Zadanie 1 - teren działania Obwodu Drogowego w Sulimowie, obejmujący gminy: Czernica, Długołęka, Siechnice i Żórawina. Zadanie 2 - teren działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach, obejmujący gminy: Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Jordanów Śląski, Mietków, Sobótka. Zadanie 3 - teren działania Obwodu Drogowego w Mirosławicach, obejmujący gminy: Kąty Wrocławskie, Kobierzyce, Jordanów Śląski, Mietków, Sobótka. 3. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące pełnienia nadzoru, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 3) Usługi będą zlecane przez odpowiednio przez: dla Zadania 1 - kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie lub dysponenta - pracownika Obwodu Drogowego w Sulimowie, wyznaczonego przez kierownika Obwodu Drogowego w Sulimowie, dla Zadania 2 - kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach lub dysponenta - pracownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach, wyznaczonego przez kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach, dla Zadania 3 - kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach lub dysponenta - pracownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach, wyznaczonego przez kierownika Obwodu Drogowego w Mirosławicach,który poda dokładną datę i godzinę zlecenia z co najmniej 16 godzinnym wyprzedzeniem. 4. Wymagania stawiane Wykonawcy: 1. Wykonawca zobowiązuje się świadczyć usługi na terenie wyznaczonym przez Zamawiającego zgodnie z opisem znajdującym się w materiałach przetargowych. 2. Za ewentualne szkody w terenie powstałe w czasie wykonywania usługi odpowiada Wykonawca. 3. Wykonawca zobowiązany jest do: a) utrzymania sprzętu w stałej gotowości technicznej, b) pokrycia wszelkich kosztów naprawy sprzętu, kosztów paliwa i eksploatacji. 4. Wykonawca wyposaży w telefon komórkowy operatora jednostki sprzętowej. 5. Wykonanie usług na wniosek Zamawiającego będzie podlegało monitoringowi za pomocą specjalistycznego urządzenia do rejestracji parametrów pracy sprzętu. 6. Na wniosek Zamawiającego Wykonawca dostosuje (na swój koszt w ramach umowy), jednostkę sprzętową do montażu ww. urządzenia do monitorowania sprzętu. 7. Zamawiający zamontuje w pojeździe Wykonawcy sprawne urządzenie, które podlega zwrotowi w terminie 7 dni od dnia zakończenia realizacji niniejszej umowy w stanie nie pogorszonym. 8. Wykonawca po zamontowaniu urządzenia monitorującego zobowiązuje się, do: a) używania go zgodnie z jego przeznaczeniem, b) utrzymania w należytym stanie, c) nie udostępniania osobom trzecim, d) zgłaszania wszelkich usterek urządzenia. 9. Koszt naprawy ewentualnych usterki urządzenia powstałych z winy Wykonawcy ponosi Wykonawca..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.50.00.00 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej 60.18.10.00 - Wynajem samochodów ciężarowych wraz z kierowcą .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ZADANIE 1 - usługi koparko - ładowarką o mocy min. 50 kW, wraz z kompletem łyżek do kopania: łyżka skarpowa o szer. min. 120 cm, łyżka podsiębierna o szer. min 40 cm, łyżka trapezowa do rowów, w ilości do 900 godzin, do prac na terenie działania Obwodu Drogowego w Sulimowie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Marian Pisarski, Wilczkowice 10, 55-065 Jordanów Śl., kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 110700,00

  • Oferta z najniższą ceną: 109593,00 / Oferta z najwyższą ceną: 110700,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.