eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Skoczów › Feniks-PPOŻ



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Skoczów: Feniks-PPOŻ
Numer ogłoszenia: 187747 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej "Feniks" w Skoczowie, ul. Sportowa 13, 43-430 Skoczów, woj. śląskie, tel. 033 8533640, fax 033 8533627.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.feniks.skoczow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Feniks-PPOŻ.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest instalacja sygnalizacji pożaru w kompleksie budynków Powiatowego Domu Pomocy Społecznej Feniks w Skoczowie, ul. Sportowa 13, Etap IV i Va

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 26.11.2007.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówien publicznych oraz spełniajacy wymogi art. 22 ustawy. 2.Zamawiajacy będzie oceniał powyższe warunki na podstawie dokumentów o których mowa w pkt.6 SIWZ. Oferta musi być zgodna ze wszystkimi wymogami SIWZ oraz ustawą Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Do oferty winny być załączone następujace dokumenty lub kserokopie dokumentów poświadczone za zgodnosć z oryginałem ,dotyczace Wykonawcy; 1) wypełniony formularz ofertowy, 2) kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót, 3)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postepowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art.22 ust.1 uPzp. 2.W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności objetych przedmiotem zamówienia oraz nie podlega wykluczeniu do oferty należy dołączyć następujace dokumenty : 1)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalnosci gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niz 6 miesiecy przed upływem terminu składania ofert: 2)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzajacych odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz skladek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych patności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji własciwego organu wystwione nie wcześniej niz 3 miesiące przed upływem twrminu składania ofert; 3) dokumenty uprawniające do kierowania robotami budowlanymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.feniks.skoczow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Dom Pomocy Społecznej Feniks 43-430 Skoczów, ul. Sportowa13.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.10.2007 godzina 08:30, miejsce: Sekretariat Powiatowego Domu Pomocy Społecznej Feniks w Skoczowie, ul. Sportowa13.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.