Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2016-08-24
Morawica: Dostosowanie parteru i piwnic budynku G do wymogów prawa w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy - Nr EZP-252-16/2016
Numer ogłoszenia: 187725 - 2016; data zamieszczenia: 24.08.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 143075 - 2016r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Świętokrzyskie Centrum Psychiatrii w Morawicy, ul. Spacerowa 5, 26-026 Morawica, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3641378, faks 041 3641226.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostosowanie parteru i piwnic budynku G do wymogów prawa w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy - Nr EZP-252-16/2016.
II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostosowanie parteru i piwnic budynku G do wymogów prawa w Świętokrzyskim Centrum Psychiatrii w Morawicy. 2. Zakres rzeczowy robót obejmuje: 2.1. Piwnice i parter: roboty rozbiórkowe posadzek i ścian, wykonanie nowych posadzek z gresu i wykładziny PCV, wykonanie okładzin ścian, wykonanie sufitów podwieszanych, montaż opraw w sufitach podwieszanych, malowanie ścian, wymiana i montaż nowych drzwi p.poż., wymiana okien p.poż. i montaż kurtyn p.poż., montaż klimatyzatora, montaż dwóch systemów alarmowych. 2.2. Roboty zewnętrzne: roboty rozbiórkowe ścian naświetli, roboty ziemne, wykonanie ścian żelbetowych oporowych naświetli, wykonanie balustrad ze stali nierdzewnej. 3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa niżej wymieniona dokumentacja: 3.1. Projekt wykonawczy - architektura. 3.2. Dokumentacja techniczna z zakresu ochrony przeciwpożarowej. 3.3. Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót - branża budowlana. 3.4. Dokumentacja geotechniczna. 3.5. Przedmiary robót: branża budowlana (4 egz.), dostosowanie do przepisów ppoż. (1 egz.). 4. Główne i pomocnicze kody CPV: 45.00.00.00-7 - roboty budowlane. 5. Zastosowane w dokumentacji Zamawiającego wymienionej w pkt. 3 preferencje i wymagania odnoszące się do cech technicznych i jakościowych przedmiotu zamówienia, służą jedynie uzyskaniu najwyższej jakości technicznej przedmiotu zamówienia oraz zapewnieniu jego pełnej sprawności technicznej i jakościowej. Użyte do opisu przedmiotu zamówienia znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować wyłącznie jako wskazówkę, co do rodzaju i jakości oraz standardu zastosowania. Zamawiający dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji. W takiej sytuacji zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. 6. Roboty będą prowadzone na obiekcie częściowo wyłączonym z użytkowania znajdującym się w sąsiedztwie czynnych obiektów szpitalnych. W budynku będą czynne: Izba Przyjęć, Pracownia RTG, Laboratorium, Dział Fizjoterapii i Dział Księgowości. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zapoznania się z zagrożeniami mogącymi wystąpić na terenie Świętokrzyskiego Centrum Psychiatrii w Morawicy i złożyć stosowne oświadczenie w tym zakresie. 7. Roboty budowlane oraz wszystkie prace związane z wykonywanymi robotami winny być realizowane zgodnie z wytycznymi odnoszącymi się do przepisów obowiązującego prawa, obowiązujących norm, warunków technicznych, zasad wiedzy technicznej, przepisów bhp, ppoż. 8. Roboty powinny być wykonywane pod kierownictwem uprawnionego Kierownika Budowy, zgodnie ze zleconym zakresem oraz wymaganiami prawa budowlanego, obowiązującymi przepisami, normami i sztuką budowlaną z materiałów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych. 9. Zamawiający zapewni nadzór inwestorski oraz wskaże punkt poboru energii elektrycznej i wody. Koszty za w/w media będą ustalone na podstawie zużycia wskazanego przez zainstalowane opomiarowanie lub ryczałtowo wg cen mediów obowiązujących w czasie dostawy. Kosztami za media zużyte w trakcie trwania umowy łącznie z ilością odprowadzanych ścieków równoważną ilości zużytej wody obciążony będzie Wykonawca. W przypadku ogrzewania budynku podczas prac budowlanych kosztami za ogrzewanie zostanie obciążony Wykonawca zgodnie z procentowym podziałem kosztów ogrzewania budynków Szpitala. 10. Okres gwarancji należytego wykonania oraz oferowany okres rękojmi za wady fizyczne całego zakresu robót stanowiących przedmiot zamówienia nie może być krótszy niż 36 miesięcy. Termin rękojmi jak i gwarancji jakości liczony jest od daty odbioru końcowego zadania. 11. Zamawiający zastrzega sobie możliwość ograniczenia umownego zakresu przedmiotu zamówienia. 12. Roboty realizowane będą na koszt i ryzyko wykonawcy. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości złożenia ofert częściowych oraz oferty wariantowej w rozumieniu art. 83 ustawy Pzp przewidującej odmienny niż określony w niniejszej SIWZ sposób wykonania zamówienia. 14. Zamawiający przewiduje udzielenie w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego zamówień uzupełniających w wysokości nie większej niż 30% przedmiotowego zamówienia na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp polegającego na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówienia podstawowego. 15. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz warunkami realizacji inwestycji, gdyż na tej podstawie określi cenę kosztorysową za całkowite wykonanie zamówienia. 16. Przed sporządzeniem oferty Wykonawca ma możliwość odbyć wizję lokalną potwierdzoną protokołem spisanym w siedzibie Zamawiającego. Wizję lokalną Wykonawca może odbyć w uzgodnionym z Zamawiającym terminie.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 23.08.2016.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ KĘCKI PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO - USŁUGOWE " HEWANAG"
- Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowe HEWANAG Andrzej Kęcki, ul. Zagnańska 220A, 25-563 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 701864,13 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 658089,06
Oferta z najniższą ceną: 523613,91 / Oferta z najwyższą ceną: 837048,76
Waluta: PLN .
INNE PRZETARGI MORAWICA
więcej: przetargi MORAWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
- Remont elewacji zachodniej budynku "A" zlokalizowanego przy ul. Płk. Jana Kilińskiego 152 w Łodzi, wpisanego do Gminnej Ewidencji Zabytków miasta Łodzi.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.