Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-12
Chybie: Przebudowa drogi gminnej - ulica Świerkowa w Mnichu
Numer ogłoszenia: 187695 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wójt Gminy Chybie, ul. Bielska 78, 43-520 Chybie, woj. śląskie, tel. 033 8561096, 8561098, fax 033 8561096.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.chybie.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej - ulica Świerkowa w Mnichu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej - ul. Świerkowa w Mnichu na odcinku 312,180 mb. Zakres robót: 1. wykonanie koryta 2. profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni 3. wykonanie górnej warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 4. wykonanie nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych 5. roboty odwodnieniowe Szczegółowy zakres ilościowy i rzeczowy określony jest w przedmiarze robót, stanowiącym załącznik nr 1 oraz w szczegółowych specyfikacjach technicznych, stanowiących załącznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Dokumentacja projektowa znajduje się w siedzibie zamawiającego (pok. nr 10).
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.26 - Drogi dojazdowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.26 - Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych Oryginalny kod CPV: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.51 - Wymiana nawierzchni .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 10.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. warunki określone w art. 22 ustawy - Prawo zamówień publicznych, 2. wykonanie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 realizacji podobnych do przedmiotu przetargu, należycie wykonanych, 3. udzielenie co najmniej 36-miesięcznej gwarancji na wykonane roboty. Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie za pomocą metody (spełnia- nie spełnia) na podstawie złożonej oferty oraz dokumentów, o których mowa poniżej
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oferta, 2. oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ustawy, 3. aktualne: zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub odpis z Krajowego Rejestru Sądowego - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 4. umowa spółki cywilnej (jeżeli dotyczy), 5. dokument pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum w postępowaniu o udzielenie zamówienia (jeżeli ofertę składa konsorcjum), 6. wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 realizacji podobnych do przedmiotu przetargu, 7. dokumenty stwierdzające, że roboty ujęte w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 zostały wykonane należycie, 8. kosztorys ofertowy szczegółowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.chybie.pl dział INFORMATOR/Zamówienia publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Chybie, 43-520 Chybie ul. Bielska 78, pok. 10.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.09.2008 godzina 09:00, miejsce: Urząd Gminy Chybie, 43-520 Chybie ul. Bielska 78, pok. 2 biuro obsługi klienta.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI CHYBIE
- "Przebudowa dróg w gminie Chybie"
- "Remonty cząstkowe dróg gminnych na terenie Gminy Chybie w 2024 roku"
więcej: przetargi CHYBIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja ulicy Górniczej wzdłuż bloku nr 18 w Woli.
- "Poprawa bezpieczeństwa poprzez budowę i/lub modernizację infrastruktury drogowej".
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko-Orlik 2012" w Mąkowarsku
- Przebudowa dróg gminnych na terenie Gminy Ostrówek
- Budowa i modernizacja dróg na terenie Gminy Maków Podhalański
- Utwardzenie drogi dojazdowej wewnętrznej Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Górze
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.