eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Kraków: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków
Numer ogłoszenia: 187687 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 181063 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Gmina Miejska Kraków - Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie został wyznaczony jako zamawiający upoważniony do przeprowadzenia wspólnego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na dostawy sprzętu komputerowego w imieniu i na rzecz wybranych jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków, posiadających status zamawiającego w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907z późn. zm.): 1) Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, 2) Urząd Miasta Krakowa. 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych i oprogramowania, zwanych w dalszej części towarem, szczegółowo opisanych w formularzu cenowym, stanowiącym integralną część formularza ofertowego, stanowiącego załącznik numer 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Towar zostanie dostarczony do jednostek organizacyjnych Gminy Miejskiej Kraków - Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Krakowie, zwanego dalej MOPS oraz Urzędu Miasta Krakowa, zwanego w dalszej części UMK. Przedmiot zamówienia został podzielny na dwie części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub na dwie części zamówienia. 2. Warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają: niniejsza specyfikacja istotnych warunków zamówienia, umowa generalna oraz umowa szczegółowa, których wzory stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Warunki dodatkowe: 1. Miejsce dostawy: magazyn centralny zamawiającego przy ul. Józefińskiej 14 w Krakowie w godzinach pracy zamawiającego, tj.: poniedziałek - piątek 07:30 -14:30. 2. Termin realizacji dostawy: do 10 dni roboczych od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że nie później niż do dnia 29 grudnia 2015 roku. 3. Wykonawca dostarczy zamawiany towar własnym transportem i na własny koszt, w sposób zapewniający jego całość i nienaruszalność. Opakowanie i sposób przewozu powinny odpowiadać jego właściwościom. 4. Dostarczony towar ma być fabrycznie nowy, nie może nosić śladów używania oraz ma być dostarczony w oryginalnych nienaruszonych opakowaniach. 5. Dostarczony towar ma być kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 6. Wynagrodzenie zostanie wypłacone w terminie do 2 dni od dnia kompletnej dostawy towaru i przyjęcia przez zmawiającego prawidłowo wystawionej faktury. 7. Wykonawca wystawi fakturę zgodnie z zasadami określonymi w przepisach rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 3 grudnia 2013 roku w sprawie wystawiania faktur (Dz. U. z 2013 roku, poz. 1485). Faktura ma zawierać zestawienie wszystkich sprzętów, akcesoriów i oprogramowania (precyzyjne nazwy wszystkich elementów składowych). 8. Wykonawca wraz z fakturami dostarczy protokół odbioru towaru (nie dotyczy oprogramowania). Faktury, o których mowa w zdaniu poprzedzającym wraz z protokołami odbioru mają być doręczone do magazynu centralnego Zamawiającego. Każdy protokół będzie podpisany przez upoważnionego pracownika zamawiającego w miejscu dostawy. 9. Za odbiór dostawy odpowiada magazynier lub osoba go zastępująca. 10. Odbiór przez Zamawiającego przesyłki od kuriera nie oznacza odbioru dostawy. 11. W przypadku stwierdzenia przez zamawiającego w ciągu 30 dni od dostawy wad w dostarczonym towarze wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 2 dni od daty otrzymania zgłoszenia. 12. Gwarancje udzielone przez wykonawcę na oferowane towary oraz maksymalne czasy naprawy mają wynosić: gwarancja: część I poz. 1 - minimum 24 m-ce, część II - minimum 24 m-ce; maksymalny czas naprawy (jednakowy dla obu części): 5 dni roboczych. Dokument gwarancyjny stanowi umowa. 13. Serwis gwarancyjny musi być wykonywany w lokalach, w których będzie zlokalizowany sprzęt komputerowy, na koszt wykonawcy. Lokale mieszczą się na terenie Gminy Miejskiej Kraków. W szczególnie uzasadnionych przypadkach naprawy gwarancyjne mogą odbywać się w serwisie wykonawcy, jedynie za zgodą zamawiającego. Do czasu naprawy nie wlicza się sobót oraz dni ustawowo wolnych od pracy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.23.21.30 - Kolorowe drukarki atramentowe 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania (część dot. MOPS w Krakowie)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • LPK GROUP S.C., ul. Władysława Łokietka 10, 59-700 Bolesłwiec, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31073,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 36217,35

  • Oferta z najniższą ceną: 36217,35 / Oferta z najwyższą ceną: 47954,01

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Dostawa drukarek

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IT Complete Solutions Kamil Majewski, Wola Rzeczycka 159, 37-455 Radomyśl nad Sanem, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 813,01 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1131,90

  • Oferta z najniższą ceną: 1131,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1426,80

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.