eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Usługizwiązane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości



Ogłoszenie z dnia 2011-07-08

Łódź: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości
Numer ogłoszenia: 187667 - 2011; data zamieszczenia: 08.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Nieruchomościami Łódź-Górna "Wschód", ul. Lubelska 9/11/8, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6847601, faks 042 6847576.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujęte w trzech częściach (zadaniach): 1) część I (zadanie Nr 1) tj: pow. wew. nieruchomości - 6.183,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 34.234,70 m2 tereny zielone - 14.785,92 m2 ogółem: - 55.203,62 m2 2) część II (zadanie Nr 2) tj: pow. wew. nieruchomości - 5 867,60 m2 tereny zew. niezabudowane - 21 708,00 m2 tereny zielone - 6 317,00 m2 3) część III (zadanie Nr 3) tj: pow. wew. nieruchomości - 32 292,00 m2 tereny zew. niezabudowane - 70 738,81 m2 tereny zielone - 16 588,94 m2 ogółem: - 119 619,75 m2 ogółem: - 33 892,60 m2 W terminie: 01.07.2011 - 31.08.2011.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 90.60.00.00 - Usługi sprzątania oraz usługi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz usługi powiązane 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w części I (zadaniu Nr 1)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • OT i Z Dariusz Brończyk, ul. Bartoka 57 m. 111, 92-533 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 25951,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 26407,02

  • Oferta z najniższą ceną: 26407,02 / Oferta z najwyższą ceną: 26407,02

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w części II (zadaniu Nr 2)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Aktywizacji Zawodowej i Szkoleń Sp. z o. o., ul. Próchnika 5, 90-408 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 16305,61 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 17807,01

  • Oferta z najniższą ceną: 17807,01 / Oferta z najwyższą ceną: 17807,01

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w części III (zadaniu Nr 3)

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.06.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Usługowe MAWA Marzena Waraksa, ul.Ketlinga 19 m. 16, 92-431 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58465,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60299,71

  • Oferta z najniższą ceną: 60299,71 / Oferta z najwyższą ceną: 60299,71

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Uzasadnienie faktyczne: Z uwagi na fakt, iż Zamawiający zmuszony został w dniu 21.06.2011 r. do unieważnienia postępowania prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego Nr sprawy: ZP/44B/4/2011 na usługi: związane z kompleksowym sprzątaniem - utrzymaniem w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni wewnętrznych nieruchomości oraz terenów niezabudowanych i zielonych przynależnych do nieruchomości administrowanych przez Zamawiającego ujętych w trzech częściach (zadaniach Nr 1, 2, 3) w okresie 01.07.2011 - 30.06.2012 z przyczyn od niego niezależnych, w którym dokonano wyboru najkorzystniejszych ofert na poszczególne części (zadania) i wyznaczono na dzień 17.06.2011 termin do podpisania stosownych umów na przedmiotowe usługi z wybranym Wykonawcą: P.P.H.U. TOMEK z siedzibą w Łodzi przy ul. Bednarskiej 9 m. 158, który został wybrany przez Zamawiającego z najkorzystniejszą ofertą na wszystkie części (zadania). W dniu 17.06.2011 r., w którym Zamawiający zaprosił Wykonawcę do swojej siedziby celem podpisania umów, powziął telefoniczną informację o śmierci Pana Tomasza Lipińskiego Właściciela firmy: P.P.H.U. TOMEK. ( akt zgonu przedłożono Zamawiającemu w dniu 21.06.2011 r.). W związku z powyższym,iż postępowanie obarczone jest wadą uniemożliwiającą zawarcie ważnych umów w sprawie udzielenia zamówienia publicznego- wyjątkowa sytuacja niewynikająca z przyczyn Zamawiającego, której nie mógł przewidzieć, a wymagana jest ciągłość obsługi - usługi sprzątania budynków i terenów przynależnych, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów, Zamawiający zdecydował, że udzieli zamówienia w trybie z wolnej ręki na okres dwóch miesięcy od 01.07.2011 do 31.08.2011 i w tym czasie wdroży nowe postępowanie w trybie przetargu nieograniczonego. Uzasadnienie prawne: Zamawiający może udzielić zamówienia w trybie: z wolnej ręki (art 67. ust.1 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych jeżeli zachodzi przesłanka, która brzmi: ze względu na wyjątkową sytuację (zgon Wykonawcy Pana Tomasza Lipińskiego, który złożył ofertę w prowadzonym postępowaniu przetargowym i Zamawiający dokonał jej wyboru jako oferty najkorzystniejszej i nie zawarto ważnych umów na przedmiotowe usługi) niewynikającą z przyczyn leżących po stronie Zamawiającego, której też nie mógł przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.