eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bierawa › Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starym Koźlu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-09

Bierawa: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starym Koźlu
Numer ogłoszenia: 187664 - 2007; data zamieszczenia: 09.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 147260 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bierawa, ul. Wojska Polskiego, 47-240 Bierawa, woj. opolskie, tel. 077 4872266, fax 077 4872262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starym Koźlu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia Przedmiotem zamówienia jest budowa sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej w Starym Koźlu - budynek jednokondygnacyjny niepodpiwniczony z zapleczem socjalnym. W zakres zamówienia wchodzi również dostawa wyposażenia sali gimnastycznej zgodnie z projektem i przedmiarem robót. Konstrukcja budynku sali-żelbetowa z wypełnieniem ścian z pustaków ceramicznych Porotherm, konstrukcja dachu-wiązary łukowe z drewna klejonego. Parametry techniczne budynku: -powierzchnia zabudowy - Pz = 630,10 m2 -powierzchnia użytkowa -Pu = 501,66 m2 -kubatura - 3366,89 m3 W zakres zadania wchodzą m.in.: -roboty budowlane, -roboty elektryczne, -roboty sanitarne - instalacje wod-kan, -roboty sanitarne - instalacje c.o. -roboty sanitarne - kanalizacja sanitarna, -roboty sanitarne wentylacja 2.Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o dokumentację przetargową, dokumentację projektową, specyfikacje techniczne oraz wizję lokalną w miejscu prowadzenia robót. W cenach ryczałtowych wykonania przedmiotu zamówienia należy ująć roboty i koszty uzupełniające: -koszty utrzymania placu budowy i zaplecza, koszty wykonania ewentualnych przyłączeń wodociągowych i energetycznych dla potrzeb terenu budowy oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, -koszty wykonania zaplecza-socjalno magazynowego placu budowy i koszt jego utrzymania, -koszt ewentualnych wyłączeń i włączeń energii elektrycznej oraz innych mediów, -koszt obsługi geodezyjnej, -koszt opracowania inwentaryzacji powykonawczej (4 komplety map), -koszty zabezpieczenia i oznakowania robót, -opłaty składowiskowe związane z odwozem nadmiaru urobku i gruzu, oraz inne roboty nie ujęte w niniejszej SIWZ, lecz niezbędne w celu osiągnięcia zamierzonego efektu rzeczowego. 3.Szczegółowe zasady i warunki realizacji zamówienia publicznego, warunki płatności, warunki gwarancji oraz warunki odbioru robót zawarte są we wzorze umowy - zał. nr 5 do SIWZ. Przedstawione w dokumentacji projektowej wskazania na urządzenia techniczne z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem projektu.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.22 - Sale gimnastyczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.22 - Roboty budowlane związane z salami gimnastycznymi .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 1337918,26 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • FIRMA INŻYNIERSKA ALOG, ul. Kozielska 24, 47-208 Reńska Wieś, kraj/woj. opolskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 1337918.26
  • Oferta z najniższą ceną: 1337918.26 / oferta z najwyższą ceną: 1999984.20
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.