Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-10
Warszawa: Druk, oprawa, dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych, druk okładek do raportu indywidualnego oraz druk teczek
Numer ogłoszenia: 187654 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: prace badawczo-rozwojowe w dziedzinie nauk ekonomicznych.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Druk, oprawa, dystrybucja kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych, druk okładek do raportu indywidualnego oraz druk teczek.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Druk, oprawa i dystrybucja Kompletu materiałów do zbierania danych rachunkowych z gospodarstw rolnych, w którego skład wchodzą: Zestaw nr 1 segregator A4/35 mm 4R (z czterema kółkami-pierścieniowy), ciemno zielony, oklejony dwustronnie folią z logo systemu - 4 kolory na: - stronie przedniej segregatora (11cmx8cm), - grzbiecie segregatora (z rokiem obrachunkowym 2010); Specyfikacja książek: format A4; papier offsetowy - 80g; okładki - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g (5 książek); nakład poszczególnych elementów kompletu (bez okładek): pięć podstawowych książek - nakład: 14 700 egzemplarzy każda, zszywane drutem z zaczepami, druk dwustronny, wpięte w segregator: Spis Wybranych Aktywów i Zobowiązań indywidualnego gospodarstwa rolnego- stron 17; Książka Wpływów i Wydatków indywidualnego gospodarstwa rolnego- stron 64, w tym 36 stron druku w kolorze niebieskim, 20 stron druku w kolorze zielonym oraz 8 stron druku w kolorze czarnym; Książka Obrotów i Zaszłości indywidualnego gospodarstwa rolnego - stron 41; Instrukcja Kodowania oraz Wykazy Kodów- stron 36, w tym około 5 stron druku w kolorze czerwonym; Instrukcja Prowadzenia Zapisów w Książkach Rachunkowych - stron 68, w tym około 13 stron druku w kolorze czerwonym; oraz Ankieta dot. dochodów spoza gospodarstwa rolnego rodziny rolnika w 2010 r. - stron 1 - nakład: 14 700 egzemplarzy, dołączona do poszczególnych segregatorów w koszulce foliowej, format A5, papier offsetowy - 80g., druk jednostronny. Informacja dla rolników - stron 3 - nakład 14 700 egzemplarzy, dołączona do poszczególnych segregatorów w koszulce foliowej, format A4, papier offsetowy- 80g. Zestaw nr 2 książki luzem. Specyfikacja książek: format A4; papier offsetowy - 80g; okładki - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g (2 książki); nakład poszczególnych elementów kompletu (bez okładek): dwie podstawowe książki - nakład: 4300 egzemplarzy każda, zszywane drutem z zaczepami, komplet luzem, nie wpinany do segregatora: Spis Aktywów i Zobowiązań indywidualnego gospodarstwa rolnego- stron 30; broszura informacyjna - Polski FADN - stron 50 - nakład 4300 egzemplarzy, zszywana drutem z zaczepami, wpięta w segregator, druk dwustronny, format A4, papier offsetowy - 80g, okładka - 1 kolor/czarny (1+1) - karton 300g. Zestaw nr 3 Okładki luzem - Raport indywidualny z gospodarstwa rolnego za rok 2010 Specyfikacja książek: Format A3 Karton jednostronny 250 g Strony 1 i 4 pokryte lakierem UV Nakład: 12300 egzemplarzy UWAGA: Ilość poszczególnych rodzajów książek może ulec zmianie po ok. ? 500 egz. Pliki materiałów w formie elektronicznej w formacie pdf. zostaną przekazane wykonawcy do dnia 23 października 2009 roku. Komplety materiałów zostaną wykonane i rozesłane do właściwych 17 biur rachunkowych na terenie całego kraju w terminie do 7 grudnia 2009 r., według rozdzielnika przekazanego do drukarni w dogodnym dla obu stron terminie. Zestaw nr 4 Specyfikacja parametralna zamówienia na wykonanie: Druku i oprawy Formularza do zbierania danych o nakładach i kosztach ponoszonych na działalność produkcji roślinnej towarowej w ramach Systemu Zbierania Danych o Produktach Rolniczych AGROKOSZTY. Zamówienie powinno być zrealizowane wg następujących parametrów: Formularz w formacie A4; 16 stron + okładka; wnętrze - papier offsetowy - 80g; okładka - karton 280g; okładka oraz pierwsza strona tytułowa Formularza do zbierania danych o nakładach i kosztach ponoszonych na działalność produkcji roślinnej towarowej- 1 kolor (PANTONE 348C) + czarny; Formularz do zbierania danych o nakładach i kosztach ponoszonych na działalność produkcji roślinnej towarowej zszywany drutem wewnątrz - wzdłuż krótszej krawędzi (oprawa albumowa); Nakład według specyfikacji: Formularz do zbierania danych o nakładach i kosztach ponoszonych na działalność produkcji roślinnej towarowej - 2500 egzemplarzy; Nakład Formularza do zbierania danych o nakładach i kosztach ponoszonych na działalność produkcji roślinnej towarowej musi być dostarczony w całości do Instytutu do Warszawy na koszt drukarni do dnia 15 września 2009 r..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00 - Usługi związane z drukowaniem 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy 79.97.10.00 - Usługi introligatorskie oraz wykańczalnicze .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest to wniesienia wadium w wysokości 6000,00 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki ogólne na podstawie art. 22 i art. 24 ustawy Pzp oraz warunki szczegółowe: Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 24 ustawy Pzp. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie żądanych warunków w pkt 6 przedmiotowego postępowania oświadczeń i dokumentów, wg formuły spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wraz z ofertą wypełnioną na Formularzu oferty stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ należy załączyć: 6.1.1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 ustawy Pzp oraz o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania zgodnie z art. 24 ustawy Pzp - załącznik nr 3 do SIWZ. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.2. Aktualny w terminie składania ofert odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.3. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu z opłacaniem podatków lub wraz z dokumentem z tego urzędu, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.4. Aktualne w terminie składania ofert zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego o nie zaleganiu z opłacaniem składek na Fundusz Ubezpieczeń Społecznych lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną. 6.1.5. Pełnomocnictwo do reprezentowania o ile ofertę składa pełnomocnik. 6.1.6. Dokument potwierdzający wniesienie wadium. 6.2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 6.1.3. składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania wniosku); nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 6.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pk. 6.2., zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 6.4. Zasady składania oferty przez podmioty występujące wspólnie: 6.4.1. Podmioty zobowiązane są do złożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. 6.4.2. Do pełnomocnictwa należy dołączyć wypełniony załącznik nr 2 do SIWZ - Informacje o podmiocie wspólnym.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB
ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa
pokój 115.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - PIB ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa pokój 212.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Zwiększenie zdolności retencyjnej zlewni rzeki Bobrówka poprzez remont budowli piętrzącej - jazu w km 5+000, Nadzór Wodny Parczew
- Dostawa sprzętu komputerowego - wg 2 pakietów.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych i gazików do dezynfekcji dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Środmieście
- Zakup samochodu osobowego z napędem 4x4.
- Budowa placówki dla bezdomnych przy ul. Nieświeskiej
- Dostawa gastroduodenoskopów dla Oddziału Gastroenterologicznego w Szpitalu Bielańskim w Warszawie (ZP-63/2024)
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dzierżawa i serwis urządzeń wielofunkcyjnych wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych
- Wykonanie usługi drukowania dla Muzeum Sztuki Współczesnej w Krakowie MOCAK na rok 2024
- "Wykonanie materiałów projektowych dla osób zarządzających projektem wraz z usługą ologowania oraz z dostawą do siedziby Zamawiającego".
- Sukcesywne wykonanie, druk i dostawa materiałów promocyjno - informacyjnych
- Druk i dostarczenie wydawnictwa pn.: "Perły Architektury Bielska-Białej".
- ŚWIADCZENIE USŁUGI OUTSOURCINGU DRUKU W ZAKRESIE DRUKOWANIA, KOPIOWANIA, SKANOWANIA DOKUMENTÓW ORAZ UTRZYMANIA PRZEZ OKRES 24 MIESIĘCY KOMPLEKSOWEJ OBSŁUGI URZĄDZEŃ DRUKUJĄCYCH
więcej: Usługi związane z drukowaniem »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.