eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Remonty nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - ZP-10/2011- droga powiatowa nr K1924 Pcim - Mała Sucha - Węglówka, odc. dł. 500 m; - droga powiatowa nr K1947 Siepraw - Kawęciny, odc. dł. 900 m; - droga powiatowa nr K1921 Tokarnia - Bogdanówka w miejscowości Skomielna Czarna, odc. dł. 800 m; - droga powiatowa nr K1953 Brzączowice - Gorzków w miejscowości Stojowice, odc. dł. 700 m; - droga powiatowa nr K1989 ul. Sportowa w Sułkowicach, odc. dł. 900 m; - droga powiatowa nr K1925 Wiśniowa - Węglówka, odc. dł. 700 m

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Myślenice: Remonty nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - ZP-10/2011: - droga powiatowa nr K1924 Pcim - Mała Sucha - Węglówka, odc. dł. 500 m; - droga powiatowa nr K1947 Siepraw - Kawęciny, odc. dł. 900 m; - droga powiatowa nr K1921 Tokarnia - Bogdanówka w miejscowości Skomielna Czarna, odc. dł. 800 m; - droga powiatowa nr K1953 Brzączowice - Gorzków w miejscowości Stojowice, odc. dł. 700 m; - droga powiatowa nr K1989 ul. Sportowa w Sułkowicach, odc. dł. 900 m; - droga powiatowa nr K1925 Wiśniowa - Węglówka, odc. dł. 700 m
Numer ogłoszenia: 187642 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych , ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice, woj. małopolskie, tel. 012 2721733, faks 012 2721733.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdp-myslenice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remonty nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych - ZP-10/2011: - droga powiatowa nr K1924 Pcim - Mała Sucha - Węglówka, odc. dł. 500 m; - droga powiatowa nr K1947 Siepraw - Kawęciny, odc. dł. 900 m; - droga powiatowa nr K1921 Tokarnia - Bogdanówka w miejscowości Skomielna Czarna, odc. dł. 800 m; - droga powiatowa nr K1953 Brzączowice - Gorzków w miejscowości Stojowice, odc. dł. 700 m; - droga powiatowa nr K1989 ul. Sportowa w Sułkowicach, odc. dł. 900 m; - droga powiatowa nr K1925 Wiśniowa - Węglówka, odc. dł. 700 m.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych nr K1924, K1947, K1921, K1953, K1989 i K1925. Droga powiatowa nr K1924 Pcim - Mała Sucha - Węglówka: - mechaniczne ścinanie poboczy - 1000 m2, - roboty ziemne - 200 m3, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 6 cm - 1540 m2, - uzupełnienie poboczy tłuczniem - 9 m3, Droga powiatowa nr K1947 Siepraw - Kawęciny: Remont nawierzchni: - mechaniczne ścinanie poboczy - 675 m2, - roboty ziemne - 247,5 m3, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, gr. 5 cm - 40 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 268,5 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 5370 m2, - uzupełnienie poboczy tłuczniem - 47,25 m3, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm (dopasowanie zjazdów) - 15 m2, - regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych, kratki ściekowe uliczne - 6 szt. Poszerzenia i krawężnik: - mechaniczne cięcie nawierzchni bitumicznej - 300 m, - korytowanie pod poszerzenia i krawężnik - 120 m3, - wyrównanie podbudowy na poszerzeniach - 60 m3, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 15 t, - wykonanie krawężnika betonowego na ławie betonowej - 298 m, - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych, Fi 500 mm, z osadnikiem bez syfonu, H=1,5 m - 3 szt., - wykonanie studzienek ściekowych ulicznych, Fi 500 mm, bez osadnika i syfonu, H=1,0 m - 1 szt., - kanały z rur typu PVC , fi 200 mm - 8 m. Droga powiatowa nr K1921 Tokarnia - Bogdanówka: - mechaniczne ścinanie poboczy - 1200 m2, - roboty ziemne - 440 m3, - frezowanie nawierzchni bitumicznej, gr. 5 cm - 20 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 220 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 4400 m2, - uzupełnienie poboczy z tłucznia kamiennego - 84 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 4 cm (dopasowanie zjazdów) - 22 m2, - mechaniczne cięcie nawierzchni z mas mineralno-asfaltowych, gł. 5 cm - 11 m, - wyrównanie mieszanką min.-bit. niwelety na osuwisku - 40 t. Droga powiatowa nr K1953 Brzączowice - Gorzków: - mechaniczne ścinanie poboczy - 1400 m2, - roboty ziemne - 642,5 m3, - wykonanie podbudowy z tłucznia, warstwa dolna, gr. 40 cm - 165 m2, - wykonanie podbudowy z tłucznia, warstwa górna, gr. 10 cm - 165 m2, - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 12 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 202,5 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa wiążąca gr. 4 cm (przełom) - 165 m2, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3850 m2, - uzupełnienie poboczy z tłucznia kamiennego - 73,5 m3, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 4 cm, nawierzchnia na zjazdach - 18 m2, Droga powiatowa nr K1989 ul. Sportowa w Sułkowicach: - mechaniczne ścinanie poboczy - 1800 m2, - roboty ziemne - 315 m3, - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 40 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 247,5 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 4950 m2, - uzupełnienie pobocza tłuczniem - 94,5 m3, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 4 cm (dopasowanie zjazdów) - 12 m2, Droga powiatowa nr K1925 Wiśniowa - Węglówka: - mechaniczne ścinanie poboczy - 1400 m2, - roboty ziemne - 210 m3, - frezowanie nawierzchni bitumicznej - 12 m2, - wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką min.-asf. - 192,5 t, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 5 cm - 3850 m2, - uzupełnienie poboczy z tłucznia kamiennego - 73,5 m3, - wykonanie nawierzchni z mieszanek min.-bit., w-wa ścieralna gr. 4 cm (dopasowanie zjazdów) - 18 m2.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy robót zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.40 - Roboty drogowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca powinien posiadać aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie zawodowe rozumiane jako wykonanie przez Wykonawcę w ciągu ostatnich 5 lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch (2) zamówień odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 800 000 zł każde, oraz posiadał dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w celu realizacji zamówienia winien dysponować własnym lub mieć dostęp do zasobów sprzętowych, w pełni sprawnych narzędzi i urządzeń technicznych wraz z informacją o podstawie dysponowania zasobami sprzętowymi: - koparka przedsiębierna, - samochód ciężarowy skrzyniowy, - samochód ciężarowy samowyładowczy, - rozkładarka mas bitumicznych, - walec ogumiony, - walec statyczny, - zagęszczarka płytowa.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży oświadczenie, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia wraz z aktualnymi dokumentami, tj. dla kierownika budowy uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w branży drogowej oraz przynależność do Izby Inżynierskiej

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca znajdował się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. aby posiadał opłaconą polisę a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca posiada ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia w ramach, której wykonywał będzie zamówienie publiczne na podstawie tej specyfikacji.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Kosztorysy ofertowe z cenami jednostkowymi sporządzone zgodnie z wymogami SIWZ

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazane są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonana się wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem przewidzianych w umowie dotyczących: 1) terminu wykonania robót, w przypadku złych warunków atmosferycznych, zmiany technologii, wprowadzenia robót zamiennych, zmiany organizacji ruchu oraz jeżeli od podpisania umowy do określonego w niej terminu wykonania przedmiotu zamówienia pozostało mniej niż 60 dni - na warunkach i w sposób określony w umowie, 2) wystąpienia zdarzeń określanych jako siła wyższa, których nie można było przewidzieć w chwili podpisania umowy i które nie wynikają z winy żadnej stron oraz na których powstanie lub co których zapobieżenia żadna ze stron nie mogła mieć wpływu, 3) zmiany nieważnych wskutek niezgodności z przepisem powszechnie obowiązującym postanowień umowy w sposób określony w umowie oraz 4) wynagrodzenia w przypadku ustawowej zmiany podatku VAT, 5) osób nadzorujących, 6) zmiany harmonogramu, 7) zakresu robót, 8) zmian, co do których strony są upoważnione na podstawie ustawy np. zabezpieczenia, Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą wartości brutto za wyjątkiem zmiany opisanej ust.1 pkt 3 i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdp-myslenice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82, 32-400 Myślenice.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.07.2011 godzina 09:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Myślenicach, ul. Słowackiego 82.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.