eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › Wykonanie palisady betonowej oraz wymiana urządzeń i elementów wodociągowych w ul. Sobieskiego w Komorowie - nr sprawyZP.2712.31.2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Michałowice: Wykonanie palisady betonowej oraz wymiana urządzeń i elementów wodociągowych w ul. Sobieskiego w Komorowie - nr sprawy: ZP.2712.31.2011
Numer ogłoszenia: 187608 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY - Roboty budowlane

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Michałowice, ul. Raszyńska 34/1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, tel. 022 7239335, 7239332, faks 022 7238178 , strona internetowa www.michalowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie palisady betonowej oraz wymiana urządzeń i elementów wodociągowych w ul. Sobieskiego w Komorowie - nr sprawy: ZP.2712.31.2011.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zakres zamówienia obejmuje prace polegające na wykonaniu palisady betonowej oraz wymianie urządzeń i elementów wodociągowych w ul. Sobieskiego w Komorowie, tj. wykonanie palisady betonowej, wymiana hydrantu, obudowy do zasuwy i skrzynek żeliwnych wodociągowych oraz hydrantowych w ul. Sobieskiego w Komorowie, zgodnie z przedmiarami..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.00 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni .

II.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 ustawy.

SEKCJA III: PROCEDURA

Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie z wolnej ręki

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienie wyboru trybu

    Zamówienie uzupełniające jest udzielane w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego pn. Przebudowa ul. Sobieskiego w Komorowie. Umowa została zawarta z MABAU POLSKA Sp. z o.o., z siedzibą: Szymanów 9k, 05-532 Baniocha, na kwotę brutto: 719.800,01 zł. Zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego. Zamawiający przewidział możliwość udzielania zamówień uzupełniających w ogłoszeniu oraz w SIWZ dla zamówienia podstawowego. Zgodnie z art. 32 ust 3 przywołanej ustawy, Zamawiający przy ustalaniu wartości zamówienia podstawowego uwzględnił wartość zamówień uzupełniających. Zamówienie ma być udzielone dotychczasowemu wykonawcy robót budowlanych i stanowi nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego i dotyczy przedmiotu w niej określonego. Mając na uwadze powyższe udzielenie zamówienia we wnioskowanym trybie jest zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2010 r., Nr 113, poz. 759 ze zm.).

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA I ADRES WYKONAWCY KTÓREMU ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA UDZIELIĆ ZAMÓWIENIA

  • MABAU POLSKA Sp. z o.o., Szymanów 9 K, 05-532 Baniocha, kraj/woj. mazowieckie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.