eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nurzec-Stacja › Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Nurzec-Stacja: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce.
Numer ogłoszenia: 187587 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nurzec-Stacja , ul. Żerczycka 32, 17-330 Nurzec-Stacja, woj. podlaskie, tel. 085 6575078, faks 085 6575063.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nurzec-stacja.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa w następującym zakresie: Pełnienie obowiązków Inspektora Nadzoru Inwestorskiego nad realizacją operacji pn.: Budowa oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce. 2. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9 3. Zadanie dotyczy: 1). Kontroli wykonanych robót budowlanych z upoważnienia Zamawiającego, w sposób stały podczas prowadzenia prac budowlanych, 2). Kontroli rozliczeń budowy pod względem ilościowym, jakościowym i finansowym, 3). Przygotowania i udziału w czynnościach odbioru końcowego operacji oraz przeglądu pogwarancyjnego zamówienia, 4). Przebywania na budowie co najmniej 1 raz w tygodniu. 4. Funkcję inspektora nadzoru inwestorskiego należy pełnić zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, na warunkach ustalonych w umowie oraz stosownie do wymagań wynikających ze współfinansowania inwestycji będącej przedmiotem nadzoru ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku. 5. Do podstawowych praw i obowiązków Inspektora Nadzoru należą również prawa i obowiązki w zakresie określonym w art. 25 i 26 ustawy z dnia 7 lipca 1994r, - Prawo Budowlane ( tj. Dz.U. z 2006r. nr 156, poz. 1118 z późń.zm.) tj: 1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej, 2) sprawdzanie jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, 4) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazania ich do użytkowania, 5) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie zamawiającego kontrolowanie rozliczeń budowy, 6) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń potwierdzonych wpisem w dzienniku budowy dotyczących: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych oraz przedstawienia ekspertyz dotyczących prowadzonych robót budowlanych i dowodów dopuszczenia do stosowania w budownictwie wyrobów budowlanych oraz urządzeń technicznych, 7) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie lub spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. 6. Inwestycja dla której przedmiotem będzie prowadzony nadzór, swoim zakresem obejmuje: 1). Budowę oczyszczalni ścieków ze zraszanym złożem biologicznym na potrzeby Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce i obejmuje budowę: a) Oczyszczalni ścieków wraz z infrastrukturą towarzyszącą b) Obiektu towarzyszącego - budynku sanitariatu o nast. parametrach technicznych: pow. zabudowy 50,5m2, pow. użytkowa38,3m2 oraz kubatura 146,4m3. c) Kanału ścieków oczyszczonych d) Przyłącza kanalizacji sanitarnej budynków do oczyszczalni ścieków wraz z przepompownią ścieków i studnią odbioru osadu nadmiernego, e) Instalacji elektrycznej (oświetlenie i sieć zalicznikowa) f) Przyłącza wodociągowego g) Przyłącza sieci cieplnej h) Urządzenia zieleni i) Ogrodzenia terenu Projektowana przepustowość oczyszczalni: Qdśr = 20m3/h średni dobowy dopływ ścieków Qdmax = 24m3/h maksymalny dobowy dopływ ścieków Qhśr = 1,0m3/h maksymalny godzinowy dopływ ścieków Qhmax= 2,4m3/h współczynniki nierównomierności dopływu dobowego i godzinowego Elementy projektowane oczyszczalni ścieków: - Przepompownia ścieków surowych ZU - (obiekt podziemny) - Osadnik wstępny OS - (obiekt podziemny) - Studnia rewizyjna S1 - (obiekt podziemny) - Złoże biologiczne - ZB (obiekt w części podziemny) - Komora pomiarowa - KP - (obiekt podziemny) - Przewody technologiczne międzyobiektowe - Przyłącza wodociągowe do projektowanych budynków - Linie energetyczne zasilające NN Szczegółowy zakres prac został określony w załączonej do SIWZ dokumentacji projektowej, przedmiarach robót i SST, dostępnej do wglądu w siedzibie zamawiającego lub na stronie internetowej zamawiającego www.nurzec-stacja.eu w zakładce przetargi > przetarg na Budowę oczyszczalni ścieków dla Klasztoru Prawosławnego Śww. Marty i Marii na Św. Górze Grabarce. Realizacja inwestycji została podzielona na 2 lata: 2010-2011: Wymaganym terminem realizacji zamówienia jest - 15.10.2010 r. - etap I 15.07.2011r. - etap II Za termin wykonania zamówienia uznaje się datę podpisania protokołu odbioru robót poszczególnych etapów..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających stanowiących nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt. 6,: - w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. tj. w przypadku zlecenia wykonania usługi, nieujętej w zamówieniu podstawowym a niezbędnej do prawidłowej realizacji projektu i oddania obiektu do użytkowania i eksploatacji oraz niezbędnej do ewentualnego pozyskania środków ze źródeł zewnętrznych.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00-1, 71.52.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 1 000 zł (słownie: jeden tysiąc złotych). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem (tj. w formie bezgotówkowej) na rachunek bankowy w Banku Spółdzielczym Hajnówka Oddział Nurzec-Stacja Nr rachunku 22 8071 0006 0021 8809 2000 0040 a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium - Pełnienie obowiązków inspektora nadzoru. 4. Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert, tj. do dnia 22.07.2010 r., do godz. 10.00. 5. Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złożył dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz wykonanych zamówień w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: po 1 zamówieniu na wykonanie usługi polegającej na pełnieniu obowiązków inspektora nadzoru nad realizacją inwestycji polegającej na: - wykonaniu robót budowlanych z branży wod.-kan. o wartości nie mniejszej niż 500 000 PLN - budowie budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 100 000 PLN z podaniem wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że prace zostały wykonane należycie;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w celu potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca winien przedłożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami - Wykonawca musi dysponować osobami posiadającymi kwalifikacje odpowiednie do stanowisk, które zostaną im powierzone: a) inspektor nadzoru w branży sieci, instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu robót oraz posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych-bez ograniczeń. b) inspektor nadzoru w branży konstrukcyjno - budowlanej - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu robotami oraz wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, c) inspektor nadzoru w branży sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych - wymagane co najmniej 5 letnie doświadczenie zawodowe w kierowaniu i nadzorowaniu robót, w tym: wymagane posiadanie uprawnień do wykonywania samodzielnych funkcji w budownictwie w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Formularz ofertowy - zał. Nr 1 do SIWZ 2. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy oferta została podpisana przez pełnomocnika lub gdy oferta została złożona przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy. 3. Dowód wniesienia wadium w kwocie 1 000,00 zł.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający na podstawie art. 144 ust. 1 ustawy przewiduje zmianę istotnych postanowień umowy w następującym zakresie: 1). Zamawiający przewiduje zmianę umowy w trakcie jej trwania w zakresie: 1). Terminu w przypadku ewentualnych zmian związanych z fizyczną realizacją inwestycji, z zachowaniem zasady, że zmianie nie ulegnie wysokość przysługującego Wykonawcy wynagrodzenia. 2). Podwykonawstwa, z zachowaniem zasady, iż nowy podwykonawca spełni wszystkie warunki nie mniejsze niż pierwszy podwykonawca. Zastosowanie będzie miał wówczas również następujący warunek: - Zamawiający opłaca fakturę wystawioną na Wykonawcę z łączną kwotą (obejmującą koszty należne Wykonawcy i Podwykonawcy), gdy Podwykonawca oświadczy mu, że główny Wykonawca zapłacił mu jego należność, wynikającą z zamówienia objętego umową z Zamawiającym.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nurzec-stacja.eu
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 3.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Nurzec-Stacja ul. Żerczycka 33 17-330 Nurzec-Stacja pok. Nr 5.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: współfinansowanie ze środków: Unii Europejskiej w ramach Działania 321 Podstawowe usługi dla gospodarki i ludności wiejskiej objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013 oraz Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Białymstoku.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.