eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kędzierzyn-Koźle › Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-21

Kędzierzyn-Koźle: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu.
Numer ogłoszenia: 18756 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Reja 2A, 47-220 Kędzierzyn-Koźle, woj. opolskie, tel. 077 4835949, faks 077 4835949.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mięsa, wędlin i drobiu do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Sukcesywna dostawa mięsa, wędlin i drobiu do placówek Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Kędzierzynie-Koźlu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: a)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy ustawy nakładają obowiązek ich posiadania; b)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także c)dysponują osobami zdolnymi do wykonania Zamówienia; d)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia; e)nie podlegają wykluczeniu z Postępowania, zgodnie z art. 24 Ustawy. 2.W celu potwierdzenia spełnienia wyżej wymienionych warunków Wykonawca musi załączyć do oferty dokumenty określone w rozdziale VI SIWZ. 3.Kompletność oferty - oferta musi zawierać wszystkie dokumenty i załączniki wymagane od Wykonawcy wymienione w SIWZ. 4.Niespełnienie warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 5.Zamawiający dokona oceny spełniania warunków na zasadzie: spełnia, nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: a)oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 oraz o nie podleganiu wykluczeniu na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (tekst jednolity z 2007 roku: Dz. U. Nr 223 poz. 1655), złożone na druku stanowiącym druk nr 2 do SIWZ; b)aktualny odpis z rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji potwierdzające, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności odpowiadającej przedmiotowi zamówienia, wystawionego lub zaktualizowanego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)dokumenty potwierdzające uprawnienia osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych; d)zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzające, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym; e)wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje Wykonawca (druk nr 2) lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego wymienionego punkcie na czas trwania umowy. Wykonawca musi posiadać samochód dopuszczony przez Państwową Inspekcję Sanitarną do transportu mięsa. Do wykazu należy dołączyć oświadczenie (załącznik do druku nr 2) i kserokopię zezwolenia PIS dopuszczające samochód do transportu oraz kserokopię dowodu rejestracyjnego samochodu. 2.Dokumenty załączone do oferty muszą być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę klauzulą: za zgodność z oryginałem. Uznaje się pełnomocnictwo do podpisania oferty oraz kopii dokumentów załączonych do oferty: za zgodność z oryginałem. 3.Zamawiający zażąda przedstawienia oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu wyłącznie wtedy, gdy przedstawiona przez Wykonawcę kserokopia dokumentu będzie nieczytelna lub będzie budzić wątpliwości, co do jej prawdziwości, a Zamawiający nie będzie mógł sprawdzić jej prawdziwości w inny sposób. 4.Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniami na język polski sporządzonymi przez tłumaczy przysięgłych. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania za granicą, do dokumentów, o których mowa w pkt. 1 oraz formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ, składa odpowiedni dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że: a)jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym, b)nie wszczęto wobec niego postępowania upadłościowego ani nie ogłoszono jego upadłości. 6.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w kraju, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 5, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego kraju, w którym oferent ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 5 i 6 są składane w formie oryginału, odpisu, wypisu, wyciągu lub kopii, przetłumaczonych na język polski, poświadczonych przez polskie placówki konsularne, stosownie do obowiązujących przepisów. 8. Integralną częścią umowy jest wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops-kkozle.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Reja 2A, 47-224 Kędzierzyn-Koźle.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.01.2010 godzina 15:00, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Reja 2A, 47-224 Kędzierzyn-Koźle Sekretariat, pokój nr 2 (I piętro).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.