eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydułtowy › Wykonanie prac projektowych dla zadania p.n. Budownictwo socjalne i komunalne - ul. Raciborska

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-12

Rydułtowy: Wykonanie prac projektowych dla zadania p.n. Budownictwo socjalne i komunalne - ul. Raciborska
Numer ogłoszenia: 187559 - 2008; data zamieszczenia: 12.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Rydułtowy, ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydułtowy, woj. śląskie, tel. 032 4537411, fax 032 4537410.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rydultowy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie prac projektowych dla zadania p.n. Budownictwo socjalne i komunalne - ul. Raciborska.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest opracowanie pełnobranżowych projektów budowlano-wykonawczych dla budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego (socjalnego i komunalnego) wraz z uzbrojeniem terenu przy ul. Raciborskiej w Rydułtowach. Teren planowanej lokalizacji budynków położony jest zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego oznaczonym symbolem MP/6 w strefie: MW-zabudowy mieszkaniowej wielorodzinnej (w załączeniu wypis i wyrys z miejscowego planu oznaczonego symbolem MP/6 i MP/9). Zakłada się realizację siedmiu budynków mieszkalnych 3 kondygnacyjnych, w tym 5 budynków po 9 mieszkań i 2 budynki po 6 mieszkań bez podpiwniczenia obejmujących: - 27 mieszkań M3 do 30 m2 - 30 mieszkań M2 do 24 m2 Planuje się wykonanie 30% mieszkań socjalnych pozostała ilość to mieszkania komunalne. Pomieszczenia poszczególnych użytkowników powinny mieć rozdzielne instalacje i osobne opomiarowanie dla celów rozliczeniowych. Należy przewidzieć komórki lokatorskie dla mieszkań komunalnych. UWAGA: Należy przyjąć najbardziej ekonomiczne rozwiązania projektowe (standard podstawowy). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia został określony w SIWZ

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.21.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.10.00 - Usługi architektoniczne w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 27.02.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawcy są zobowiązani wnieść wadium w wysokości 10.000,00 (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). Formy i zasady wnoszenia wadium określa SIWZ.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy złożą ważną ofertę oraz: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, a w ramach tego warunku: 2a wykonali, co najmniej 2 usługi, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie; Za 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa wykonanie: co najmniej jednego zamówienia z dziedziny prac projektowych dla budownictwa wielorodzinnego lub dla obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 500m2 oraz co najmniej jednego zamówienia prac projektowych z dziedziny kanalizacji. 2b dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w następujących specjalnościach: - architektonicznej - konstrukcyjno-budowlanej - drogowej - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy. Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez Wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony i podpisany formularz ofertowy - załącznik A. b) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert)- załącznik 1. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne akty rejestracji firmy osobno dla każdego podmiotu. c)Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego (załącznik 2) oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczania Społecznego (załącznik 3) potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert). W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć aktualne zaświadczenia osobno dla każdego podmiotu. d) Wykaz min 2 wykonanych, usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartościom usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie- załącznik 4. Za 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia Zamawiający uważa wykonanie: co najmniej jednego zamówienia z dziedziny prac projektowych dla budownictwa wielorodzinnego lub dla obiektu kubaturowego o powierzchni użytkowej co najmniej 500 m2 oraz co najmniej jednego zamówienia prac projektowych z dziedziny kanalizacji. W przypadku Wykonawcy występujący wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie. e) Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień załącznik 5. Do wykazu należy dołączyć dokumenty stwierdzające, iż Wykonawca dysponuje osobami posiadającymi uprawnienia do projektowania w następujących specjalnościach: - architektonicznej, - konstrukcyjno-budowlanej, - drogowej, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych wodociągowych i kanalizacyjnych, - instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. wraz z zaświadczeniami o przynależności do właściwych izb samorządu zawodowego. Wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum, spółka cywilna) można wykazać realizacje każdego z podmiotów, które będą oceniane wspólnie f) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik 7;. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenie osobno dla każdego podmiotu lub oświadczenie składa Pełnomocnik w imieniu wykonawców ubiegających się wspólnie g)Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania - załącznik 8; W przypadku Wykonawców występujących wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) należy dołączyć oświadczenie osobno dla każdego podmiotu (każdy z partnerów konsorcjum/wspólników) h) Dowód wpłaty wadium lub potwierdzenie jego wniesienia w kasie Urzędu, jeżeli wadium jest wnoszone w innej formie niż pieniężna - załącznik 9; i)Pełnomocnictwo (konsorcjum, spółka cywilna) do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Firmy, (jeżeli wykonawca jest reprezentowany przez pełnomocnika lub, jeżeli istnieje ustawowy obowiązek ustanowienia pełnomocnika - załącznik 10; j)Zestawienie zbiorcze kosztów - załącznik 11; OFERTA SKŁADANA PRZEZ SPÓŁKĘ CYWILNĄ W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną dokumenty, o których mowa w roz. VII ust. 1 lit b, c, f, g przedkładają wszyscy wspólnicy spółki. Wspólnicy spółki cywilnej zobowiązani są ustanowić pełnomocnika wg załącznika nr 10 do reprezentowania ich w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: Pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców tj. wspólników spółki cywilnej. 4. OFERTA SKŁADANA PRZEZ KONSORCJUM a) Wykonawcy tworzący konsorcjum, ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika wg załącznika nr 10 do reprezentowania w postępowaniu, albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Uwaga: pełnomocnictwo winno być udzielone przez wszystkich wykonawców wchodzących w skład konsorcjum. b) W przypadku wyboru przez zamawiającego oferty złożonej przez konsorcjum, wykonawcy tworzący konsorcjum zobowiązani będą najpóźniej przed podpisaniem umowy na wykonanie zamówienia, do przedłożenia umowy konsorcjum. c) Wszyscy członkowie konsorcjum ponoszą solidarnie odpowiedzialność prawną za realizację zamówienia. Problematykę zobowiązań solidarnych w zakresie nie uregulowanym przez umowę konsorcjum regulują przepisy kodeksu cywilnego. d) Oferta składana przez konsorcjum zostanie utworzona z dokumentów wymienionych w pkt. VII specyfikacji istotnych warunków zamówienia z zastrzeżeniem, iż dokumenty wymienione ust.1 pkt b, c, f, g składane są przez każdego z uczestników konsorcjum osobno. 5. WYKONAWCA ZAGRANICZNY Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów określonych w roz. VII ust.1 pkt b, c, składa dokumenty zgodnie z § 2 ust.1 i ust.2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006r Nr 87, poz.605). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których w ust.1 rozporządzenia zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rydultowy.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Rydułtowy Wydział Infrastruktury Miejskiej ul. Ofiar Terroru 36 44-280 Rydułtowy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miasta Rydułtowy ul. Ofiar Terroru 36 44-280 Rydułtowy Kancelaria, pokój nr 2 Otwracie ofert dnia 29/08/2008r o godz. 11:00 sala 22 brak dynamicznego sys. zakupów i umowy ramowej.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.