eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Medyka › CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-06-29

Medyka: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA
Numer ogłoszenia: 187550 - 2010; data zamieszczenia: 29.06.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce , Medyka 288, 37-732 Medyka, woj. podkarpackie, tel. 16 671 53 75, faks 16 671 53 75.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.medyka.itl.pl/gops

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka organizacyjna administracji samorządowej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest organizacja i przeprowadzenie szkoleń kierowanych do uczestników projektu pn. CZAS NA AKTYWNOŚĆ W GMINIE MEDYKA współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej zapisanych w następujących instrumentach: I. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca przeprowadzi warsztaty kompetencji zawodowych w formie - zajęć teoretycznych w ilości 6 godzin dla grupy 16 osobowej - wyjazdu 6 godzinnego dla 16 uczestników projektu 1. Założenia: 1.1. Tematyka warsztatów: - Komunikacja interpersonalna, - Organizowanie własnego czasu, - Motywowanie do działania w poszukiwaniu pracy, - Zmiany - jak modyfikować swoje postawy, - Budowa poczucia własnej wartości, - Spotkania z ludźmi, którzy osiągnęli sukces zawodowy. 1.2. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 dni szkoleniowe na 16 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 12 godziny dydaktycznych dla 16 osobowej grupy szkoleniowej. 1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 1.4. Liczba osób - 16. 1.5. Liczba certyfikatów - 16. 1.6. Liczba godzin dydaktycznych - 12. 1.7. Realizacja usługi: sierpień 2010 r. w układzie dwóch dni w okresie od poniedziałku do piątku w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu i wyjazdu 6 h na terenie województwa podkarpackiego. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. h) Wyjazd zorganizowany zostanie w godzinach od 8:00 do 17:00 a Wykonawca zapewni środek transportu dla uczestników. II. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca przedstawi w formie zajęć teoretycznych w ilości 12 godzin dla grupy 10 osobowej metody aktywnego poszukiwania pracy (APP) 1. Założenia: 1.1. Tematyka warsztatów: - Aktualna sytuacja na rynku pracy, - Wymogi pracodawców wobec kandydatów na pracowników, - Aktualne wymagania obowiązujące na regionalnym i europejskim rynku pracy, 1.2. Usługa szkoleniowa obejmuje 2 dni szkoleniowe na 10 osobową grupę - łącznie Zamawiający przewiduje 12 godziny dydaktycznych dla 10 osobowej grupy szkoleniowej. 1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 1.4. Liczba osób - 10. 1.5. Liczba certyfikatów - 10. 1.6. Liczba godzin dydaktycznych - 12. 1.7. Realizacja usługi: sierpień 2010 r. w układzie dwóch dni w okresie od poniedziałku do piątek w jednym cyklu 6 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.2. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 20 osób. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie jednego ciepłego posiłku dla każdego uczestnika szkolenia oraz dodatkowo serwisu kawowego z poczęstunkiem (kawa, herbata, woda, suche ciastka) podczas szkoleń - 2 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.3. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni prelegentów trenerów z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. III. Instrument aktywizacji społecznej w ramach, którego wykonawca udzieli w formie spotkania indywidualnego wsparcia psychologa w ilości 4 godzin dla 10 osób 1. Założenia: 1.2. Tematyka warsztatów: - Podniesienie kondycji psychicznej, 2.4. Usługa szkoleniowa obejmuje 10 dni szkoleniowych dla 10 osób po 4 godz. na osobę. 2.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 2.6. Liczba osób - 10. 2.7. Liczba certyfikatów - 10. 2.8. Liczba godzin dydaktycznych - 4 godz. na osobę. 2.9. Realizacja usługi: wrzesień 2010 r. w układzie 10 dni w okresie od poniedziałku do piątek w jednym cyklu 4 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 2 osóby. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia kawy, herbaty, wody, suchych ciastek podczas spotkania - 1 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni psychologa z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. IV. Instrument aktywizacji zawodowej w ramach, którego przeprowadzone zostaną przez doradcę zawodowego zajęcia dla 16 uczestników z indywidualnego doradztwa zawodowego (2 godz. osobę). 1. Założenia: 1.1. Tematyka warsztatów: - Zajęcia z zakresu opracowania CV, - Wpisu do internetowych portali pracy. 1.2. Usługa szkoleniowa obejmuje 6 dni szkoleniowych dla 16 osób po 2 godz. na osobę. 1.3. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia. 1.4. Liczba osób - 16. 1.5. Liczba certyfikatów - 16. 1.6. Liczba godzin dydaktycznych - 2 godz. na osobę. 1.7. Realizacja usługi: wrzesień 2010 r. w układzie 6 dni w okresie od poniedziałku do piątek w jednym cyklu 2 h na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Zapewnienie sali szkoleniowej na terenie Medyki lub Przemyśla z wyposażeniem (rzutnik multimedialny, laptop, ekran na statywie, papier do flipczartu, flipczart). Sala powinna mieścić minimalnie 2 osoby. Krzesła tapicerowane, temperatura w sali 21 - 230C; b) zapewnienie dla każdego uczestnika szkolenia kawy, herbaty, wody, suchych ciastek podczas spotkania - 1 razy dziennie; c) oznakowanie pomieszczeń, w których będą odbywały się zajęcia zgodnie z aktualnymi wytycznymi Ministra Rozwoju Regionalnego w zakresie informacji i promocji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, a także zamieszczenie znaków: logo Kapitał Ludzki Narodowa Strategia Spójności, logo Europejskiego Funduszu Społecznego, logo Unii Europejskiej, logo Projektu systemowego GOPS oraz umieszczenie informacji o współfinansowaniu szkoleń ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. 2.2. Inne obowiązki Wykonawcy: a) Wykonawca przygotuje szczegółowy program oraz harmonogramu szkolenia, prezentacje multimedialne, certyfikaty zaświadczenia o ukończeniu szkolenia, b) Wykonawca zapewni psychologa z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniu i związanych z nim szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. V. Instrument aktywizacji edukacyjnej w ramach, którego wykonawca przeprowadzi kursy zawodowe dla 16 uczestników projektu. 1. Założenia: 1.1. Przeprowadzenie kursów zawodowych w specjalnościach: - Kucharz z obsługą małej gastronomii - 3 osoby, - Opiekun osób starszych i dzieci - 6 osób, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem - 3 osoby, - Kierowca wózków jezdniowych (widłowych) z napędem silnikowym - 3 osoby, - Operator koparko - ładowarki - 1 osoba. 1.3. Instrument obejmuje usługę przeprowadzenia kursów zawodowych dla Beneficjentów Ostatecznych oraz przeprowadzenie lekarskich badań specjalistycznych 1.4. Ze względu na specyfikę instrumentu Wykonawca może zlecić realizację kursów zawodowych uprawnionemu do realizacji określonych typów kursów podwykonawcy 1.5. Forma przeprowadzonych szkoleń - warsztaty ćwiczenia kurs wykład. 1.6. Liczba osób - 16. 1.7. Liczba certyfikatów - 16. 1.8. Realizacja usługi: październik - listopad 2010 r. w układzie 5 dni w tygodniu w okresie od poniedziałku do piątek na miejscu w Medyce lub Przemyślu. 2. Zadania Wykonawcy: 2.1. Obowiązki organizacyjne: a) Wykonawca przedstawi szczegółowy program oraz harmonogramu szkoleń, b) Wykonawca zapewni prelegentów trenerów podwykonawców z kompetencjami do prowadzenia warsztatów i ćwiczeń w przedmiotowym zakresie. c) Wykonawca dokona wpisu o szkoleniach i związanych z nimi szczegółach na stronie www.inwestycjawkadry.info.pl w terminie przewidzianym w umowie z Zamawiającym. d) Wykonawca wystawi uczestnikom szkolenia zaświadczenia certyfikaty o ukończeniu szkolenia zawierających informację o jego temacie oraz wymiarze godzin, e) Wykonawca przeprowadzi ewaluację szkolenia - dokona oceny szkolenia za pomocą ankiet ewaluacyjnych opracowanych zgodnie z przekazanym przez Zamawiającego wzorem. f) Wykonawca obejmie wszystkich uczestników szkolenia ubezpieczeniem od nieszczęśliwych wypadków. g) Po zakończeniu usługi szkoleniowej Wykonawca przedstawi Zamawiającemu dokumentację szkolenia, na którą złożą się: listy obecności, listy potwierdzające odbiór materiałów, listy potwierdzające korzystanie z posiłków, kopie certyfikatów, dziennik zajęć, informacja wykonaniu usługi szkoleniowej oraz 1 egzemplarz materiałów szkoleniowych. W programie szkolenia muszą być wykorzystane standardy kwalifikacji zawodowych i modułowe programy szkoleń. Zaświadczenia o ukończeniu kursu mają być wydane zgodnie z rozporządzeniem Ministra Edukacji i Nauki z dnia 3 lutego 2006 r. w sprawie uzyskiwania uzupełniania przez osoby dorosłe wiedzy ogólnej, umiejętności i kwalifikacji zawodowych w formach pozaszkolnych..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania w trybie zamówienia z wolnej ręki zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.51.00.00 - Usługi szkolenia specjalistycznego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; Zamawiający ustanawia następujące szczegółowe warunki udziału w postępowaniu dotyczące posiadania uprawnień: - udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, że są wpisani do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy, właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej. - Posiadają akredytację Kuratora Oświaty na kursy zawodowe: - Kucharz z obsługą małej gastronomii, - Opiekun osób starszych i dzieci, - Sprzedawca z obsługą kas fiskalnych i fakturowaniem, - Kierowca wózków jezdniowych, - Operator koparko - ładowarki. - Posiadają potwierdzenie spełniania wymagań do prowadzenia szkoleń w zakresie operatorów koparko - ładowarki wydane przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego w Warszawie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia. Wykonawca przedkłada wykaz wykonanych szkoleń.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponujący osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca przedkłada oswiadczenie, że osoby, które będa brały udział w zamówieniu maja odpowiednie przeszkolenie i wykształcenie do prowadzenia zajęć.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie Wykonawcy - 30

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.medyka.itl.pl/bip
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce Medyka 288 37-732 Medyka.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2010 godzina 09:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Medyce Medyka 288 37-732 Medyka pok. 43 (Sekretariat Urzędu Gminy w Medyce).

IV.4.5) Termin związania ofertą: do 07.08.2010.

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt jest współfinansowany ze środków EUROPEJSKIEGO FUNDUSZ SPOŁECZNEGO i realizowany w ramach PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i rozpowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.