eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona Góra › zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 15 ul. Lisia 37 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła .

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-06

Zielona Góra: zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 15 ul. Lisia 37 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła .
Numer ogłoszenia: 187544 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 127990 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa Nr 15 im. 4 Dywizji Wojska Polskiego w Zielonej Górze, ul. Lisia 37, 65-098 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. 068 4531777, faks 068 4531778.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 15 ul. Lisia 37 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła ..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu placu zabaw przy Szkole Podstawowej Nr 15 ul. Lisia 37 w Zielonej Górze w ramach programu rządowego Radosna szkoła - fragment dz. nr 147. 2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z: 2.1. projektem zagospodarowania terenu stanowiącym załącznik Nr 11 do niniejszej SIWZ; 2.2. Specyfikacją Techniczną stanowiącą załącznik Nr 12 do niniejszej SIWZ. 3. W zakres prac objętych przedmiotem zamówienia wchodzą następujące roboty: a. Przygotowanie terenu, roboty ziemne, b. Przygotowanie podłoża pod nawierzchnie bezpieczne, c. Wykonanie nawierzchni trawiastej, d. Montaż nawierzchni bezpiecznej, e. Montaż urządzeń zabawowych, f. Roboty porządkowe - wywiezienie i utylizacja gruzu i ziemi. 4. Szczegółowy opis zakresu prac do wykonania zawiera kosztorys ofertowy stanowiący załącznik Nr 10 do niniejszej SIWZ. 5. Wszystkie urządzenia zabawowe należy zmontować zgodnie z instrukcją producenta i zgodnie ze sztuką budowlaną tak aby każde z nich posiadało wymaganą przepisami strefę bezpieczeństwa. Instrukcja montażu zostanie przekazana Inspektorowi nadzoru w celu umożliwienia sprawdzenia zgodności montażu. Należy zastosować elementy zabawowe zgodne ze wzorem lub równoważne. Pod pojęciem równoważny rozumie się element zabawowy odpowiadający pełnionej funkcji, rodzaju materiałów, bezpieczeństwu użytkowania oraz o minimalnych parametrach technicznych (w stosunku do wzoru) lub lepszych. 6. Wszystkie urządzenia przeznaczone do zamontowania na modernizowanym placu zabaw dla dzieci muszą spełniać wymogi formalne odpowiednie do wieku użytkowników, posiadać atesty i certyfikaty wydane przez jednostki certyfikujące, posiadające akredytację Polskiego Centrum Akredytacji, a także spełniać wymogi norm polskich i UE: PN-EN 1176 z zastosowaniem najaktualniejszych zmian . 7. Urządzenia muszą być fabrycznie nowe. Dokładne parametry techniczne urządzeń zabawowych zawarte są w specyfikacji technicznej (załącznik Nr 12 do SIWZ). 8. Urządzenia muszą być zabezpieczone przed korozją i wpływami atmosferycznymi na okres nie mniejszy niż udzielona gwarancja, posiadać wysoką jakość, estetykę, zapewniać bezpieczeństwo i skuteczność dla korzystających z tych urządzeń dzieci. Elementy z drewna malowane farbami impregnacyjno-dekoracyjnymi. 9. Wszystkie urządzenia musza być oznakowane zgodnie z wymogami wynikającymi z przepisów bezpieczeństwa , norm EN i PN oraz przepisów Prawa Budowlanego. 10. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: 10.1.organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; 10.2.pełne ubezpieczenie budowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa; 10.3.zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów; 10.4.ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; 10.5.zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych i wydzielenie stref bezpieczeństwa; 10.6.zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem materiałów rozbiórkowych i innych odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; 10.7.po zakończeniu robót uporządkowanie terenu, w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia. 11. Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy kopię aktualnej (opłaconej) polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej obejmującej okres i wartość realizacji zamówienia. W przypadku, gdy termin obowiązywania polisy będzie się kończył przed terminem zakończenia umowy, Wykonawca na 14 dni przed upływem tego terminu, ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu dokument o kontynuacji ubezpieczenia. 12. Złożenie przez Wykonawcę oferty oznacza, że dokumentacja projektowa jest kompletna i nadaje się do prawidłowego wykonania robót. W związku z powyższym nie może on uchylić się od odpowiedzialności za nienależyte wykonanie robót na podstawie dokumentacji projektowej oraz SIWZ. 13. Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.27.23 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • IKAEM Group Mariusz Budzianowski, Plac Szkolny 3, 56-100 Wołów, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 185993,37 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 204667,58

  • Oferta z najniższą ceną: 204667,58 / Oferta z najwyższą ceną: 228690,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.