eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Dostawa wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego, sprzętu do medycznej diagnostyki laboratoryjnej, urządzeń i zmechanizowanego sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego.



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Katowice: Dostawa wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego, sprzętu do medycznej diagnostyki laboratoryjnej, urządzeń i zmechanizowanego sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego.
Numer ogłoszenia: 187544 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzka Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Katowicach, ul. Raciborska 39, 40-957 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3512345, fax 032 3512318.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsse.katowice.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego, sprzętu do medycznej diagnostyki laboratoryjnej, urządzeń i zmechanizowanego sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i transport na koszt Oferenta do magazynu wyrobów jednorazowych i podstawowego sprzętu ogólnolaboratoryjnego, sprzętu do medycznej diagnostyki laboratoryjnej, urządzeń i zmechanizowanego sprzętu laboratoryjnego oraz szkła laboratoryjnego. Podzielony na 8 pakietow.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne i laboratoryjne, urządzenia optyczne i precyzyjne, zegary i zegarki, farmaceutyki oraz podobne artykuły medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.00.00.00 - Urządzenia medyczne, farmaceutyki i produkty do pielęgnacji ciała Oryginalny kod CPV: 33.14.13.10 - Strzykawki Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.13.10 - Strzykawki Oryginalny kod CPV: 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.31 - Paski odczynnikowe Oryginalny kod CPV: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.12.41.30 - Wyroby diagnostyczne Oryginalny kod CPV: 33.25.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych Kod CPV wg słownika 2008: 38.40.00.00 - Przyrządy do badania właściwości fizycznych Oryginalny kod CPV: 33.25.32.20 - Chromatografy Kod CPV wg słownika 2008: 38.43.22.00 - Chromatografy Oryginalny kod CPV: 25.20.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych Oryginalny kod CPV: 25.22.22.00 - Pojemniki medyczne z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 33.14.16.13 - Pojemniki na krew Oryginalny kod CPV: 26.15.23.30 - Laboratoryjne wyroby szklane Kod CPV wg słownika 2008: 33.79.30.00 - Laboratoryjne wyroby szklane Oryginalny kod CPV: 28.21.83.00 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników i wieka wykonane z metalu Kod CPV wg słownika 2008: 44.61.83.00 - Korki, zatyczki, pokrywy do pojemników i wieka .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnienie przez Oferenta obowiązku wynikającego z art. 22. ust.1 Pzp oraz nie występowanie przesłanek powodujących wykluczenie Oferenta z postępowania, wynikających z art. 24 ust.1 i ust. 2 pkt 1-4 z wyłączeniem obowiązku wniesienia wadium. Potwierdzeniem spełnienia powyższego warunku będzie złożenie przez Oferenta stosownego oświadczenia według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 pkt 8 do SIWZ oraz następujące dokumenty:
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Opis warunków udziału w postępowaniu, oraz opis dokonywania oceny spełnienia tych warunków oraz informacja o wymaganych oświadczeniach i dokumentach. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 11.B. Potwierdzenie, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego: 1. Katalog lub folder reklamowy (katalogi, folder reklamowy czy dane techniczne mogą być w języku obcym ) lub inne dokumenty w przypadku składania ofert równoważnych umożliwiające Zamawiającemu jednoznaczną ocenę proponowanego asortymentu . ( W przypadku oferowania produktu równoważnego w załączniku nr 3 należy napisać nazwę producenta, produktu i nr kat. produktu lub opisać co Wykonawca oferuje w przeciwnym wypadku Zamawiający będzie rozumiał oferowanie produktu oryginalnego). 11.C. Nie spełnienie któregokolwiek ze wskazanych wyżej warunków i wymogów skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z udziału w postępowaniu. 11.D. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia. 11.E. Inne oświadczenia i dokumenty dołączone do oferty, niezbędne do przeprowadzenia postępowania: 1 Załącznik nr 1 do SIWZ - wypełnionej oferty zawierającej ceny netto i brutto przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3 SIWZ, 2.Pełnomocnictwo dla osoby lub osób składających ofertę, a nie ujawnionych w dokumentach rejestracyjnych Oferenta jako osoby uprawnionej do jego reprezentowania 3.Zamawiający zgodnie z art. 36 ust.5 nie zgadza się na powierzenie podwykonawcom realizacji żadnej części zamówienia 4.termin płatności wynosi 30 dni od dnia dostarczenia towaru wraz z fakturą. 5.Załącznik nr 2 do SIWZ - zaparafowanego przez Oferenta projektu umowy 6.Załącznik nr 3 do SIWZ - wypełniona tabela - (dołączyć za załącznikiem nr 1) 11.F. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub, jeżeli złoży dokumenty zawierające błędy, Zamawiający wezwie go do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie chyba, że mimo ich uzupełnienia konieczne będzie unieważnienie postępowania. Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów. Uwaga: wszystkie dokumenty winny być przedstawione w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę (y) podpisującą (e) ofertę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsse.katowice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzka Stacja Sanitarno - Epidemiologiczna w Katowicach ( WSSE ) 40- 957 Katowice, ul. Raciborska 39 Telefon ( 032) 3512-345.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Oferty należy składać osobiście w Kancelarii Wojewódzkiej Stacji Sanitarno - Epidemiologicznej w Katowicach lub przesłać na adres Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Katowicach;.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Statyw metalowy pokryty tworzywem do strylizacji probówek..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw metalowy pokryty tworzywem do strylizacji probówek na 2X10..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.83.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Akcesoria loaboratoryjne..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: StTYWY NA PROBOWKI, ŁYŻECZKA CHEMICZNA, PAPIERKI Ph, Rękawwice z PCVanatomiczne, Statyw na fiolki, Szczotki do mycia szkla laboratoryjnego, Fartuch z długimi rękawami..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.83.00-6, 25.22.22.00-5, 25.16.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wyposażenie do aparatów Mini API VITEK.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Końcówki do pipety ATB - mini API, rurka transferowa , zatyczka uszczelniająca..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filtry do demineralizatora wody..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Filtry do demineralizatora wody - mechaniczny piankowy..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.00.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Statyw na probówki ze stali..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Statyw na probówki wykonane ze stali nierdzewnej, statyw na probóki wykonane z drutu ze stali nierdzewnej..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 28.21.83.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Szkiełka podstawowe do immunofluorescencji..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkiełka podstawowe do immunofluorescencji ośmiodołkowe pokryte teflonem..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szklany filtr spiekowy do zestawu , do pomiaru zimnych par rteci..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szklany filtr spiekowy do zestawu , do pomiaru zimnych par rteci..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Zlewka miarowa - szkło borokrzemianowe..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zlewka miarowa - szkło borokrzemianowe..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.23.30-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.