eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi informatyczne

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Warszawa: Usługi informatyczne
Numer ogłoszenia: 187529 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej - Zakład - Osiedle Akademickie "Przyjaźń" , ul. Konarskiego 3, 01-355 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 665 86 74, faks 22 666 33 53.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.osiedleprzyjazn.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi informatyczne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi informatyczne podzielone na dwie części: część nr 1 - Usługi konserwacji biurowej sieci komputerowej, szczegółowo opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. część nr 2 - Usługi konserwacji akademickiej sieci komputerowej, szczegółowo opisane we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.52.00.00-6, 72.31.52.00-8, 72.31.50.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 15.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3.000,- zł (słownie: trzy tysiące złotych) na całość zamówienia, w tym: dla części nr 1 - 2.500,- zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych) dla części nr 2 - 500,- zł (słownie: pięćset złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: w pieniądzu, w poręczeniach bankowych, w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej o charakterze pieniężnym, w gwarancjach bankowych, w gwarancjach ubezpieczeniowych lub w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3. Z treści gwarancji, poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy PZP. 4. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 07.09.2012 r. do godz. 09:00. 5. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego o numerze: 93 1060 0076 0000 3310 0018 7128. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna należy złożyć w siedzibie zamawiającego przy ul. Konarskiego 3 w Warszawie, w pokoju nr 7, jednocześnie z ofertą lub odrębnie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (a)w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia wiedzy i doświadczenia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; (b) w przypadku wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług odpowiadających swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie. Wartość każdej (pojedynczej) usługi winna być nie mniejsza niż: dla części nr 1 - 24.000,- zł brutto każda (dwadzieścia cztery tysiące złotych) dla części nr 2 - 100.000,- zł brutto każda (sto tysięcy złotych)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku lub przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia; (b) w przypadku przeznaczenia do wykonywania zamówienia osób: dla części nr 1 - posiadających znajomość systemów serwerowych Microsoft oraz Linux, znajomość systemów sieciowych LAN, a także znajomość oprogramowania wymienionego w § 2 ust. 2 pkt 9 wzoru umowy (załącznik nr 6 do SIWZ), a także doświadczenie zawodowe w serwisowaniu sprzętu komputerowego i administracji sieciami komputerowymi nie mniejsze niż 2 (dwa) lata; dla części nr 2 - co najmniej dwóch osób posiadających niezbędna wiedzę i doświadczenie, tj. przynajmniej jedną osobę przeznaczoną do pełnienia dyżuru telefonicznego do obsługi awarii i problemów z podłączeniem się nowych użytkowników oraz przynajmniej jedną osobę będącą specjalistą ds. administracji sieciami i systemami komputerowymi w zakresie: administracji sieciami komputerowymi, administracji serwerami opartymi na systemach operacyjnych Linux Server oraz Windows Server, serwisowania sprzętu komputerowego, posiadającą wykształcenie wyższe informatyczne lub wyższe techniczne, a także doświadczenie zawodowe w serwisowaniu sprzętu komputerowego i administrowaniu sieciami komputerowymi nie mniejsze niż 2 (dwa) lata

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (a) w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku albo w przypadku oświadczenia o spełnianiu warunku sytuacji ekonomicznej i przedstawienia pisemnego zobowiązania innych podmiotów do udostępnienia zdolności finansowych na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. dowód wniesienia wadium

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczącej części nr 1 w następujących przypadkach: (1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług za usługi objęte zakresem niniejszej umowy; (2) w przypadku zmiany ilości sprzętu komputerowego oraz elementów sieci komputerowej; 2. Zamawiający dopuszcza zmiany postanowień umowy dotyczącej części nr 2 w następujących przypadkach: (1) w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług za usługi objęte zakresem niniejszej umowy;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.osiedleprzyjazn.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: OA Przyjaźń ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat), 01-355 Warszawa..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.09.2012 godzina 09:00, miejsce: OA Przyjaźń ul. Konarskiego 3, pokój nr 7 (sekretariat), 01-355 Warszawa..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Usługi konserwacji biurowej sieci komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający oświadcza, że biurowa sieć komputerowa składa się z następujących elementów: (1) serwer - 1 szt.; (2) jednostki centralne - 23 sztuki; (3) monitory - 23 sztuki; (4) klawiatury - 23 sztuki; (5) myszki - 23 sztuki; (6) drukarki - 24 sztuki; (7) laptopy - 3 sztuki; (8) skanery - 1 sztuka; (9) oprogramowanie, a w szczególności: Windows, Office, program księgowy Symfonia, program inwentaryzacyjny Q- inwentaryzacja 3000 oraz program Akademik. (10)urządzenia wielofunkcyjne - 6 sztuk. 2. W ramach usług konserwacji biurowej sieci komputerowej Wykonawca zobowiązuje się wykonywać następujące czynności: (1) administrować serwerem Windows Server; (2) zarządzać, serwisować, rozbudowywać i konfigurować sieci LAN; (3) usuwać nieprawidłowości związane z działaniem łącza internetowego i nie leżące po stronie dostawcy sygnału internetowego; (4) utrzymać filtrowanie ruchu ze względu na bezpieczeństwo sieci i wirusy komputerowe; (5) monitorować i eliminować zagrożenia pracy sieci i systemów informatycznych; (6) administrować biurową siecią komputerową z uwzględnieniem bezpieczeństwa danych osobowych w systemie informatycznym; (7) administrować i konserwować oprogramowanie finansowo-księgowe Symfonia, oprogramowanie inwentaryzacyjne Q- inwentaryzacja 3000 oraz oprogramowanie Akademik; (8) świadczyć pomoc merytoryczną w organizowaniu niezbędnych zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania; (9) instalować i konfigurować nowy sprzęt komputerowy do pracy w sieci OA Przyjaźń; (10) świadczyć konsultację, pomoc i doradztwo w zakresie zainstalowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania; (11) instalować nowe oprogramowanie; (12) konfigurować oprogramowanie według życzeń w zakresie możliwości systemu; (13) diagnozować, konserwować oraz naprawiać sprzęt komputerowy; (14) zapewniać zastępczy sprzęt komputerowy na okres naprawy wymagającej pobrania sprzętu poza siedzibę Zamawiającego, na który przeniesione zostaną wszystkie dane z naprawianego komputera, przy czym powyższy obowiązek nie dotyczy serwerów sieciowych oraz komputerów osobistych objętych gwarancją, jeżeli dostawca sprzętu jest zobowiązany do zapewnienia sprzętu zastępczego; (15) tworzyć i weryfikować kopie zapasowe systemów używanych przez Zamawiającego; (16) archiwizować dane na trwałych i nietrwałych nośnikach, (17) wyszukiwać i usuwać wirusy za pomocą programu antywirusowego; 3. Zakres usług konserwacji biurowej sieci komputerowej nie obejmuje obsługi strony internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.52.00.00-6, 72.31.52.00-8, 72.31.50.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Usługi konserwacji akademickiej sieci komputerowej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający oświadcza, że akademicka sieć komputerowa składa się z następujących elementów: (1) serwer Linux - 7 szt., tj. DS nr 1 - Jelonek - 3 szt., DS nr 3 - Rogaś - 1 szt., DS nr 4 - Sarna- 2 szt., budynek nr 55 - 1 szt.; (2) modem VDSL - 2 szt., tj. DS nr 1 - Jelonek - 1 szt., budynek nr 55 - 1 szt.; (3) urządzenia UPS - ok. 7 szt., tj. DS nr 1 - Jelonek, DS nr 4 - Sarna, DS nr 3 - Rogaś oraz cztery budynki starej zabudowy; (4) switche zarządzalne CISCO, Linksys, HP, Nortel - ok. 70 szt.; (5) podzespoły; (6) okablowanie; (7) gniazda sieciowe. 2. W ramach usług konserwacji akademickiej sieci komputerowej Wykonawca zobowiązuje się wykonywać następujące czynności: (1) administrować serwerami Linux, tj. (a) konfigurować routing, NAT, kolejkowanie ruchu, firewalle (iptables), serwer VPN, serwery DHCP, serwery DNS, serwery WWW, serwery poczty (SMTP,POP3/IMAP) oraz bazy danych MySQL; (b) automatyzować zadania i programować w Bash, Perl, Python oraz PHP; (c) tworzyć i weryfikować kopie zapasowe systemy używane przez Zamawiającego; (2) konfigurować i administrować modemami VDSL, urządzeniami UPS oraz switchami zarządzalnymi CISCO, Linksys, HP oraz Nortel; (3) zarządzać, serwisować, rozbudowywać i konfigurować sieć LAN; (4) monitorować serwery i urządzenia sieciowe 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu; (5) monitorować ruch i ochraniać sieć oraz serwery przed włamaniami; (6) utrzymać filtrowanie ruchu ze względu na bezpieczeństwo sieci i wirusy komputerowe; (7) logować ruch użytkowników; (8) diagnozować i konserwować sprzętu IT; (9) usuwać awarie sieci; (10) usuwać nieprawidłowości związane z działaniem łącza internetowego i nie leżące po stronie dostawcy sygnału internetowego; (11) pełnić dyżury i usuwać awarie, tj. pełnić dyżuru telefoniczny do obsługi awarii i problemów z podłączeniem się nowych użytkowników od poniedziałku do soboty w godzinach od 7.00 do 22.00, wymieniać zepsute serwery, podzespoły, switche, okablowanie, gniazda sieciowe oraz identyfikować i blokować użytkowników powodujących awarie sieci; (12) świadczyć pomoc użytkownikom w podłączeniu do sieci, tj. przekazywać instrukcje, regulaminy oraz udzielać pomoc na miejscu - na terenie OA Przyjaźń; (13) współpracować z dostawcami sygnału internetowego; (14) świadczyć konsultacje, pomoc i doradztwo w zakresie zainstalowanego sprzętu komputerowego i oprogramowania; (15) świadczyć pomoc merytoryczną w organizowaniu niezbędnych zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania. 3. Zakres usług konserwacji akademickiej sieci komputerowej nie obejmuje obsługi strony internetowej Zamawiającego..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 72.00.00.00-5, 72.31.52.00-8, 72.31.50.00-6, 72.52.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 15.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.