eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2013 roku w podziale na dwa zadania

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-01-02

Bytom: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2013 roku w podziale na dwa zadania
Numer ogłoszenia: 1874 - 2013; data zamieszczenia: 02.01.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów , ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, tel. 032 3969700, faks 032 3969702.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzdim.bytom.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2013 roku w podziale na dwa zadania.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2013 roku obejmujące niżej wymienione dwa zadania: 1/ Zadanie nr 1 - drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe; 2/ Zadanie nr 2 - drogi gminne i wewnętrzne. 2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: 1/ Przedmiarach Robót; 2/ Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); 3/ Założeniach do kalkulacji robót; 4/ Wzorze Umowy; stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczonej od dnia odbioru końcowego robót, potwierdzonego protokołem końcowym. 4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania: a/ dla Zadania nr 1 - drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe: Lp. Rodzaj robót zakładana ilość robót jednostka 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do 5m2 z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 240 t 2 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm 5 000 m2 3 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm (w-wa wiążąca) 600 m2 4 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 600 m2 5 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grub. 5 cm 3 000 m2 6 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 3 000 m2 7 Cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej grub. 6 - 10 cm 200 m 8 Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. 10 cm 12 000 m2 9 Wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 40 t 10 Regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 20 szt 11 Regulacja pionowa włazów kanałowych 20 szt 12 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 10 szt 13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 140 t 14 Wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 50 t 15 Plantowanie poboczy 8 000 m2 16 Wypełnienie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej 4 000 m 17 Rozebranie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 800 m 18 Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 800 m 19 Przestawienie krawężników kamiennych 25 x 35 cm 200 m 20 Przestawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm 200 m 21 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20 cm 1 300 m2 22 Mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 20 cm 1 300 m2 23 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 1 000 m2 24 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 300 m2 25 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej od 14 cm do 19 cm - z odzysku 1 000 m2 26 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14 cm - z odzysku 1 000 m2 27 Ażur. ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10 cm 500 m2 b/ dla Zadania nr 2 - drogi gminne i wewnętrzne: Lp. Rodzaj robót zakładana ilość robót jednostka 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 10 t 2 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm 400 m2 3 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm (w-wa wiążąca) 400 m2 4 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 1 600 m2 5 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grub. 5 cm 4 000 m2 6 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 8 000 m2 7 Cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej grub. 6 - 10 cm 400 m 8 Frezowanie nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm 10 000 m2 9 Wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 10 t 10 Regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 20 szt 11 Regulacja pionowa włazów kanałowych 20 szt 12 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 10 szt 13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 50 t 14 Wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 12 t 15 Plantowanie poboczy 100 m2 16 Wypełnienie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej 200 m 17 Rozebranie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 200 m 18 Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 100 m 19 Przestawienie krawężników kamiennych 25 x 35 cm 200 m 20 Przestawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm 200 m 21 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20 cm 200 m2 22 Mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 20 cm 200 m2 23 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 100 m2 24 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 20 m2 25 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej od 14 cm do 19 cm - z odzysku 1 000 m2 26 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14 cm - z odzysku 200 m2 27 Ażur. ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10 cm 20 m2 5. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 6. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości robót do wykonania są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania i oceny ofert oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w ofercie, do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następujących kwotach: 1/ 83.000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt trzy tysiące złotych ) - Zadanie nr 1, 2/ 36.000,00 zł (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych) - Zadanie nr 2. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1/ nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego - tj. Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, 41-902 Bytom ul. Smolenia 35), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2/ określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 3/ kwotę gwarancji, 4/ okres ważności gwarancji (nie może być krótszy niż okres związania ofertą), 5/ oświadczenie gwaranta, w którym zobowiązuje się on nieodwołalnie do bezwarunkowej zapłaty kwoty wadium na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek zatrzymania wadium wymienionych w ustawie Prawo zamówień publicznych. Powyższe zapisy stosuje się również do poręczeń wskazanych w art. 45 ust 6 pkt 2 i 5 ustawy 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek Zamawiającego: Getin Noble Bank O/Bytom: 43 1560 1049 0000 9030 0026 9731. Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu. 5. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych ustawą formach należy złożyć w oryginale w siedzibie zamawiającego - 41-902 Bytom, ul. Smolenia 35 (III piętro - pok. nr 25 - Dział Zamówień Publicznych), a kopię wadium dołączyć do oferty. 6. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek zamawiającego potwierdzi wpływ środków na rachunek zamawiającego i uznanie środków na tym rachunku przed upływem terminu składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach wymienionych w art. 46 ustawy. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 1a ustawy. 8. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał roboty remontowe nawierzchni jezdni dróg i ulic z mieszanek mineralno-bitumicznych na łączną wartość co najmniej: - 2.500.000,00 zł brutto - w odniesieniu do Zadania nr 1, - 1.000.000,00 zł brutto - w odniesieniu do Zadania nr 2, i przedłożyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

3. Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków, wówczas zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający zwraca uwagę, że korzystając z zasobów innego podmiotu trzeciego w celu wykazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, wykonawca jest zobowiązany udowodnić zamawiającemu faktyczną możliwość dysponowania tymi zasobami, przedstawiając w tym celu wszelkie konieczne dokumenty. W szczególności może to być zobowiązanie podmiotu trzeciego. Zobowiązanie takie powinno szczegółowo określać: - podmiot trzeci udostępniający swoje zasoby, - wykonawcę, na rzecz którego udostępniane są zasoby, - nazwę zamówienia, dla realizacji którego udostępniane są zasoby, - zasoby, które podmiot trzeci udostępnia, - czas, na jaki zasoby te są udostępnione, - formę, w jakiej podmiot trzeci będzie uczestniczył w wykonywania zamówienia, jeżeli udostępnienie dotyczy zasobów wiedzy i doświadczenia. Z uwagi na to, że zasoby wiedzy i doświadczenia są nierozerwalnie związane z podmiotem je udostępniającym i niemożliwe do samodzielnego obrotu, zobowiązanie powinno wprost wskazywać na formę, w jakiej podmiot trzeci będzie uczestniczył w wykonywania zamówienia, np. podwykonawstwo, doradztwo, współpraca w określonym zakresie itp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego powinno być podpisane przez osobę/ osoby posiadające prawo reprezentowania podmiotu trzeciego zgodnie z zasadą reprezentacji określoną we właściwym rejestrze lub innym dokumencie właściwym dla formy organizacyjnej tego podmiotu lub osobę/osoby posiadające prawo reprezentowania podmiotu trzeciego na podstawie odrębnego umocowania (pełnomocnictwa). Pełnomocnictwo to, w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub dany podmiot trzeci, musi zostać załączone do oferty. Zobowiązanie podmiotów trzecich do udostępnienia zasobów winno zostać złożone w oryginale lub w kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający te zasoby.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, za wyjątkiem niżej określonych możliwości i warunków dokonania takiej zmiany: 1/ Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony umowy tj. następstwo prawne wynikające z odrębnych przepisów, 2/ Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany podwykonawcy i/lub części wykonywanego przez niego zakresu robót, bądź wprowadzenia podwykonawcy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzdim.bytom.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 (III piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 25).

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2013 godzina 10:00, miejsce: Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów 41-902 Bytom ul. Smolenia 35 (III piętro, Dział Zamówień Publicznych MZDiM, pok. nr 25).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1/ Zadanie nr 1 - drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe;.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2013 roku 2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: 1/ Przedmiarach Robót; 2/ Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); 3/ Założeniach do kalkulacji robót; 4/ Wzorze Umowy; stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczonej od dnia odbioru końcowego robót, potwierdzonego protokołem końcowym. 4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania: a/ dla Zadania nr 1 - drogi krajowe, wojewódzkie i powiatowe: Lp. Rodzaj robót zakładana ilość robót jednostka 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej do 5m2 z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 240 t 2 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm 5 000 m2 3 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej grub. 5 cm (w-wa wiążąca) 600 m2 4 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 600 m2 5 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grub. 5 cm 3 000 m2 6 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 3 000 m2 7 Cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej grub. 6 - 10 cm 200 m 8 Frezowanie nawierzchni bitumicznej o grub. 10 cm 12 000 m2 9 Wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 40 t 10 Regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 20 szt 11 Regulacja pionowa włazów kanałowych 20 szt 12 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 10 szt 13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 140 t 14 Wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 50 t 15 Plantowanie poboczy 8 000 m2 16 Wypełnienie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej 4 000 m 17 Rozebranie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 800 m 18 Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 800 m 19 Przestawienie krawężników kamiennych 25 x 35 cm 200 m 20 Przestawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm 200 m 21 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20 cm 1 300 m2 22 Mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 20 cm 1 300 m2 23 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 1 000 m2 24 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 300 m2 25 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej od 14 cm do 19 cm - z odzysku 1 000 m2 26 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14 cm - z odzysku 1 000 m2 27 Ażur. ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10 cm 500 m2 5. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 6. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości robót do wykonania są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania i oceny ofert oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w ofercie, do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2/ Zadanie nr 2 - drogi gminne i wewnętrzne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest bieżące utrzymanie nawierzchni jezdni na terenie Gminy Bytom w 2013 roku 2. Przedmiot zamówienia opisany został szczegółowo w: 1/ Przedmiarach Robót; 2/ Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (STWiORB); 3/ Założeniach do kalkulacji robót; 4/ Wzorze Umowy; stanowiących załączniki do niniejszej specyfikacji. 3. Wykonawca winien udzielić co najmniej 36-miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty i zastosowane materiały, liczonej od dnia odbioru końcowego robót, potwierdzonego protokołem końcowym. 4. Zamawiający przewiduje w trakcie realizacji zamówienia następujące rodzaje i orientacyjne (szacunkowe) ilości robót do wykonania: b/ dla Zadania nr 2 - drogi gminne i wewnętrzne: Lp. Rodzaj robót zakładana ilość robót jednostka 1 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 10 t 2 Mechaniczna rozbiórka nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm 400 m2 3 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej gr. 5 cm (w-wa wiążąca) 400 m2 4 Ręczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 1 600 m2 5 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa wiążąca) grub. 5 cm 4 000 m2 6 Mechaniczne ułożenie nawierzchni bitumicznej (w-wa ścieralna) grub. 5 cm łącznie z ułożeniem taśmy bitumicznej 40 mm x 10 mm 8 000 m2 7 Cięcie piłą mechaniczną nawierzchni bitumicznej grub. 6 - 10 cm 400 m 8 Frezowanie nawierzchni bitumicznej grub. 10 cm 10 000 m2 9 Wyrównanie nawierzchni masą asfaltową na zimno 10 t 10 Regulacja pionowa krat ściekowych ulicznych 20 szt 11 Regulacja pionowa włazów kanałowych 20 szt 12 Regulacja pionowa studzienek dla zaworów wodociągowych i gazowych 10 szt 13 Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym 50 t 14 Wyrównanie nawierzchni bitumicznej asfaltem lanym grysowym (bez wycinania) 12 t 15 Plantowanie poboczy 100 m2 16 Wypełnienie szczelin masą zalewową w nawierzchni bitumicznej 200 m 17 Rozebranie krawężnika betonowego 15 x 30 cm 200 m 18 Ułożenie nowego krawężnika betonowego 15 x 30 cm na ławie betonowej z oporem 100 m 19 Przestawienie krawężników kamiennych 25 x 35 cm 200 m 20 Przestawienie krawężników betonowych 15 x 30 cm 200 m 21 Mechaniczne wykonanie koryta w gruncie kategorii IV-ej na głębokość 20 cm 200 m2 22 Mechaniczne wykonanie podbudowy z żużla stalowniczego (wielkopiecowego) o grubości w-wy 20 cm 200 m2 23 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm szarej na podsypce cementowo-piaskowej 100 m2 24 Ułożenie nawierzchni z kostki betonowej nowej grubości 8 cm kolorowej na podsypce cementowo-piaskowej 20 m2 25 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej rzędowej od 14 cm do 19 cm - z odzysku 1 000 m2 26 Rozebranie i ułożenie kostki kamiennej nieregularnej do 14 cm - z odzysku 200 m2 27 Ażur. ułożenie nawierzchni z płyt betonowych ażurowych nowych grubości 10 cm 20 m2 5. Podczas prowadzenia robót w pasie drogowym należy dokonać ich prawidłowego oznakowania, które musi być zgodne z załącznikiem do Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 03.07.2003r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003r, Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 6. Podane w SIWZ i załącznikach do SIWZ ilości robót do wykonania są orientacyjne (szacunkowe), mają służyć do porównania i oceny ofert oraz dokonania wyboru najkorzystniejszej oferty. Faktyczne ilości mogą się różnić od ilości zakładanych (szacowanych), w zależności od występujących potrzeb Zamawiającego w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. Wynagrodzenie wykonawcy stanowić będzie iloczyn faktycznie wykonanych robót i cen jednostkowych podanych w ofercie, do maksymalnego zobowiązania Zamawiającego wynikającego z umowy..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.23.32.20-7, 45.23.32.23-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.