eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Przebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr II (Kaktusy)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-14

Gliwice: Przebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr II (Kaktusy)
Numer ogłoszenia: 187492 - 2013; data zamieszczenia: 14.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 125746 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dachu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach - pawilon nr II (Kaktusy).

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wymiany pokrycia dachu z poliwęglanu budynku Palmiarni Miejskiej w Gliwicach, w pawilonie nr II (Kaktusy) - ok. 321,00 m2. Zamówienie obejmuje m.in.: I Roboty przygotowawcze: 1. Ustawienie rusztowań zewnętrznych i zabezpieczenie ochronne rusztowań siatka. 2. Ułożenie pomostów roboczych w dolnym pasie konstrukcji dachowej. 3. Zabezpieczenie pawilonu folia ochronna i plandekami. II Wymiana pokrycia dachu: 1. Demontaż płyt z poliwęglanu wraz z uszczelkami i profilami mocującymi płyty. 2. Czyszczenie rozpuszczalnikami konstrukcji pełnosłonych aluminiowych. 3. Montaż nowych profili nośnych aluminiowych mocujących płyty poliwęglanowe. 4. Montaż profili wyrównujących z PCV. 5. Dostarczenie i montaż płyt z poliwęglanu dwukomorowego 16 mm Multi UV. 6. Dostawa i montaż 2 szt. okien dachowych z siłownikami hydraulicznymi zasilanymi elektrycznie, sterowanymi z poziomu posadzki. 7. Montaż obróbek blacharskich aluminiowych i uszczelnień w połaci dachowej. 8. Wywóz materiałów z rozbiórki i utylizacja zdemontowanych materiałów. Uwaga: Należy zastosować płyty z poliwęglanu dwukomorowego gr. 16 mm w odmianie Multi UV z dwustronna powłoka chroniącą przed promieniami, o warunkach transmisji światła LT = 70 - 75% i parametrach termoizolacyjnych na poziomie U = 2,4 W/m2K; profile aluminiowe standardowe (A2 i A3) oraz nietypowe, wykonane na zamówienie profile A1 lub równoważne. Grubość ścianek profili aluminiowych nie powinna być mniejsza niż 2 mm. Na styku poszczególnych odcinków profili należy stosować wkładki uszczelniające, szczeliny wieszaków płatwi należy uszczelnić silikonem pogodowym, odpornym na działanie temperatur i promieniowanie UV. Obróbki okapu oraz styku płyt na długości, wykonać z blachy aluminiowej malowanej proszkowo w kolorze RAL 7004. III Roboty antykorozyjne i malarskie: 1. Czyszczenie i odtłuszczenie elementów odsłoniętych w trakcie wymiany pokrycia i innych elementów wymagających uzupełnienia powłok malarskich. 2. Uzupełnienie malowania odsłoniętych konstrukcji kratowych - zestaw malarski trójwarstwowy (farba podkładowa, warstwa pośrednia, farba nawierzchniowa), kolor RAL 7004. Łączna grubość zestawu zabezpieczającego powinna wynosić nie mniej niz 200 um. Załączniki: 1. Dokumentacja projektowa: - Remont dachu Palmiarni Miejskiej w Gliwicach. Pawilon II - Kaktusy. - Branża budowlana - Projekt wykonawczy. 2. Ogólne i szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 3. Przedmiar robót. Pawilon 2 Kaktusy. Uwaga: Dokumentacja projektowa zawiera również projekt czyszczenia i zabezpieczenia antykorozyjnego konstrukcji nośnej ścian i dachu pawilonu palmiarni, które zostały wykonane w poprzednich etapach robót. Roboty malarskie dotyczą uzupełnienia malowania elementów konstrukcji odsłoniętych w trakcie wymiany pokrycia dachu (dot. ok. 10% konstrukcji stalowej). Istotne warunki zamówienia: 1. Wszystkie elementy składowe dokumentacji, tj. opis techniczny, cześć rysunkowa, specyfikacje techniczne i przedmiar robót, stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia, wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są obowiązujące dla Wykonawcy. 2. Roboty rozbiórkowe i demontażowe należy prowadzić z zachowaniem szczególnej ostrożności, tak aby nie uszkodzić roślin znajdujących się w pawilonie sukulentów. Ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót Wykonawca usunie na własny koszt i własnym staraniem. 3. Prace będą prowadzone w okresie od 1 lipca 2013 r. do 26 lipca 2013 r. tj. w czasie wyłączenia palmiarni z użytkowania, jednak bez możliwości wyprowadzenia roślin. 4. Roboty należy prowadzić przy sprzyjających warunkach pogodowych. Wykonawca musi tak zorganizować prace aby zabezpieczyć rośliny przed niekorzystnym wpływem warunków atmosferycznych (folie, plandeki do osłony roślin podwieszone do kratownic, przemieszczane sukcesywnie wraz z postępem robót). W szczególności niedopuszczalne jest pozostawienie otwartego dachu na okres nocy lub dni wolnych od pracy. 5. Do wykonania robót należy stosować materiały określone w projekcie wykonawczym i specyfikacji technicznej, lub równoważne co do parametrów technicznych, wytrzymałościowych, jakościowych, składu chemicznego, trwałości, gwarancji oraz przeznaczenia, posiadające aktualne certyfikaty i atesty oraz deklaracje zgodności z Polska Norma lub Aprobata Techniczna. 6. Oferent zobowiązany jest do przeprowadzenia wizji lokalnej na terenie palmiarni, celem ujęcia w ofercie wszelkich kosztów wynikających z organizacji robót i placu budowy, czasu niezbędnego do zamówienia i transportu materiałów, itp. 7. Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisje wyznaczona przez Zamawiającego. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z projektem, specyfikacja techniczna i przedmiarem robót. 8. W czasie realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany do: - prowadzenia robót pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie uprawnienia budowlane, - zabezpieczenia roślin przed dewastacja, wyznaczenia stref niebezpiecznych w których istnieje zagrożenie z powodu możliwości upadku z wysokości narzędzi lub materiałów, - stałego utrzymania ładu i porządku na terenie budowy, - odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac, - bieżącego wywozu odpadów pochodzących z rozbiórki, oraz przekazania Zamawiającemu karty odpadów po demontażu, - oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP, w tym dotyczących robót na wysokości, antykorozyjnych i montażowych, - zgłaszania do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu oraz udziału w odbiorach częściowych i w odbiorze końcowym. 9. Do odbioru robót Wykonawca jest zobowiązany przedstawić następujące dokumenty: - świadectwa jakości, certyfikaty, atesty i deklaracje zgodności na zabudowane materiały, - karty przekazania odpadów, - protokoły odbiorów częściowych, - dokładny opis zastosowanej technologii, - oświadczenie kierownika budowy i dziennik budowy, - dokumentacje powykonawczą. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityka Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityka Środowiskowa obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiazany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań 45.26.00.00 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Usługowo - Handlowe DOM-GAZ Krzysztof Piaszczyk, ul. Rząsawska 13, 42-209 Częstochowa, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 235341,06 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 218999,02

  • Oferta z najniższą ceną: 202061,33 / Oferta z najwyższą ceną: 218999,02

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.