Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-09-16
Bydgoszcz: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORÓW SIECI W RAMACH PROJEKTU PN. WSPIERANIE NAUCZYCIELI W DOSKONALENIU KOMPETENCJI
Numer ogłoszenia: 187469 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Nr 1 , ul. Jana III Sobieskiego 10, 85-060 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 52 322 52 06, faks 52 322 52 06.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.oswiata.bydgoszcz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: poradnia.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORÓW SIECI W RAMACH PROJEKTU PN. WSPIERANIE NAUCZYCIELI W DOSKONALENIU KOMPETENCJI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PEŁNIENIE FUNKCJI KOORDYNATORÓW SIECI W RAMACH PROJEKTU PN. WSPIERANIE NAUCZYCIELI W DOSKONALENIU KOMPETENCJI.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował co najmniej 1 osobą uczestniczącą w wykonywaniu zamówienia, która spełnia łącznie następujące warunki: 1)posiada wykształcenie wyższe II stopnia (lub równoważne, tj. posiada tytuł magistra, magistra inżyniera albo tytuł równorzędny) z przygotowaniem pedagogicznym, 2)posiada co najmniej 3 letni staż pracy w placówkach oświatowych na stanowisku psychologa, pedagoga lub nauczyciela, 3)posiada wiedzę z zakresu krajowych wytycznych związanych z realizacją projektu w ramach PO KL oraz znajomość struktury i zasad funkcjonowania systemu oświaty, 4)posiada doświadczenie (co najmniej 40 godzin w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem składania ofert) w pracy z dorosłymi w formie: warsztatów (szkoleń, wykładów) lub tworzenia procedur lub rozwiązywania problemów. Zamawiający dopuszcza spełnienie warunku poprzez wykazanie łącznie 40 godzin pracy z dorosłymi w różnych ze wskazanych wyżej form, 5) posiada umiejętność obsługi komputera (pakiet biurowy). 6)ukończyła kurs/szkolenie/studia podyplomowe odpowiadające zakresowi tematycznemu pracy w danej sieci, tj. a) z zakresu: informatyka lub nowoczesne technologie informacyjno - komunikacyjne - dot. wykonawców składających ofertę na część nr I, b)z zakresu: zmiany w edukacji lub praca z grupą lub umiejętności społeczne lub edukacja dorosłych - dot. wykonawców składających ofertę na część nr II c)z zakresu :praca z grupą lub umiejętności społeczne lub edukacja dorosłych , - dot. wykonawców składających ofertę na część nr III, d)z zakresu: praca ze zdolnym uczniem lub rozwój twórczego myślenia lub coaching z zakresu myślenia kreatywnego, - dot. wykonawców składających ofertę na część nr IV.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywania zamówienia - dotyczy tylko Wykonawców, którzy wykazują spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPzp polegając na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zmiana umowy może nastąpić w formie pisemnego aneksu w przypadku: 1)zmiany powszechnie obowiązujących przepisów prawa, w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia lub świadczenia stron- w tym wypadku dopuszcza się zmianę umowy w zakresie terminów realizacji i/ lub odbioru przedmiotu umowy, 2)zmiany warunków gospodarczych, w tym zmiany stawek podatku od towaru i usług (VAT). W przypadku zmiany stawki VAT wynagrodzenie Wykonawcy brutto zostanie zmniejszone bądź zwiększone w stosunku adekwatnym do zmiany wysokości podatku VAT. Wynagrodzenie netto nie ulega zmianom. 3)zaistnienia obiektywnych, niezależnych od stron przeszkód w realizacji umowy zawartej w wyniku udzielonego zamówienia, w tym w szczególności wystąpienia siły wyższej, której działanie uniemożliwiło terminową realizację przedmiotu zamówienia, przy czym działanie siły wyższej rozumiane jest jako wszelkie nadzwyczajne zdarzenia o charakterze zewnętrznym, niemożliwe do przewidzenia, takie jak: katastrofy, pożary, powodzie, wybuchy, ataki terrorystyczne, niepokoje społeczne, strajki, działania wojenne. 4)zmiany osób wskazanych w wykazie osób załączonym do oferty, jeżeli wynikać to będzie z okoliczności o charakterze obiektywnym, których nie można było przewidzieć w chwili składania wniosku, pod warunkiem, że nowe osoby wskazane przez Wykonawcę spełniać będą warunki określone w pkt. 5.2. siwz, 5)zmian zawartej przez Zamawiającego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotyczących realizacji projektu- w tym wypadku dopuszcza się m.in. zmianę terminów realizacji, sposobu realizacji zamówienia, zmianę systemu płatności (z wyłączeniem wysokości ceny), 6)przerw w realizacji lub odbioru przedmiotu zamówienia powstałych z przyczyn wyłącznie zależnych od Zamawiającego dopuszcza się zmiany w zakresie terminów realizacji lub obioru przedmiotu zamówienia 7)okoliczności wymienionych we wzorze umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.oswiata.bydgoszcz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy
ul. Jana III Sobieskiego 10
85-060 Bydgoszcz.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 13:00, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna nr 1 w Bydgoszczy, Bydgoszcz, ul. Obrońców Bydgoszczy 1, sekretariat pok. nr 6.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Wspieranie nauczycieli w doskonaleniu kompetencji. Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5. Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: część nr I - pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK rok I - bezpieczny Internet.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr I - pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Praca z nowoczesnymi technologiami TIK rok I - bezpieczny Internet.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: część nr II - pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Jak radzić sobie ze szkolną absencją? - bezpieczeństwo w szkole.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr II - pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Jak radzić sobie ze szkolną absencją? - bezpieczeństwo w szkole.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: część nr III- pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Nauczyciele pracują zespołowo.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr III- pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Nauczyciele pracują zespołowo.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: część nr IV- pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: część nr IV- pełnienie funkcji koordynatora sieci pn. Jak rozwijać twórcze myślenie uczniów?.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.40.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- SZPiFP-40-24 Świadczenie usług medycznych dla potrzeb jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego.
- 35/PA/2024 Wymiana instalacji elektrycznej w lokalach mieszkalnych położonych w Bydgoszczy przy ul. Śląskiej 13 lok. 5/5A, przy Alejach Ossolińskich 3A lok. 6 oraz przy ul. Pomorskiej 54 lokal 3 i 8
- 36/PA/2024 Remont ściany frontowej i bocznej budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego przy ul. Toruńskiej 86 w Bydgoszczy
- Budowa ścieżki pieszo - rowerowej na DK 10 w miejscowości Lipno
- SZPiFP-41-24 Świadczenie usług medycznych - badania psychiatryczne dla potrzeb KMP w Toruniu oraz innych jednostek Policji województwa kujawsko-pomorskiego
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu dostawczego ze skrzynią ładunkową
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa organizacji wydarzeń kulturalnych dla uczestników Gminnego Klubu Seniora w Trzcianie i Dziennego Domu Pomocy w Bratkowicach
- Kompleksowa organizacja jednodniowej Konferencji inaugurującej zawiązanie sieci współpracy na rzecz rozwoju doradztwa zawodowego w województwie lubelskim.
- ŚWIADCZENIE USŁUGI COACHA
- Usługi w zakresie wsparcia rodziny i systemu pieczy zastępczej
- Wykonanie kompleksowej usługi edukacyjnej w formie wizyt studyjnych w podziale na części
- "Świadczenie usług doradczych wspierających dla wychowanków przebywających w pieczy zastępczej, usamodzielnianych wychowanków oraz rodziców zastępczych i kandydatów na rodziny zastępcze"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.