eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › usługi opiekuńcze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Warszawa: usługi opiekuńcze
Numer ogłoszenia: 187460 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m.st. Warszawy, ul. Henryka Dembińskiego 3, 01-644 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 8330908, 8337170, fax 833 64 24.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-zoliborz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi opiekuńcze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie dla Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Żoliborz m. st. Warszawy usług opiekuńczych pielęgnacyjnych i gospodarczych (CPV 85.31.24.00-3) osób samotnych, nie posiadających rodziny, które z powodu wieku, długotrwałej choroby lub niepełnosprawności wymagają pomocy innych osób. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Część I przedmiotu zamówienia - ok. 11 000 godzin usług opiekuńczych pielęgnacyjnych, 2) Część II przedmiotu zamówienia - ok. 36 200 godzin usług opiekuńczych gospodarczych. 2. Zakres usług opiekuńczych określają: 1) dla Części I - załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dla Części II - załącznik nr 2 do SIWZ. 3. W związku z niemożnością dokładnego określenia wielkości zamówienia, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmian liczby godzin usług podanych w ust. 1, stosownie do aktualnych potrzeb Ośrodka, w granicach kwoty jaką może przeznaczyć na realizację tego zamówienia (podanej na publicznej sesji otwarcia ofert), przy uwzględnieniu ceny ofertowej 1 godziny usługi wybranego wykonawcy. 4. Wartość przedmiotu zamówienia będzie iloczynem podanej przez Wykonawcę ceny 1 godziny usługi opiekuńczej brutto i przewidywanej, w okresie obowiązywania umowy, liczby godzin usług. Natomiast wartość zrealizowanego zamówienia będzie wynikała z iloczynu ceny 1 godz. usługi i faktycznej liczby godzin wykonanych usług. 5. Zamówienie musi zostać wykonane zgodnie z ustawą o pomocy społecznej z dnia 12.03.2004 r. (Dz. U. Nr 64, poz. 593) i wydanymi na jej podstawie przepisami. 6. Usługi będą świadczone przez 7 dni tygodnia. II. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA Zamówienie należy zrealizować w okresie: wrzesień 2008 - 31 grudnia 2008 r.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.31.00 - 85.31.31.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 1) dla części I przedmiotu zamówienia - 3.000 zł (słownie: trzy tysiące złotych ), 2) dla części II przedmiotu zamówienia - 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy złotych). 5.1. Dla każdej z części przedmiotu zamówienia, o udzielenie której ubiega się Wykonawca, wadium musi być wniesione odrębnie. 5.2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert, w jednej lub kilku formach wymienionych poniżej: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 5.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: w BANK CITI HANDLOWY Nr: 50 1030 1508 0000 0005 5046 2044 z adnotacją zawierającą informację, której części przedmiotu zamówienia ono dotyczy, tj.: Wadium w postępowaniu na usługi opiekuńcze - Część ....... Za termin jego wniesienia będzie uznany termin wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 5.4. Wadium wnoszone w formach innych niż w pieniądzu musi być złożone w oryginale. Właściwe w tym przypadku dokumenty muszą być wystawione na rzecz Zamawiającego i muszą zachować ważność przez cały okres związania ofertą. 5.5. Zasady zwrotu wadium określa ustawa..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, a także należycie zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jedną usługę opiekuńczą o wartości nie mniejszej niż: a) 150.000 zł brutto - w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I przedmiotu zamówienia, b) 400.000 zł brutto - w przypadku Wykonawców składających ofertę na część II przedmiotu zamówienia, c) 550.000 zł brutto - w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I i II przedmiotu zamówienia, 3) dysponują minimum 20 osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, niekaranymi i posiadającymi dobry stan zdrowia, przewidzianymi do wykonywania usług opiekuńczych, mającymi wykształcenie minimum podstawowe i ukończony kurs w zakresie opieki nad osobami starszymi. Zamawiający, w stosunku do usług opiekuńczych pielęgnacyjnych wymaga aby co najmniej 25% osób świadczących usługi pielęgnacyjne, miało wykształcenie średnie medyczne lub policealne w zakresie opieki medycznej lub środowiskowej, 4) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, co oznacza, że posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej równej: a) cenie ofertowej dla części przedmiotu zamówienia - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia, b) sumie cen ofertowych - w przypadku składania oferty na obie części przedmiotu zamówienia, 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy zobowiązani są złożyć następujące dokumenty: 1) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o treści zgodnej ze wzorem określonym w załączniku nr 3 do SIWZ, 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (np. KRS) lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości co najmniej równej: a) cenie ofertowej dla części przedmiotu zamówienia - w przypadku składania oferty na jedną część przedmiotu zamówienia, b) sumie cen ofertowych - w przypadku składania oferty na obie części przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 5) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 6) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 7) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 8) wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług opiekuńczych (co najmniej jednej) - według wzoru określonego w załączniku nr 4 do SIWZ, o wartości nie mniejszej niż: a) 150.000 zł brutto - w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I przedmiotu zamówienia, b) 400.000 zł brutto - w przypadku Wykonawców składających ofertę na część II przedmiotu zamówienia, c) 550.000 zł brutto - w przypadku Wykonawców składających ofertę na część I i II przedmiotu zamówienia, z podaniem ich wartości (brutto), przedmiotu, dat wykonania i odbiorców; Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV, ust. 1, pkt 2), 9) dokumenty potwierdzające, że usługi, o których mowa w pkt 8, zostały wykonane należycie (np. referencje), 10) wykaz osób, które wykonywać będą zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności według wzoru określonego w załączniku nr 5 do SIWZ. Z wykazu musi jednoznacznie wynikać spełnienie warunku udziału w postępowaniu opisanego w rozdziale IV, ust. 1, pkt 3), 11) oświadczenie stwierdzające, że osoby wymienione w pkt 10) są nie karane oraz dysponują dobrym zdrowiem umożliwiającym wykonywanie prac opiekuńczych, 12) zaakceptowane ogólne warunki umowy, 13) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody wyrządzone w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą. 14) dokument potwierdzający wysoką jakość świadczonych przez Wykonawcę usług, wystawiony przez podmiot działający w sferze pomocy społecznej. 3. W przypadku Wykonawców ubiegających się o udzielenie zamówienia na obie części przedmiotu zamówienia, wystarczające jest złożenie wraz z ofertą jednego oświadczenia, o którym mowa w ust. 2 pkt 1, oraz jednego kompletu dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2 i 4-7. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 3, 8 i 9, należy złożyć w zależności od zakresu składanej oferty (na Część I, Część II lub obie). 4. Oświadczenie oraz wykazy, o których mowa w ust. 2 pkt 1, 8 i 10 muszą być złożone w formie oryginału. 5. Dokumenty, o których mowa w ust. 2 pkt 2-7 i 9 muszą być przedstawione w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę,osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy. 6. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w miejsce dokumentów wymienionych w ust. 2 pkt 2, 4, 5 i 7, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. 7. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w ust. 2 pkt 6, składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt 2, 4-7, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 9. Dokumenty dotyczące okoliczności, o których mowa w ust. 6 pkt 1 i 3 oraz ust. 7 mogą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a dokument dotyczący okoliczności, o którym mowa w ust. 6 pkt 2 może być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 10. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy przedłożyć wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę. 11. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu, na podstawie dokumentów wymienionych w ust 2 pkt 1, 2 i 4-7 będzie dokonana odrębnie, a wymienionych w ust. 2 pkt 3, 8 i 9 będzie dokonana łącznie w stosunku do tych Wykonawców.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Doświadczenie Wykonawcy wyrażające się wartością wykonanych, potwierdzonych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia p - 10
  • 3. Kwalifikacje personelu wyrażające się liczbą osób z co najmniej średnim wykształceniem medycznym - 10

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-zoliborz.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Dembińskiego 3 pok.nr 1.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.08.2008 godzina 16:15, miejsce: w siedzibie OPS w pok.nr 24.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: usługi opiekuńcze pielęgnacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 11 000 godzin - usługi opiekuńcze pielęgnacyjne.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy wyrażające się wartością wykonanych, potwierdzonych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia p - 10
    • 3. Kwalifikacje personelu wyrażające się liczbą osób z co najmniej średnim wykształceniem medycznym - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: usługi opiekuńcze gospodarcze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 36 000 godzin usługi opiekuńcze gospodarcze.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.31.24.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 80
    • 2. Doświadczenie Wykonawcy wyrażające się wartością wykonanych, potwierdzonych usług opiekuńczych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia p - 10
    • 3. Kwalifikacje personelu wyrażające się liczbą osób z co najmniej średnim wykształceniem medycznym - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.