eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białośliwie › Zakup i dostawa autobusu do przewozu uczniów z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Białośliwie: Zakup i dostawa autobusu do przewozu uczniów z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich
Numer ogłoszenia: 187448 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Białośliwie reprezentowana przez Wójta Gminy Białośliwie, ul. Księdza Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie, woj. wielkopolskie, tel. 067 2876913, 2976917, fax 067 2975791.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialosliwie.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa autobusu do przewozu uczniów z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Realizacja przedmiotu zamówienia odbywa się przy dofinansowaniu ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, w ramach obszaru B pilotażowego Programu Uczeń na wsi - pomoc w zdobyciu wykształcenia przez osoby niepełnosprawne zamieszkujące gminy wiejskie oraz gminy miejsko - wiejskie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 34.12.10.00 - Autobusy Kod CPV wg słownika 2008: 34.12.10.00 - Autobusy i autokary .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Przystępując do udziału w postępowaniu każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5000 złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp, e) zaakceptują warunki zawarte w projekcie umowy, f) udzielą gwarancji minimum: na części mechaniczne - 2 lata, na powłoki lakiernicze - 3 lata, na perforację nadwozia - 12 lat, g) zapewnią serwis gwarancyjny i pogwarancyjny w promieniu do 100 km od siedziby Zamawiającego, h) wniosą wadium w wymaganym terminie, wysokości i formie, i) zaoferują przedmiot zamówienia odpowiadający szczegółowemu opisowi zawartemu w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, j) zaoferują przedmiot zamówienia, który będzie posiadał dokumentację do zarejestrowania w języku polskim i świadectwo homologacji potwierdzające przystosowanie do przewozu osób niepełnosprawnych, k) zaoferują przedmiot zamówienia, który będzie spełniał wymagania określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia ( Dz. U. z 2003 r. Nr 32, poz. 262 z późn. zm. ) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach dołączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy wypełniony i podpisany przez Wykonawcę . 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ustawy oraz o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Pzp. . 3. Spełnienie warunków, o których mowa w rozdziale III.2) lit. e-k następuje poprzez złożenie oświadczenia przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. 4. Potwierdzeniem spełnienia warunku określonego w rozdziale III.2) lit. h będzie załączenie do oferty dowodu wniesienia wadium. 5. Potwierdzeniem spełnienia warunku określonego w rozdziale III.2) lit. i będzie załączenie do oferty charakterystyki oferowanego autobusu, w formie opisowej i graficznej, z uwzględnieniem danych technicznych, eksploatacyjnych i rozwiązań indywidualnych pojazdu. 6. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Zaakceptowany i zaparafowany przez Wykonawcę projekt umowy. 8. Jeżeli Wykonawca ma swoją siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy , oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. 9. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo udzielone jednemu z partnerów przez pozostałych Wykonawców do reprezentowania ich w postępowaniu albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialosliwie.net

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Białośliwiu ul. Księdza Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie , biuro nr 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.08.2008 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Urzędu Gminy w Białośliwiu ul. Księdza Kordeckiego 1, 89-340 Białośliwie.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.