eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Adaptacja mieszkań służbowych i pomieszczeń przyległych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-14

Tychy: Adaptacja mieszkań służbowych i pomieszczeń przyległych
Numer ogłoszenia: 187439 - 2010; data zamieszczenia: 14.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prezydent Miasta Tychy , Al. Niepodległości 49, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. (032) 7763333, faks (032) 7763344.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umtychy.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Adaptacja mieszkań służbowych i pomieszczeń przyległych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest adaptacja mieszkania służbowego i pomieszczeń przyległych na potrzeby szkoły w Szkole Podstawowej nr 40 przy ul. Zgrzebnioka 45 oraz adaptacja mieszkania służbowego na potrzeby Przedszkola nr 6 w Szkole Podstawowej nr 37 przy ul. Konecznego 1 w Tychach. Powyższy zakres prac będzie realizowany w ramach dwóch zadań: Zadanie nr 1 Adaptacja mieszkania służbowego i pomieszczeń przyległych na potrzeby szkoły w Szkole Podstawowej nr 40 przy ul. Zgrzebnioka 45. Przedmiotem niniejszego zadania jest adaptacja mieszkania służbowego i pomieszczeń przyległych na potrzeby szkoły w Szkole Podstawowej nr 40 przy ul. Zgrzebnioka 45 w Tychach. Zakres robot obejmuje między innymi: 1. roboty budowlane 2. całkowitą przebudowę instalacji wewnętrznych, w tym wymianę instalacji: elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnej ciepłej wody z instalacji szkolnej. 3. wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitariatów, montaż wentylatora kanałowego łazienkowego, uruchamianego wyłącznikiem światła z podtrzymaniem oraz wentylacji sali gimnastycznej wentylatorem dachowym, nawiew poprzez nawietrzaki okienne. 4. likwidacja i instalacji gazowej. Kolejność realizacji: - demontaż istniejących ścianek działowych, elementów wyposażenia, instalacji, - wywiezienie gruzu na składowisko, - wykonanie nowych ścianek działowych, warstw posadzkowych, - montaż drzwi, - montaż instalacji sanitarnych, - montaż instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej, - roboty wykończeniowe - wewnętrzne. Materiały budowlane użyte do budowy muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, świadectwa zgodności oraz atesty higieniczne oraz dopuszczenia do stosowania w placówkach oświatowych. Zadanie nr 2 Adaptacja mieszkania służbowego na potrzeby przedszkola w Szkole Podstawowej nr 37 przy ul. Konecznego 1 w Tychach. Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części powierzchni parteru dotychczas użytkowanej jako mieszkanie służbowe (dwupokojowe z kuchnią, łazienką, przedpokojem z niezależnym wejściem z zewnątrz), która zostanie adaptowana na potrzeby oddziału przedszkolnego grupy wiekowej 3 i 4 latków. Zakres robot obejmuje między innymi: 1. roboty budowlane 2. całkowitą przebudowę instalacji wewnętrznych elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej, 3. wymianę grzejników w remontowanych pomieszczeniach wraz z instalacją. 4. instalacja gazowa do likwidacji Kolejność realizacji: - demontaż istniejących ścianek działowych, elementów wyposażenia, instalacji, - wywiezienie gruzu na składowisko, - wykonanie nowych ścianek działowych, warstw posadzkowych, - montaż okna i drzwi, - montaż instalacji sanitarnych, - roboty wykończeniowe - wewnętrzne i zewnętrzne. Materiały budowlane użyte do budowy muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, świadectwa zgodności oraz atesty higieniczne oraz dopuszczenia do stosowania w placówkach oświatowych. Szczegółowy zakres realizacji powyższych zadań został określony w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ). Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorsze niż jest wykazane w dokumentacji..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zadanie nr 1: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN) Zadanie nr 2: 2 500,00 PLN (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 PLN)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykonanie minimum: 1. dla zadania nr 1 - 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem remont pomieszczeń z wymianą instalacji wod.kan, c.o., gazowej i wentylacji o wartości min. 100 000,00 zł brutto -załącznik nr 5 do SIWZ 2. dla zadania nr 2 - 1 roboty budowlanej obejmującej swym zakresem remont pomieszczeń z wymianą instalacji wod.kan, c.o., gazowej i wentylacji o wartości min. 100 000,00 zł brutto -załącznik nr 5 do SIWZ W przypadku udziału w więcej niż 1 zadaniu roboty nie mogą się powtarzać. Do wykazu należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest dysponowanie osobą z uprawnieniami: -do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych; - budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, - budowlanymi do pełnienia funkcji kierownika budowy w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest posiadanie opłaconej polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia o wartości 150 000,00 zł. Do oferty należy dołączyć potwierdzenie opłacenia polisy, bądź fakt ten musi wynikać z treści dokumentu.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Inne oświadczenia lub dokumenty niezbędne do przeprowadzenia postępowania, które należy dołączyć do oferty: a) załącznik nr 1 do SIWZ - wypełniony formularz oferty, b) załącznik nr 1 a i/lub 1b do SIWZ - wypełnione zbiorcze zestawienie kosztów, c) pełnomocnictwo lub umowa podmiotów występujących wspólnie wskazujące, że osoba występująca w imieniu wykonawcy jest do tego upoważniona, jeżeli nie wynika to z załączonych do oferty dokumentów, d) dowód wpłaty wadium.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umtychy.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy cena materiałów przetargowych: 100zł.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 10:15, miejsce: Urząd Miasta Tychy Wydział Zamówień Publicznych pok. 808 Al. Niepodległości 49 43-100 Tychy.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Adaptacja mieszkania służbowego i pomieszczeń przyległych na potrzeby szkoły w Szkole Podstawowej nr 40 przy ul. Zgrzebnioka 45..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zadania jest adaptacja mieszkania służbowego i pomieszczeń przyległych na potrzeby szkoły w Szkole Podstawowej nr 40 przy ul. Zgrzebnioka 45 w Tychach. Zakres robot obejmuje między innymi: 1. roboty budowlane 2. całkowitą przebudowę instalacji wewnętrznych, w tym wymianę instalacji: elektrycznej, instalacji wodno-kanalizacyjnej, instalacji centralnej ciepłej wody z instalacji szkolnej. 3. wykonanie nowej instalacji wentylacji mechanicznej w pomieszczeniach sanitariatów, montaż wentylatora kanałowego łazienkowego, uruchamianego wyłącznikiem światła z podtrzymaniem oraz wentylacji sali gimnastycznej wentylatorem dachowym, nawiew poprzez nawietrzaki okienne. 4. likwidacja i instalacji gazowej. Kolejność realizacji: - demontaż istniejących ścianek działowych, elementów wyposażenia, instalacji, - wywiezienie gruzu na składowisko, - wykonanie nowych ścianek działowych, warstw posadzkowych, - montaż drzwi, - montaż instalacji sanitarnych, - montaż instalacji elektrycznych, wentylacji mechanicznej, - roboty wykończeniowe - wewnętrzne. Materiały budowlane użyte do budowy muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, świadectwa zgodności oraz atesty higieniczne oraz dopuszczenia do stosowania w placówkach oświatowych. Szczegółowy zakres realizacji powyższego zadania został określony w dokumentacji projektowej (załącznik nr 6 do SIWZ) oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorsze niż jest wykazane w dokumentacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.44.21.00-8, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Adaptacja mieszkania służbowego na potrzeby przedszkola w Szkole Podstawowej nr 37 przy ul. Konecznego 1 w Tychach..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest adaptacja części powierzchni parteru dotychczas użytkowanej jako mieszkanie służbowe (dwupokojowe z kuchnią, łazienką, przedpokojem z niezależnym wejściem z zewnątrz), która zostanie adaptowana na potrzeby oddziału przedszkolnego grupy wiekowej 3 i 4 latków. Zakres robot obejmuje między innymi: 1. roboty budowlane 2. całkowitą przebudowę instalacji wewnętrznych elektrycznej i instalacji wodno-kanalizacyjnej, 3. wymianę grzejników w remontowanych pomieszczeniach wraz z instalacją. 4. instalacja gazowa do likwidacji Kolejność realizacji: - demontaż istniejących ścianek działowych, elementów wyposażenia, instalacji, - wywiezienie gruzu na składowisko, - wykonanie nowych ścianek działowych, warstw posadzkowych, - montaż okna i drzwi, - montaż instalacji sanitarnych, - roboty wykończeniowe - wewnętrzne i zewnętrzne. Materiały budowlane użyte do budowy muszą posiadać aktualne aprobaty techniczne, świadectwa zgodności oraz atesty higieniczne oraz dopuszczenia do stosowania w placówkach oświatowych. Szczegółowy zakres realizacji powyższego zadania został określony w dokumentacji projektowej oraz w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 6 do SIWZ) Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów o parametrach nie gorsze niż jest wykazane w dokumentacji..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.21.00.00-2, 45.43.00.00-0, 45.30.00.00-0, 45.33.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.