eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szydłowiec › Rozbudowa Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu w celu utworzenia Klubu Pracy i pomieszczeń dla potrzeb doradztwa i pośrednictwa pracy oraz udzielania dotacji dla osób bezrobotnych i przedsiębiorców zgodnie z nowymi standardami i wymogami dotyczącymi dział

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Szydłowiec: Rozbudowa Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu w celu utworzenia Klubu Pracy i pomieszczeń dla potrzeb doradztwa i pośrednictwa pracy oraz udzielania dotacji dla osób bezrobotnych i przedsiębiorców zgodnie z nowymi standardami i wymogami dotyczącymi działalności urzędów pracy
Numer ogłoszenia: 187403 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Szydłowcu, pl. M. Konopnickiej 7, 26-500 Szydłowiec, woj. mazowieckie, tel. 048 6171008, fax 048 6171061.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szydlowiecpowiat.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Rozbudowa Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu w celu utworzenia Klubu Pracy i pomieszczeń dla potrzeb doradztwa i pośrednictwa pracy oraz udzielania dotacji dla osób bezrobotnych i przedsiębiorców zgodnie z nowymi standardami i wymogami dotyczącymi działalności urzędów pracy.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest rozbudowa Powiatowego Urzędu Pracy w Szydłowcu w celu utworzenia Klubu Pracy i pomieszczeń dla potrzeb doradztwa i pośrednictwa pracy oraz udzielania dotacji dla osób bezrobotnych i przedsiębiorców zgodnie z nowymi standardami i wymogami dotyczącymi działalności urzędów pracy zgodnie z przedmiarem robót (załącznik nr 1 do siwz), dokumentacją projektową (załącznik nr 2 do siwz) i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr 3 do siwz)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.31.50 - Biurowce Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.31.50 - Roboty budowlane w zakresie biurowców Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Oryginalny kod CPV: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego Oryginalny kod CPV: 45.26.23.10 - Zbrojenie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.10 - Zbrojenie Oryginalny kod CPV: 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.22.38.20 - Gotowe elementy i części składowe Oryginalny kod CPV: 45.26.25.00 - Roboty murarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe Oryginalny kod CPV: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych Oryginalny kod CPV: 45.32.40.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej Oryginalny kod CPV: 45.41.00.00 - Tynkowanie Kod CPV wg słownika 2008: 45.41.00.00 - Tynkowanie Oryginalny kod CPV: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.60 - Instalowanie wyrobów metalowych Oryginalny kod CPV: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.21.00 - Roboty malarskie Oryginalny kod CPV: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Kod CPV wg słownika 2008: 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne Oryginalny kod CPV: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektryczne Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.51.00 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.33.33.00 - 45.33.33.00 Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody Oryginalny kod CPV: 45.31.43.10 - Instalowanie okablowania komputerowego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.43.10 - Układanie kabli .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości 15 000,00 zł. słownie piętnaście tysięcy złotych..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: posiadają uprawienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, w tym: a)dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót budowlanych bez ograniczeń, b)dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych bez ograniczeń, c)dysponują osobą lub osobami uprawnionymi do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych bez ograniczeń Potwierdzeniem spełnienia warunku będzie wykaz kierowników robót budowlanych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych dla: nie mniej niż 1 kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeń, nie mniej niż 1 kierownika robót sanitarnych z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót sanitarnych bez ograniczeń, nie mniej niż 1 kierownika robót elektrycznych z uprawnieniami do kierowania i nadzorowania robót elektrycznych bez ograniczeń, d) wykonali w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, każda o wartość brutto nie mniejszej niż 800 000 - złotych; Za roboty odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia Zamawiający uzna roboty związane z budową lub remontem budynków użyteczności publicznej. Budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny (rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie - Dz. U. z dnia 15 czerwca 2002 r. Nr 75, poz. 690 z późn. zm.). znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. W celu potwierdzenia spełnienia powyższych warunków Wykonawca złoży oświadczenie że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. (załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne) oferta musi spełniać wymagania określone w art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych, w tym: a)oferta musi zawierać wszystkie dokumenty, oświadczenia i informacje wymienione w pkt. VI niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia, b)w przypadku konsorcjum, zgodnie z art. 23 ust.2 ustawy wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. W związku z powyższym niezbędne jest przedłożenie w ofercie dokumentu zawierającego pełnomocnictwo w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu wykonawców w sposób umożliwiający ich identyfikację, c)w stosunku do spółki cywilnej, zamawiający na zasadzie art. 25 ustawy, żąda przedłożenia w ofercie umowy spółki cywilnej, jako dokumentu niezbędnego do przeprowadzenia postępowania, wskazującego na sposób reprezentowania spółki. Jeżeli złożenie oferty i podpisanie umowy w sprawie zamówienia publicznego przekracza zakres czynności zwykłych spółki, a z treści umowy spółki nie wynika stosowne umocowanie danego wspólnika lub wspólników, dla ważności oferty wymagane jest jej podpisanie przez wszystkich wspólników albo wspólnika umocowanego w drodze odrębnej uchwały wspólników, stanowiącej załącznik do umowy spółki cywilnej bądź też przez pełnomocnika, d)w przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, warunki dotyczące doświadczenia oraz potencjału ekonomicznego i technicznego podlegają sumowaniu. przyjmują warunki umowy, złożyli ofertę oraz wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia przedstawione w pkt. VI SIWZ, potwierdzające spełnienie wyżej wymienionych warunków. 2.Dodatkowe wymagania od Wykonawców: Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części robót innej firmie (podwykonawcy) jest zobowiązany do: określenia w złożonej ofercie informacji jaki zakres przedmiotu zamówienia będzie realizowany przez podwykonawców oraz wskazania firmy podwykonawcy, wynagrodzenie za roboty budowlane wykonane za pośrednictwem podwykonawców Zamawiający ureguluje Wykonawcy po złożeniu oświadczenia przez podwykonawcę o uregulowaniu zobowiązań wobec niego za wykonane roboty, przy realizacji zamówienia z udziałem podwykonawcy zastosowanie mają przepisy art. 647 §1 kodeksu cywilnego. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za realizację przedmiotu zamówienia przez podwykonawcę. Wykonawca przed podpisaniem umowy, zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu kopie umów ze wskazanymi w ofercie podwykonawcami, a w przypadku konsorcjum umowę regulującą wzajemną współpracę i zobowiązania jego członków. 3.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. W toku badania i oceny ofert, Zamawiający będzie posługiwał się kryterium (spełnia/ nie spełnia). Zgodnie z art. 87 ust. 1 ustawy z dnia 29.01.2004 r. - PZP zamawiający może żądać od wykonawców wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert. Niedopuszczalne jest prowadzenie między zamawiającym a wykonawcą negocjacji dotyczących złożonej oferty oraz dokonywanie jakiejkolwiek zmiany w jej treści z zastrzeżeniem art. 88 ustawy PZP. Wykonawca, który nie złoży wymaganych w SIWZ informacji i dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu lub złoży dokumenty w niewłaściwej formie, lub nie spełni innych wymagań określonych w ustawie PZP, SIWZ lub innych przepisach obowiązującego prawa, zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu przetargowym na podstawie art. 24 ustawy PZP. Zgodnie z art. 26 ust. 3 ustawy PZP zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wezwie także zgodnie z art. 26 ust. 4 w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń i dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1. Oferta wykonawcy wykluczonego uznana zostanie za odrzuconą i nie będzie podlegać dalszej ocenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1.Dokumenty wymagane: Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - potwierdzający, że profil prowadzonej działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich. Wykaz kierowników robót budowlanych z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych z załączeniem: a)dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót budowlanych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika budowy i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; b)dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót sanitarnych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika robót sanitarnych i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; c)dokumentów potwierdzających uprawnienia budowlane w zakresie robót elektrycznych bez ograniczeń dla nie mniej niż 1 kierownika robót elektrycznych i aktualne Zaświadczenie o przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa; W przypadku kierownika budowy, kierowników robót sanitarnych i elektrycznych, którzy uzyskali uprawnienia budowlane po dniu 14.02.1995r., należy również dołączyć dokument o wpisie do centralnego rejestru osób posiadających uprawnienia budowlane. Wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiących przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. Wśród wykazanych robót muszą być co najmniej 2 roboty budowlane każda o wartości brutto nie mniejszej niż 800 000 - złotych; Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie, określonym w art. 24 ust. 1, pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy podmiotów zbiorowych w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002 r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary (Dz. U. z 2002r. Nr 197, poz. 1661 z późn. zm.)). Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 4; oświadczenie do postępowania o zamówienie publiczne z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 5; Kosztorys ofertowy opracowany metodą uproszczoną zgodnie z metodą sporządzania kosztorysu ofertowego podaną w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno - użytkowym Dz. U. Nr 130, poz. 1389). Kosztorys ofertowy należy opracować w oparciu o przedmiar robót. Przedstawione w przedmiarze robót pozycje katalogowe mają charakter informacyjny, określają zakres prac do wykonania i technologie robót wymagane przez Zamawiającego. Ilości robót muszą być zgodne z przedmiarem robót, a technologia ma odpowiadać opisom robót w przedmiarze, projekcie budowlanym i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. ( podane katalogi w przedmiarze robót należy traktować jako materiał pomocniczy, a nie obowiązujący przy sporządzaniu kosztorysu ofertowego). Wszystkie pozycje przedmiaru robót muszą być ujęte w kosztorysie ofertowym i wycenione (nie dopuszcza się wartości pozycji równej 0). Kosztorys ofertowy stanowi integralną część oferty cenowej.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szydlowiecpowiat.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Szydłowcu 26-500 Szydłowiec pl. M. Konopnickiej 7.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Szydłowcu 26-500 Szydłowiec pl. M. Konopnickiej 7.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.