eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tarnów › Wymiana stolarki okiennej w budynkach I Liceum Ogólnokształcącego ul. Piłsudskiego w Tarnowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Tarnów: Wymiana stolarki okiennej w budynkach I Liceum Ogólnokształcącego ul. Piłsudskiego w Tarnowie.
Numer ogłoszenia: 187378 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Tarnowa Wydział Realizacji Inwestycji, ul. Nowa 4/327, 33-100 Tarnów, woj. małopolskie, tel. 014 6882708, fax 014 6222833.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.tarnow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana stolarki okiennej w budynkach I Liceum Ogólnokształcącego ul. Piłsudskiego w Tarnowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, odwołanie przysługuje.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: A. wymianę drewnianej skrzynkowej stolarki okiennej w obiekcie wpisanym do rejestru zabytków nieruchomych, pod numerem A-23/M z dnia 29.07.2004 r., na drewnianą stolarkę zespoloną stanowiącą replikę istniejących obecnie okien tj. z wiernym odtworzeniem wyglądu zewnętrznego: wymiarów, podziałów, elementów ozdobnych takich jak np. słupków, szprosów konstrukcyjnych, ozdobnych listew przytykowych i ślemion oraz głowiczek; wymianę wewnętrznych parapetów drewnianych na parapety drewniane fazowanymi od wewnątrz (od pomieszczenia), renowacji i malowania parapetów zewnętrznych, renowacji, malowania i dostosowania do nowej stolarki istniejących krat okiennych. Wymagania Zamawiającego: - ramy ościeżnic i skrzydeł z elementów klejonych trójwarstwowo drewna iglastego - montaż okapników dla zapewnienia właściwej szczelności i izolacyjności termicznej, - mikrorozszczelnienie w okuciu dla zapewnienia mikrowentylacji, - szyby zespolone z zastosowaniem ciepłej ramki międzyszybowej, eliminującej mostek termiczny w obwodzie szyby, współczynnik przenikania U nie wyższy niż 1,2 W/m2K, ramka szyby zespolonej w kolorze dopasowanym do koloru okna, - zabezpieczenie powierzchni drewna impregnatami, materiałami podkładowymi i lakierami nawierzchniowymi, - stolarka okienna w kolorze naturalnym, - stylizowane okucia metalowe, w tym klamka w kolorze dopasowanym do koloru okna - nowe okna ze względu na ich zmienioną szerokość należy montować w położeniu przylegającym do tynku zewnętrznego, ( brakujący tynk należy uzupełnić, - parapety wewnętrzne należy zastąpić nowymi parapetami drewnianymi fazowanymi, nowe parapety muszą być szersze o różnicę istniejącego okna skrzynkowego i nowego okna zespolonego, parapety wkuwane w ościeża otworów, zabezpieczenie i malowanie powierzchni parapetów analogiczne do okien, - kraty zewnętrzne mocowane do ścian ( ościeży) pozostają bez zmian- należy je wyczyścić i wymalować przeciwrdzewnie, kraty zewnętrzne mocowane do stolarki należy zdemontować, dostosować przez zmianę elementów mocowań do mocowania w ścianie, wyczyścić, wymalować i zamocować do ościeży, kraty wewnętrzne mocowane do stolarki podlegają wymianie na kraty zewnętrzne. UWAGA: zakłada się wymianę stolarki okiennej od wewnątrz pomieszczeń szkolnych! B. wymianę przeszklenia sali gimnastycznej - istniejącą w ścianie szczytowej stalową ściankę przeszkloną o długości 19,5 m i wysokości od 210cm do 610 cm należy wymienić na przeszklenie systemowe - konstrukcję aluminiową, szkloną szkłem komorowym o współczynniku K = 1,1; obie szyby P4. Szczegółowy zakres prac: - wykonawca ścianki winien opracować dokumentację techniczna wykonania i montażu przeszklenia w oparciu o stosowane profile, - demontaż istniejącego przeszklenia w ramach stalowych mocowanych do stalowej konstrukcji, ramy szklone podwójnie, - demontaż parapetu zewnętrznego i wewnętrznego, - pocięcie i wywiezienie na wysypisko zdemontowanych okien i gruzu, - montaż okien i konstrukcji mocującej, - montaż parapetów wewnętrznego i zewnętrznego, - uzupełnienie tynków ościeży, - listwowanie styków okna z tynkiem ościeży, - malowanie ościeży, - wykonanie koniecznych rusztowań, - zabezpieczenie na czas trwania trwania robót przejścia chodnikiem przy ścianie z oknem - ul. Kopernika, - zapewnienie bezpieczeństwa dla obiektu podczas trwania prac, zabezpieczenie podłóg przed zniszczeniem podczas trwania robót, - demontaż wsporników mocujących siatkowe osłony okien - ponowny ich montaż po wymianie przeszklenia, - zakup i montaż sportowej siatki zabezpieczającej przez uderzeniem piłką na ścianie z wymienianym przeszkleniem. C. wymianę przeszkleń z pustaków typu luksfery na stolarkę okienną z pcv: - w ścianach łącznika 4 kpl o wym 220* 100 - w zapleczu sanitarnym sali gimn. 2 kpl o wym. 280*75 wewn. - w zapleczu sanitarnym sali gimn. 2 kpl. o wym. 90*55 zewn. - W zapleczu sanitarnym sali gimn. 3 kpl. o wym. 270* 180 zewn.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.12.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 13 000 zł.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie publiczne mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy, spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Ocena spełniania warunków wymaganych od Wykonawców odbędzie się w oparciu o dokumenty i oświadczenia załączone do oferty. 3. W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: 3.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie dokumentu oraz oświadczenia - pkt.VI.1 i 2. SIWZ. 3.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. a). O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy zrealizowali w okresie ostatnich pięciu lat (liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia o zakończeniu budowy) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty budowlane w budynkach wpisanych do rejestru zabytków takich jak: budynki użyteczności publicznej, budynki sakralne lub mieszkalne wielorodzinne, o wartości wykonanych robót nie mniejszej niż 500.000 zł każda. Przy czym należyte i nie budzące zastrzeżeń wykonanie zamówienia potwierdzone musi być dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie - np. referencje, protokoły odbioru końcowego, opinie zamawiających, na rzecz których zamówienia zostały zrealizowane. b). O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy dysponują: - kierownikiem budowy z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń (w zakresie objętym przedmiotem zamówienia) z minimum 3 letnim doświadczeniem zawodowym jako kierownik budowy, w tym doświadczenie w zakresie kierowania budową przynajmniej jednego obiektu budowlanego o kubaturze minimum 1.000 m3. Osoba ta musi posiadać aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. Ocena spełnienia warunków odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI .1, 3, 4 i 5 SIWZ. 3.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min. 500.000 zł. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentu - pkt.VI .1 i 6 SIWZ. 3.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia i dokumentów - pkt.VI . 1 - 7 SIWZ. 4 Ocena spełnienia warunków zostanie dokonana wg formuły [spełnia - nie spełnia]. Niespełnienie chociaż jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawców z postępowania i odrzuceniem oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie z art.22 ust.1 ustawy (wg załącznika Nr 2). 2. aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. wykaz wykonanych robót budowlanych, w okresie ostatnich pięciu lat ( liczy się data wpisu do dziennika budowy lub zgłoszenia zakończenia budowy), przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia (ogłoszenie w Biuletynie Zamówień Publicznych), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, w zakresie wymaganym punktem IV.3.3.2.a SIWZ, z podaniem przedmiotu zamówienia, ich wartości, zamawiających oraz daty i miejsca wykonania zamówienia (wg zał. Nr 4), oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 4. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń w zakresie objętym przedmiotem zamówienia. Uprawnienia jak wyżej należy dołączyć z aktualnym wpisem na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego (pkt.IV.3.3.2.b SIWZ). 5. Wykaz osób, o których mowa (pkt.IV.3.3.2.b SIWZ) wraz z informacjami na temat kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (wg zał. Nr 6). 6. polisę a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 7. dowód wpłaty lub wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://portal.tarnow.bip-gov.info.pl/bip

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4 - pok. 327..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miasta Tarnowa, 33-100 Tarnów, ul. Nowa 4 - sala Nr 1 (parter) - Biuro Obsługi Mieszkańców..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.