eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresiebieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Łódź: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego
Numer ogłoszenia: 187353 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 178129 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna, ul. Lubelska 9/11, 93-129 Łódź, woj. łódzkie, tel. 42 684 52 19, faks 42 684 52 19.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji we wszystkie dni tygodnia i całodobowego dyżuru pod telefonem w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni w budynkach Gminy i Skarbu Państwa, Współwłasnych z udziałem Gminy powyżej 50% oraz lokalach gminnych w budynkach Wspólnot Mieszkaniowych administrowanych przez Zamawiającego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia jest podzielony na części. Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedną część postępowania. Wykaz nieruchomości określony został w Załącznikach nr 10.1-10.2 do SIWZ: Część 1 - RON I i II - Załącznik nr 10.1 do SIWZ Część 2 - RON III i IV - Załącznik nr 10.2 do SIWZ. Usługi będą realizowane w dni powszednie oraz w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) w systemie całodobowym. Usługi świadczone będą w oparciu o zakresy czynności określone w formularzach Cenowych zwanych cennikami usług stanowiącymi załączniki nr 9.1-9.2 do SIWZ. Część 1 - RON I i II - Załącznik nr 9.1 do SIWZ Część 2 - RON III i IV - Załącznik nr 9.2 do SIWZ. Zamawiający w przedmiocie zamówienia wymaga od Wykonawcy: 1. Podstawą wykonania prac, o których mowa wyżej są: 1.1. zgłoszenia pisemne służb Zamawiającego sporządzane wg wzoru; zgłoszenia telefoniczne służb Zamawiającego (potwierdzane zleceniem pisemnym w terminie późniejszym). 1.2. zgłoszenia telefoniczne bezpośrednio od najemców w przypadkach awarii stanowiących zagrożenie życia lub mienia. W takim przypadku Wykonawca przyjmuje zlecenie i ma obowiązek powiadomić Zamawiającego o zgłoszeniu, zaś Zamawiający wystawia zlecenia w terminie późniejszym. 2. Realizacja zgłoszeń: 2.1. Usługi będą zgłaszane pod wskazany przez Wykonawcę numer telefonu i świadczone codziennie w godzinach pracy i po godzinach pracy Administracji w dni powszednie, oraz w systemie ciągłym całodobowym w dni wolne od pracy (soboty w niedziele i święta). 2.2. Pilność realizacji zgłoszeń strony ustalają: a) natychmiastowo - awarie i zgłoszenia stanu zagrożenia dla życia, zdrowia i mienia mieszkańców. Maksymalny czas reakcji na zgłoszenie - 120 minut. b) w ciągu maksymalnie 5 dni kalendarzowych - inne sprawy w tym pilne lecz nie stanowiące zagrożenia życia, zdrowia i mienia mieszkańców. c) pozostałe w terminach uzgodnionych z Zamawiającym lecz nie później niż w ciągu 10 dni kalendarzowych od daty otrzymania pisemnego zlecenia. d) odbiór zlecenia w terminie maksymalnie 3 dni od daty powiadomienia (data, podpis potwierdzający otrzymanie zlecenia). e) rezygnacja z realizacji zlecenia jest możliwa jedynie na wniosek potwierdzony przez Zamawiającego - miejskiego administratora nieruchomości. Powyższe zlecenie należy zwrócić osobie wystawiającej celem anulowania. 3. Wykonane przez Wykonawcę prace wymagają pisemnego potwierdzenia przez administratora lub pracownika nadzoru. 4. Udzielenia gwarancji na okres min.12 m-cy, 5. Stosowania materiałów budowlanych posiadających atest i deklarację zgodności z obecnie obowiązującymi normami i aprobatami technicznymi; 6. Przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy - zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy określonymi w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 06.02.2003 r. w sprawie Bezpieczeństwa i higieny pracy podczas wykonywania robót budowlanych (Dz. U. Nr 47, poz. 401); 7. Odpowiedzialności za całość szkód powstałych na skutek prowadzonych prac; 8. Zachowania praw osób trzecich; 9. Sporządzania zestawień rozliczeniowych z otrzymanych zarejestrowanych zleceń za wykonane czynności na podstawie faktycznie wykonanych czynności (ilości jednostek miary) i cen jednostkowych (netto) w oparciu o cennik ryczałtowy cen jednostkowych (netto) - dwa razy w miesiącu, odrębnie, dla każdej nieruchomości. Zestawienie obejmujące: nr zlecenia, adres nieruchomości, wykaz wykonanych czynności wraz z wbudowanym materiałem na nieruchomości, cenę jednostkową (netto) z cennika ryczałtowego i ilość oraz wartość iloczynową zleconej roboty, potwierdzone przez właściwego miejscowo administratora nieruchomości (MAN-a) lub pracownika nadzoru, stanowić będzie załącznik do wystawionych przez Wykonawcę faktur, z wyszczególnieniem każdej nieruchomości. 10. W przypadku wykonania czynności nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym, rozliczenie tych czynności nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę w oparciu o KNR-y Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi: a) podstawą zestawienia rozliczeniowego jest iloczyn za rzeczywiste wykonane czynności konserwacyjne w nieruchomości oraz zaoferowane ceny jednostkowe, za czynności stwierdzone na podstawie pisemnego zlecenia - zgodnie z cennikiem ryczałtowym usług, b) dla czynności konserwacyjnych nie uwzględnionych w cenniku ryczałtowym usług rozliczenie nastąpi na podstawie kosztorysu powykonawczego sporządzonego w oparciu o KNR - y z zastosowaniem cen materiałów i pracy sprzętu nie wyższych niż średnie opublikowane w informatorze Sekocenbudu, z zachowaniem składników cenotwórczych zaoferowanych w ofercie, c) należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT, na podstawie sporządzonych zestawień lub kosztorysów będących załącznikami, Zamawiający regulować będzie w terminie: 30 dni od daty jej przyjęcia przez Zamawiającego, d) w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuje się do zapłaty Wykonawcy ustawowych odsetek. W ramach przedmiotu zamówienia Zamawiający będzie wymagał od Wykonawcy: a) stosowania materiałów i wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie, b) prowadzenia usług pod ścisłym nadzorem osób posiadających uprawnienia budowlane o specjalności instalacje sanitarne w zakresie sieci instalacje i urządzenia wod - kan, instalacje i urządzenia cieplne, gazowe, c) zapewnienia łączności telefonicznej z dyżurującymi osobami, d) pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w czasie prowadzenia usług konserwacyjnych i naprawczych, e) sporządzenia niezbędnej ilości informacji - w formie ogłoszeń, celem ich wywieszenia przez służby Zamawiającego w budynkach i w hydroforniach wyszczególnionych w wykazach adresowych, o zakresie wykonywanych usług oraz numerach telefonów, gdzie należy zgłaszać awarie, (dotyczy: Wykonawcy, któremu zostaną zlecone przedmiotowe usługi w wyniku rozstrzygnięcia postępowania), f) dokonywania w razie potrzeb niezbędnych uzgodnień z gestorami mediów oraz służbami świadczącymi usługi na rzecz Zamawiającego w innych branżach.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.70.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji instalacji budynkowych 50.72.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji centralnego ogrzewania 50.51.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji pomp, zaworów, zaworów odcinających i pojemników metalowych 50.72.10.00 - Obsługa instalacji grzewczych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.33.30.00 - Roboty instalacyjne gazowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni - RON I i II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacji Sanitarnych SAN-KAN Irena Łomża, ul. Prof. W. Deca 13, 94-238 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 99225,16 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 109720,61

  • Oferta z najniższą ceną: 109720,61 / Oferta z najwyższą ceną: 109720,61

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Realizacja usług w 2016 roku konserwacji w zakresie: bieżącej konserwacji, usuwania uszkodzeń, przeprowadzania doraźnej kontroli stanu technicznego oraz zabezpieczania awarii urządzeń i instalacji wodno - kanalizacyjnej, CWU, CO, gazu, węzłów cieplnych, kotłowni lokalnych i hydroforni - RON III i IV

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Instalacyjno-Sanitarny Piotr Bardzki, ul. Bacowa 14, 92-109 Łódź, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 117536,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 129868,18

  • Oferta z najniższą ceną: 129868,18 / Oferta z najwyższą ceną: 129868,18

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.