To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-06
Lublin: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków dezynfekcyjnych do Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8
Numer ogłoszenia: 187336 - 2011; data zamieszczenia: 06.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 141744 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzkie Pogotowie Ratunkowe Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Lublinie, ul. Spadochroniarzy 8, 20-043 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5337790, faks 081 5337800.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu jednorazowego użytku, środków dezynfekcyjnych do Zamawiającego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa własnym środkiem transportu sprzętu jednorazowego użytku, środków dezynfekcyjnych do siedziby Zamawiajacego w Lublinie przy ul. Spadochroniarzy 8 w asortymencie wyszczególnionym w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00 - Materiały medyczne 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 33.63.00.00 - Produkty lecznicze dla dermatologii oraz układu mięśniowo-szkieletowego .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paramedica Polska Sp. z o. o., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 21968,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 35387,93
Oferta z najniższą ceną: 35387,93 / Oferta z najwyższą ceną: 35387,93
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Środki dezynfekcyjne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
jakie przetargi wygrała firma
CENTRUM ZAOPATRZENIA MEDYCZNEGO CEZAL S A WROCŁAW ODDZIAŁ KRAKÓW
- Centrum Zaopatrzenia Medycznego CEZAL S. A. WROCŁAW, Oddział Kraków, ul. Balicka 117, 30-149 Kraków, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 46306,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40799,97
Oferta z najniższą ceną: 40799,97 / Oferta z najwyższą ceną: 61763,90
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa: Sprzęt medyczny - cz. a)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Paramedica Polska Sp. z o. o., ul. Żołny 11, 02-815 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31238,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 30810,78
Oferta z najniższą ceną: 30810,78 / Oferta z najwyższą ceną: 30810,78
Waluta: PLN.
Część NR: 4
Nazwa: Sprzęt medyczny - cz. b)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 01.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unieważnić zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty, brak, 20-043 brak, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6805,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0000,00
Oferta z najniższą ceną: 0000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - cz. a)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- MEDLINE Sp. z o. o., ul. Fabryczna 17, 65-410 Zielona Góra, kraj/woj. lubuskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 15547,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 12604,41
Oferta z najniższą ceną: 12604,41 / Oferta z najwyższą ceną: 15921,36
Waluta: PLN.
Część NR: 6
Nazwa: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - cz. b)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 01.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Unieważnić zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 1 ustawy Pzp, ponieważ nie złożono żadnej oferty, brak, 20-043 brak, kraj/woj. lubelskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1386,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 0000,00
Oferta z najniższą ceną: 0000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 0000,00
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Sprzęt medyczny jednorazowego użytku - cz. c)
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.06.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- BOXMET MEDICAL Sp. z o. o, Piskorzów 51, 58-250 Pieszyce, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4500,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3321,00
Oferta z najniższą ceną: 3321,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6042,57
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa foteli biurowych, krzeseł konferencyjnych, koszy z pedałem nożnym i uchylnych, adapterów i czujników do kardiomonitorów Mindray oraz Emtel, mankietów do ciśnieniomierzy(...), w podz. na 20 cz.
- Dostawa staplerów
- Dostawa aparatury medycznej dla Oddziału Ginekologii
- Dostawa elektrod na potrzeby COZL
- Dostawa sprzętu do Kliniki Urologii
- Dostawa nowego ambulansu typu B dla SP ZOZ w Rypinie
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.