Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-02
Kłodzko: usługi edukacyjno - rekreacyjne
Numer ogłoszenia: 187307 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko, woj. dolnośląskie, tel. 0-74 8658179, faks 0-74 8658179.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: usługi edukacyjno - rekreacyjne.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: przeprowadzenie usług edukacyjno - rekreacyjnych dla łącznie 60 osób - członków społeczności romskiej, uczestników Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.1. Projekty na rzecz społeczności romskiej, projekt pn. Wszyscy razem, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, w zakresie: Część 1. Kurs języka angielskiego dla 30 dzieci romskich w podziale na grupę w Kłodzku oraz grupę w Bystrzycy Kł. - rozpoczęcie 29.09.2014r., zakończenie najpóźniej do 15.06.2014r. (szczegóły opisane w SIWZ): Etap I: zajęcia grupowe; Etap II: indywidualne konwersacje z native speakerem; Etap III: warsztaty praktycznego wykorzystania języka angielskiego; Część I1. Warsztaty zdrowego stylu życia - Razem zdrowo; Etap I: treningi rodzinnych drużyn piłki nożnej i piłki siatkowej dla łącznie 40 dorosłych i dzieci romskich w dwóch grupach w Kłodzku (20 osób)i w Bystrzycy Kł. (20 osób) - rozpoczęcie treningów 27.09.2014r., zakończenie najpóźniej do 30.04.2015r. oraz turnieje rodzinne drużyn piłki nożnej i siatkowej w terminie maj-czerwiec 2015r. (szczegóły opisane w SIWZ); Etap II: zajęcia taneczno-teatralne dla 30 dzieci romskich w podziale na grupę w Kłodzku i grupę w Bystrzycy Kł., - rozpoczęcie nie wcześniej niż 29.09.2014r., zakończenie najpóźniej do 30.04.2015r. oraz pokaz umiejętności w terminie maj 2015r.(szczegóły opisane w SIWZ); Etap III: profilaktyka uzależnień - Nie chcę - nie biorę dla 60 osób w czterech grupach: dwie dla dorosłych w Kłodzku i w Bystrzycy Kł. oraz dwie dla dzieci romskich w Kłodzku i w Bystrzycy Kł., rozpoczęcie 30.09.2014r., zakończenie najpóźniej do 31.10.2014r. (szczegóły opisane w SIWZ).
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 92.00.00.00 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 27.09.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: wadium nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował należycie co najmniej: -1 zamówienie w ramach projektów PO KL (dopuszcza się każdy rodzaj usługi wykonanej w ramach PO KL); ponadto: -dla części I: 1 usługę dla osób (dorosłych, dzieci) (minimum 7 - 10 osób w grupie), zgodną z zakresem tematycznym części I; -dla części II: 1 usługę edukacyjno-rekreacyjną grupową dla osób (dorosłych, dzieci) zgodną z zakresem tematycznym Etapu I lub o tematyce porównywalnej; 1 usługę edukacyjno-kulturalną grupową dla osób (dorosłych, dzieci) zgodną z zakresem tematycznym Etapu II lub o tematyce porównywalnej; 1 usługę edukacyjną grupową dla osób (dorosłych, dzieci) zgodną z zakresem tematycznym Etapu III lub o tematyce porównywalnej.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna warunek za spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają odpowiednie wykształcenie, kwalifikacje / uprawnienia zawodowe oraz doświadczenie umożliwiające realizację programu przedstawionego w przedmiocie zamówienia, tj. zatrudnia bądź będzie dysponował osobami jak niżej: Wykształcenie / kwalifikacje / uprawnienia odpowiednie do rodzaju wykonywanych w zamówieniu czynności, m.in., z zakresu prowadzenia zajęć trenerskich gry w piłkę nożną i siatkówkę, zajęć teatralnych, zajęć tamecznych, zajęć z zakresu profilaktyki uzależnień, itd. -2 lektorów języka angielskiego; -4 native speakerów; -2 trenerów piłki nożnej; -2 trenerów piłki siatkowej; -2 instruktorów do zajęć teatralnych; -2 instruktorów do zajęć tanecznych; ponadto do Części II Etap II oraz Etap III: -2 asystentów romskich; doświadczenie: wszystkie osoby wskazane do przeprowadzenia usługi muszą wykazać minimum: -2-letnie doświadczenie w wykonywaniu czynności zgodnych ze swoimi kwalifikacjami; -2-letnie doświadczenie w edukacji odpowiednio dorosłych / dzieci
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
a) pisemne oświadczenie o zapewnieniu/posiadaniu odpowiedniej bazy do przeprowadzenia zajęć, dołączając opis tej bazy (adres, lokalizacja) i wyposażenia technicznego wraz z podaniem informacji o podstawie dysponowania tymi zasobami; b) w przypadku Wykonawców występujących wspólnie, do oferty należy dołączyć (w oryginale lub w formie kopii poświadczonej notarialnie) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 40
- 2 - Doświadczenie wykonawcy - 60
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadkach udokumentowanych zdarzeń losowych oraz szczególnych okoliczności, których nie można przewidzieć w toku niniejszego postępowania, istnieje możliwość wprowadzenia zmian do zawartej umowy w zakresie: a) zmiany osób wskazanych do wykonania usługi; b) zmiany miejsca przeprowadzenia usługi; c) zmiany harmonogramu zajęć; d) zmiany części programu;
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr.bip.klodzko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2014 godzina 09:00, miejsce: sekretariat Powiatowego Centrum Pomocy Rodzinie w Kłodzku, ul. Kościuszki 2, 57-300 Kłodzko.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Program Operacyjny Kapitał Ludzki 2007-2013 - priorytet I. Zatrudnienie i integracja społeczna, Działanie 1.3. Ogólnopolskie programy integracji i aktywizacji zawodowej, Poddziałanie 1.3.1. Projekty na rzecz społeczności romskiej, projekt pn. Wszyscy razem, współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KŁODZKA
- Dostawa i usługi z zakresu informatyki w podziale na 4 zadania
- Zakup z dostarczeniem samochodu osobowego dla Gminy Kłodzko
- Kompleksowa obsługa bankowa budżetu Powiatu Kłodzkiego oraz podległych jednostek organizacyjnych powiatu.
- Przetarg krajowy na usługę odbioru i unieszkodliwienia odpadów medycznych niebezpiecznych, oraz usługi badań histologicznych dla podmiotu leczniczego "Zespół Opieki Zdrowotnej" w Kłodzku.
- Zakup sprzętu i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach realizacji zadania współfinansowanego z programu "Cyberbezpieczny Samorząd" pod nazwą "Cyberbezpieczna Gmina Kłodzko"
- Budowa systemu Sygnalizacji Pożaru i modernizacja oddymiania klatek schodowych w budynku Ratusza w Kłodzku.
więcej: przetargi w Kłodzku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi zabezpieczenia ratowniczego i prowadzenie zajęć nauki pływania na krytej pływalni przy ul. Koszarowej we Wrześni
- Obsługa Szkolenia Doskonalenie Audytowania w ramach Systemu KZR INiG organizowanego przez Instytut Nafty i Gazu - Państwowy Instytut Badawczy w dniach 12-13 grudnia 2024 r.
- Przeprowadzenie międzypokoleniowych zajęć grupowych i indywidualnych w ramach Mobilnego Klubu Integracji Lokalnej dla uczestników projektu: "Od Kulturowej Transformacji do Lokalnej Integracji"
- Zakup i dostawa sportowych kart indywidualnych dla pracowników Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie"
- Budowa świetlicy wiejskiej w miejscowości Wola Raciborowska
- Usługa przeprowadzenia szkoleń i egzaminów w celu zdobycia uprawnień elektrycznych i energetycznych
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.