Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Olszanica: odbudowa infrastruktury drogowej w m. Olszanica, Paszowa, Zwierzyń
Numer ogłoszenia: 187274 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Olszanica, 81, 38-722 Olszanica, woj. podkarpackie, tel. 0-13 461-76-10, fax 0-13 461-73-73.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.olszanica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: odbudowa infrastruktury drogowej w m. Olszanica, Paszowa, Zwierzyń.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Odbudowa dróg gminnych: w m. Olszanica droga nr 119:podbudowa z kruszywa na pow. 720 m2, zaklinowanie masą gr,2 cm i połozenie warstwy ścieralnej na gr 5 cm i pow. 720 m2, w m. Olszanica droga nr 105,19,5: podbudowa z kruszywa gr 10 cm na pow. 480m2, zaklinowanie i położenie masy bitumicznej na pow. 480m2, w m. Paszowa droga nr 018302 - położenie masy bitumicznej jako warstwy ścieralnej na gr 5 cm z zaklinowaniem na pow. 1050m2 oraz likwidacja usuwiska, w m. Zwierzyń : odbudowa skarpy (likwidacja usuwiska) i połozenie warstwy podbudowy z kruszywa ghr 10 cm wraz zaklinowaniem i położeniem warstwy ścieralnej na pow. 600 m2
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą uczestniczyć oferenci którzy: a) nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełniają warunki zawarte w art. 22 ust.1. ustawy Prawo zamówień publicznych, b) posiadają uprawnienia do wykonywania działalności c) zobowiązują się udzielić gwarancji na wykonane prace na okres nie krótszy jak trzy lata,
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie ze oferent nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 i spełnia warunki zawarte w art. 22 ust 1 ustawy prawo zamówień publicznych. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - przedstawiające stan faktyczny i prawny na dzień otwarcia ofert wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. c) oferent może złożyć w/w odpis wydany z wcześniejszą datą, pod warunkiem, że urząd sąd wydający zaświadczenie potwierdzi jego aktualności na dany dzień - przypadający na 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (potwierdzenie przez ten organ kserokopii za zgodność z oryginałem nie stanowi potwierdzenia aktualności). d) Aktualne zaświadczenia z Zakładu Ubezpieczeń Społecznych i Urzędu Skarbowego o nie zaleganiu w opłatach i składkach. g) Oświadczenie, że wynagrodzenie jest wynagrodzeniem ryczałtowym i zawiera wszystkie roboty i należności wynikłe z warunków przetargu .
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.olszanica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Olszanicy 38-722 Olszanica 81 pok 26.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie przewiduje się
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy w Olszanicy, 38-722 Olszanca 81 , sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie
INNE PRZETARGI OLSZANICA
więcej: przetargi OLSZANICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa stanu infrastruktury drogowej na terenie gminy Baranów
- Budowa drogi wraz z oświetleniem w m. Brzozówiec
- Przebudowa drogi pow. nr 1329D polegająca na budowie chodnika w m. Domanowice z podziałem na etapy - Etap II na odc. od początku zabudowań od strony Trzebnicy do skrzyżowania z drogą pow. nr 1331D
- PRZEBUDOWA CHODNIKA POŁOŻONEGO PRZY ULICY WĄSKIEJ
- "Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego emulsją asfaltową i grysami z podziałem na część I i II"
- Modernizacja dróg na terenie Gminy Tarnowiec w roku 2024
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.