eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lesko › Dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych dla SPZOZ Lesko

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-09-16

Lesko: Dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych dla SPZOZ Lesko
Numer ogłoszenia: 187243 - 2013; data zamieszczenia: 16.09.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej , ul. Kazimierza Wielkiego 4, 38-600 Lesko, woj. podkarpackie, tel. 13 4696408 w. 14, faks 13 4696408.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozlesko.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników oraz dzierżawa analizatora do badań hematologicznych dla SPZOZ Lesko.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Potrzeby na odczynniki hematologiczne na wykonanie 61 200 morfologii w trybie CBC + 3DIFF i kontroli z możliwością wykonania na 3 poziomach w okresie 3 lat a w tym: Dzierżawa analizatora hematologicznego o następujących parametrach : 1. Analizator fabrycznie nowy lub nie starszy niż 3 lata po generalnym przeglądzie. 2. Automatyczna analiza minimum 18 paramentów morfologii krwi, z systemem flagowania oraz wydrukiem wraz z histogramami dla RBC, WBC i PLT 3. Automatyczne różnicowanie krwinek białych pływające dyskryminatory na minimum 3 grupy limfocyty, granulocyty i komórki pośrednie. 4. Wydajność minimum 80 oznaczeń na godzinę. 5. Automatyczne czyszczenie końcówki pobierającej krew. 6. Możliwość podłączenia w dowolnym czasie podajnika na minimum 50 próbek. 7. Wynik hematokrytu jako parametr oznaczany, uzyskany w wyniku pomiaru nie wyliczeniowy. 8. Możliwość określania tzw. dużych płytek P-LCR. 9. Możliwość alternatywnej oceny szerokości rozkładu erytrocytów jako RDW-SD albo RDW-CV. 10. Aparat wykorzystujący do pracy tylko ekologiczne w pełni bezcyjankowe odczynniki bez CN nawet w śladowych ilościach. 11. Możliwość nadawania indywidualnych numerów dla badanych próbek. 12. Automatyczne procedury konserwacji - codzienne czyszczenie aparatu musi być procedurą nie wymagającą otwierania aparatu jedynie podstawienia odczynnika czyszczącego pod sondę aspiracyjną. 13. Analizator wyposażony w komputer zewnętrzny wraz oprogramowaniem w języku polskim do archiwizacji wyników i danych kontroli. 14. Analizator którego technologia opiera się na niezawodnej, pracy z zaworem ceramicznym. 15. Analizator winien posiadać certyfikat CE.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne 38.43.45.70 - Analizatory hematologiczne 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPZP - zawarte w druku OFERTA

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: a) oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPZP - zawarte w druku OFERTA, wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw i usług, w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane oraz załączenie dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. b) dowodami potwierdzającymi, że dostawy zostały wykonane należycie są: poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych dostaw okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; oświadczenie wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia o którym mowa wyżej. W przypadku gdy zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego dostawy i usługi wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPZP - zawarte w druku OFERTA,

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPZP - zawarte w druku OFERTA,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wartości podane w dokumentach w walutach innych niż wskazane przez Zamawiającego, będą przeliczane wg średniego kursu NBP na dzień wszczęcia postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. W przypadku gdy w dniu wszczęcia postępowania NBP nie opublikował średnich kursów walut, należy przyjąć pierwszy opublikowany po tej dacie średni kurs NBP. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 uPZP - zawarte w druku OFERTA,

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że asortyment będący wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych(Dz.U. 2010 Nr 107 poz. 679 ze zm. , stanowiący przedmiot zamówienia, zaoferowany do wykonania przedmiotu umowy spełnia warunki dopuszczenia do obrotu i używania na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej określone w tejże ustawie. 2. Certyfikat CE dla każdej pozycji asortymentowej będącej wyrobem medycznym w zakresie odczynników. 3. Oświadczenie Wykonawcy stwierdzające, że zaoferowany analizator biochemiczny posiada znak CE. 4. Karty charakterystyki produktów niebezpiecznych lub oświadczenie, że oferta Wykonawcy nie zawiera produktów niebezpiecznych - na powyższe wykonawca składa oświadczenie - zał. nr 4 do siwz Wykonawca składa oświadczenie a w momencie podpisania umowy załącz odpowiednie dokumenty!

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany druk OFERTA, wypełniony i podpisany formularz cenowy, foldery i specyfikację parametrowo - techniczną proponowanego analizatora. pełnomocnictwo - jeżeli zachodzi taka konieczność

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W czasie obowiązywania umowy strony dopuszczają zmiany cen wyłącznie w przypadku:- zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulega wyłącznie cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian - zmiana cen urzędowych leków, wprowadzonych rozporządzeniem odpowiedniego Ministra Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartych w umowie w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w razie: 1) Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmian ilościowych poszczególnych odczynników w ramach umowy wynikających z bieżących potrzeb laboratorium. 2) w zakresie danych identyfikujących Strony umowy, takich jak np. firma, adres, rachunek bankowy, osoby upoważnione do kontaktów odbioru lub inne zapisy dotyczące wskazania Stron, 3) zmieni się liczba dostaw objętych zapotrzebowaniem Zamawiającego , Zamawiający zastrzega sobie prawo do wypowiedzenia zmian w obrębie asortymentu w ramach ustalonej wartości zamówienia w zależności o potrzeb. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość obniżenia ceny w przypadku znaczącego obniżenia ceny rynkowej przedmiotu umowy. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia w ramach umowy produktu spełniającego wymagania siwz, lecz o parametrach lepszych niż przedmiot umowy w sytuacji wprowadzenia takiego produktu przez Wykonawcę na rynek po zawarciu umowy. Produkt ten będzie dostarczany po cenie określonej w niniejszej umowie. Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany umowy w przypadku: 1) zmian numerów katalogowych dostarczanych produktów przy zachowaniu dotychczasowych parametrów produktów, 2) zmiany nazwy dostarczanych produktów przy zachowaniu dotychczasowych parametrów produktów, 3) zmiany sposobu konfekcjonowania, 4) zmiany liczby opakowań, 5) wymiany uzupełnienia elementów składowych aparatury w sytuacji gdy: 5.1 - wprowadzony zostanie do sprzedaży przez wykonawcę produkt zmodyfikowany udoskonalony 5.2 - wystąpi przejściowy brak produktu z przyczyn leżących po stronie producenta przy jednoczesnym dostarczeniu produktu zamiennego o parametrach nie gorszych od produktu objętego umową. Powyższe zmiany nie mogą skutkować zmianą ceny jednostkowej, wartości umowy i nie mogą być niekorzystne dla Zamawiającego. Ewentualne możliwości zmiany zawartej umowy oraz warunki takich zmian zostały określone we wzorze umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozlesko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku ul. K. Wielkiego 4 pok. 225 38-600 Lesko bud. Przychodni lub strona internetowa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.09.2013 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Lesku ul. K. Wielkiego 4 sekretariat 38-600 Lesko bud. Przychodni pocztą, pocztą kurierską lub osobiście.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.