eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa mebli biurowych wraz z montażem (8/ZAM/2008)

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Warszawa: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem (8/ZAM/2008)
Numer ogłoszenia: 187240 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Unijnych Projektów Transportowych, ul. Chałubińskiego 4/6, 00-928 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 63- 19 70, fax 0-22 630 19 74.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cupt.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem (8/ZAM/2008).

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa mebli biurowych wraz z montażem, określone w treści Załącznika nr 3 i 4 SIWZ Poz. 1 - Biurko 1 - 126 szt. Poz. 2 - Kontener na kółkach z 3 szufladami - 126 szt. Poz. 3 - Szafa aktowa wysoka - 100 szt. Poz. 4 - Wieszak na ubrania stojący - 42 szt. Poz. 5 - Krzesło pracownicze - 90 szt. Poz. 6 - Stół konferencyjny - 18 szt. Poz. 7 - Krzesło konferencyjne na nóżkach - 44 szt. Poz. 8 - Biurko 2 - 21 szt. Poz. 9 - Kontener na stopkach z 4 szufladami - 21 szt. Poz. 10 -Szafa aktowa wysoka - 21 szt. Poz. 11 -Szafa aktowo-ubraniowa wysoka - 21 szt. Poz. 12 -Krzesło pracownicze obrotowe - 21 szt. Poz. 13 -Biurko wsparte na kontenerze - 6 szt. Poz. 14 -Dostawka boczna - 6 szt. Poz. 15 -Szafa aktowa niska -12 szt. Poz. 16 -Szafa aktowa średnia - 6 szt. Poz. 17 -Szafa ubraniowa średnia - 6 szt. Poz. 18 -Top do szaf - wieniec górny - 12 szt. Poz. 19 -Stół konferencyjny - 5 szt. Poz. 20 -Stół konferencyjny trapezowy -1 szt. Poz. 21 -Fotel dyrektorski obrotowy - 6 szt. Poz. 22 -Fotel konferencyjny na nóżkach - 54 szt. Poz. 23 -Fotel dla gości na nóżkach - 2 szt. Poz. 24 -Stolik niski dla gości - 1 szt. Poz. 25 -Stół konferencyjny - 5 szt. Poz. 26 -Lada recepcyjna - 1 szt. Poz. 27 -Kontener na kółkach z 3 szufladami - 2 szt. Poz. 28 -Szafa aktowa średnia z drzwiami żaluzjowymi - 2 szt. Poz. 29 -Szafa aktowa niska z drzwiami żaluzjowymi - 2 szt. Poz. 30 -Fotele wypoczynkowe - 2 szt. Poz. 31 -Stolik niski - 1 szt. Poz. 32 -Stolik kantynowy okrągły - 6 szt. Poz. 33 -Krzesło kantynowe na nóżkach - 18 szt.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.12.10.00 - Meble biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 39.13.00.00 - Meble biurowe .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 28.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania; 2. Spełniają warunki szczegółowe: 1) zrealizowali w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie (2) dostawy odpowiadające swoim rodzajem dostawie stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości brutto co najmniej 300 000,00 zł każda. Zamawiający dokona oceny spełniania ww. warunków na podstawie dokumentów i oświadczeń określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia o zamówieniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu, określonych w Sekcji III.2) Ogłoszenia Wykonawcy powinni złożyć: 1) oświadczenie, którego wzór znajduje się w załączniku nr 2 do SIWZ, będące oświadczeniem upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22. ust. 1 Pzp.; 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 4) aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 5) Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw w okresie ostatnich trzech lat, przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie. Wykonawca nie może być wystawcą dokumentów potwierdzających należyte wykonanie zamówienia. Wzór ww. wykazu znajduje się w Załączniku nr 5 do SIWZ. 2. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605), wskazane w ust. 1 tj.: 1) pkt 2), 3), 4) - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w pkt 1 Wykonawca składa dokument zawierający oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawione z odpowiednią datą wymagana dla tych dokumentów.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 80
  • 2. Jakość materiałów - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cupt.gov.pl rubryka Ogłoszenia

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 4/6, w pok. 531A (piętro V), bud. A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2008 godzina 12:00, miejsce: Centrum Unijnych Projektów Transportowych w Warszawie, przy ul. Chałubińskiego 4/6, w pok. 532 (V piętro) bud. A.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie finansowane ze środków Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.