eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olkusz › Pełnienie funkcji Lidera Szkolnego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w Zespołach Szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Olkuskiego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-09-02

Olkusz: Pełnienie funkcji Lidera Szkolnego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w Zespołach Szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Olkuskiego
Numer ogłoszenia: 187231 - 2014; data zamieszczenia: 02.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Powiatu w Olkuszu , ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz, woj. małopolskie, tel. 032 6430414, 6476670, faks 032 6430490.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp.olkusz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji Lidera Szkolnego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w Zespołach Szkół Ponadgimnazjalnych Powiatu Olkuskiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji Lidera Szkolnego w ramach projektu Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce w zespołach szkół z terenu Powiatu Olkuskiego: Część I - Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 1 w Olkuszu Część II - Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 3 w Olkuszu Część III - Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 4 w Olkuszu Część IV - Lider Szkolny w Zespole Szkół w Bukownie. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej z 4 części zamówienia wykazanych powyżej. Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie: 1.Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu. 2.Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły. 3.Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem. 4.Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole. 5.Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia 6.Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu. 7.Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. 8.Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu. 9.Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej. 10.Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych. 11.Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12.Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu. 13.Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 14.Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych. 15.Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16.Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób. 17.Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu. 18.Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych. 19.Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu. 20.Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć 21.Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć. 22.Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić funkcję lidera szkolnego a)znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów, b)możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie) c)znajomość statutu szkoły, d)umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia, e)umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania, f)znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego g)znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie h)znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego i)znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, j)znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole, k)odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań, l)wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, m)dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele, n)mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ.W szczególności zamawiający wymaga dysponowania co najmniej jedną osobą (na każdą z części zamówienia) spełniającą warunki:-wykształcenie wyższe pedagogiczne lub wyższe magisterskie z przygotowaniem pedagogicznym, -czynna praca zawodowa w szkolnictwie na poziomie ponadgimnazjalnym, -znajomość problematyki kształcenia zawodowego popartą min. 5-letnim doświadczeniem, -znajomość obsługi pakietu MS Office, -doświadczenie w pracy przy realizacji projektów edukacyjnych finansowanych ze środków UE, w szczególności doświadczenie w zarządzaniu projektem bądź organizacją wsparcia w ramach projektu (UWAGA: Jeżeli wykonawca składa ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winien dysponować odpowiednią liczbą osób tzn. na każdą część co najmniej jedną osobą, np. składając ofertę na wszystkie części zamówienia winien dysponować co najmniej 4 osobami spełniającymi powyższe warunki).Na potwierdzenie tego warunku Wykonawca składa jedynie oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - wg. wzoru z załącznika nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena spełniania tego warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia-nie spełnia) w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniu o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu złożonym według załącznika nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp.olkusz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 92..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.09.2014 godzina 09:30, miejsce: Starostwo Powiatowe w Olkuszu, ul. Mickiewicza 2, 32-300 Olkusz- pokój nr 27 (Kancelaria Ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 1 w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie: 1. Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu. 2. Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły. 3. Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem. 4. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole. 5. Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia 6. Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu. 7. Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. 8. Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu. 9. Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej. 10. Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych. 11. Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12. Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu. 13. Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 14. Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych. 15. Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób. 17. Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu. 18. Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych. 19. Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu. 20. Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć 21. Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć. 22. Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić funkcję lidera szkolnego a) znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów, b) możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie) c) znajomość statutu szkoły, d) umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia, e) umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania, f) znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego g) znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie h) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego i) znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, j) znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole, k) odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań, l) wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, m) dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele, n) mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 3 w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie: 1. Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu. 2. Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły. 3. Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem. 4. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole. 5. Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia 6. Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu. 7. Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. 8. Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu. 9. Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej. 10. Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych. 11. Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12. Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu. 13. Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 14. Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych. 15. Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób. 17. Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu. 18. Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych. 19. Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu. 20. Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć 21. Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć. 22. Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić funkcję lidera szkolnego a) znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów, b) możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie) c) znajomość statutu szkoły, d) umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia, e) umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania, f) znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego g) znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie h) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego i) znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, j) znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole, k) odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań, l) wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, m) dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele, n) mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Lider Szkolny w Zespole Szkół nr 4 w Olkuszu.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie: 1. Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu. 2. Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły. 3. Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem. 4. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole. 5. Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia 6. Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu. 7. Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. 8. Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu. 9. Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej. 10. Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych. 11. Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12. Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu. 13. Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 14. Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych. 15. Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób. 17. Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu. 18. Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych. 19. Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu. 20. Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć 21. Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć. 22. Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić funkcję lidera szkolnego a) znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów, b) możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie) c) znajomość statutu szkoły, d) umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia, e) umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania, f) znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego g) znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie h) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego i) znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, j) znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole, k) odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań, l) wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, m) dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele, n) mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lider Szkolny w Zespole Szkół w Bukownie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Lidera Szkolnego należeć będzie: 1. Wdrożenie we współpracy ze społecznością szkolną Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym problematyką projektu. 2. Współpraca z gronem pedagogicznym i rodzicami uczniów objętym wsparciem w obszarze prawidłowej realizacji działań wynikających z Programu Rozwoju Szkoły, jego założeń, statutu i misji szkoły. 3. Nadzór nad prawidłową realizacją Programu Rozwoju Szkoły w zakresie objętym projektem. 4. Nadzór nad prawidłowym dokumentowaniem realizacji projektu w szkole. 5. Współpraca w zakresie zamówień publicznych przeprowadzonych w ramach projektu m.in. przygotowywanie opisu przedmiotu zamówienia 6. Stała współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie realizacji projektu. 7. Monitorowanie realizacji założonych rezultatów zgodnie z wnioskiem o dofinansowanie. 8. Opracowanie harmonogramów zajęć wyrównawczych i szkoleń branżowych w ramach projektu. 9. Nadzór nad procesem rekrutacji uczniów do projektu w szkołach oraz pomoc uczniom w wypełnianiu dokumentacji rekrutacyjnej. 10. Współpraca przy opracowywaniu procedur związanych z realizacją projektu m.in. regulaminów rekrutacji, programu i harmonogramów zajęć wyrównawczych, zajęć rozwijających kompetencje kluczowe, kursów i szkoleń branżowych w ramach projektu oraz staży-wizyt zawodoznawczych. 11. Nadzór nad prawidłowym oznaczeniem materiałów promocyjnych, edukacyjnych, informacyjnych, szkoleniowych oraz oznaczeniem szkoły, sal i sprzętów zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 12. Przekazywanie do koordynatora ds. realizacji projektu niezbędnych informacji i wyjaśnień związanych z realizacją projektu. 13. Zarządzanie danymi osobowymi osób uczestniczących w projekcie realizowanym w szkole zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych. 14. Zapewnienie warunków sprawnego przeprowadzenia kontroli w zakresie prawidłowej realizacji projektu prowadzonej przez Biuro Realizatora Projektu, Biuro Lidera oraz przez instytucje uprawnione do przeprowadzenia kontroli realizacji projektu na terenie szkoły i warsztatów szkolnych. 15. Udostępnianie każdorazowo na wniosek koordynatora ds. realizacji projektu lub uprawnionych podmiotów dokumentów lub informacji umożliwiających dokonanie oceny wpływu realizowanych zadań w odniesieniu do celów Projektu i celów Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 16. Współpraca z Biurem Realizatora Projektu oraz komunikowanie się w ramach realizacji projektu w uzgodniony sposób. 17. Uczestnictwo w spotkaniach z przedstawicielami Biura Realizatora Projektu i Lidera Projektu. 18. Niezwłoczne informowanie koordynatora ds. realizacji projektu o okolicznościach, których zaistnienie uzasadniałoby wprowadzenie zmian w realizacji zadań projektu oraz o ewentualnych przeszkodach przy realizacji zadań, w tym o ryzyku zaprzestania realizacji zadań. Reagowanie na wystąpienie nieprzewidzianych problemów, podejmowanie działań naprawczych. 19. Promowanie projektu na radach pedagogicznych, informowanie społeczności lokalnej, uczniów oraz ich rodziców o postępie rzeczowym w ramach prowadzonych form wsparcia oraz o źródłach finansowania projektu. Stosowanie materiałów informacyjnych i wzorów dokumentów przekazanych przez Lidera Partnerstwa i Biuro Realizatora Projektu. 20. Nadzorowanie jakości zajęć pozalekcyjnych i kursów oraz staży-wizyt zawodoznawczych m. in. przez niezapowiedziane wizyty w trakcie trwania zajęć 21. Współpraca z koordynatorem ds. realizacji projektu w zakresie przeprowadzania ewaluacji realizowanych w szkole zajęć. 22. Wykonywanie innych zadań wynikających z umowy oraz z innych dokumentów i zleceń związanych z realizacją projektu, w celu zapewnienia sprawnej realizacji, promocji i rozliczania projektu. Wymagania dodatkowe osoby która będzie pełnić funkcję lidera szkolnego a) znajomość planów lekcji zajęć szkolnych uczniów, b) możliwość kontaktu z uczniami oraz nauczycielami w czasie trwania zajęć lekcyjnych oraz realizowanych w ramach projektu (być dyspozycyjnym w tym czasie) c) znajomość statutu szkoły, d) umiejętność porozumiewania się z prowadzącymi zajęcia, e) umiejętność koordynowania zajęć dodatkowych, pozalekcyjnych z zajęciami realizowanymi w ramach programu nauczania, f) znajomość merytoryczna i organizacyjna pracy szkół ponadgimnazjalnych w tym kształcenia zawodowego g) znajomość zaplecza dydaktycznego szkoły uczestniczącej w projekcie h) znajomość przepisów z zakresu: ustawy o finansach publicznych, ustawy prawo zamówień publicznych, ustawy o ochronie danych osobowych oraz przepisów prawa oświatowego i) znajomość przepisów i dokumentów związanych z realizacją projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki w okresie 2007-2013, j) znajomość założeń projektu pn. Modernizacja kształcenia zawodowego w Małopolsce, umiejętność pracy w zespole, k) odpowiedzialność, sumienność, rzetelność, skrupulatność, terminowość wykonywania zadań, l) wysoka kultura osobista oraz łatwość nawiązywania kontaktów interpersonalnych, m) dyspozycyjność pracy w soboty i niedziele, n) mobilność w poruszaniu się w obrębie powiatu Zamawiający nie będzie dokonywał zakupów sprzętu komputerowego oraz biurowego na rzecz osób pełniących funkcję Lidera Szkolnego. W związku z powyższym Lider Szkolny musi posiadać własny sprzęt tj. co najmniej komputer, telefon oraz drukarkę..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.