eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kozienice › Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mozolice Małe.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-12-21

Kozienice: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mozolice Małe.
Numer ogłoszenia: 187225 - 2015; data zamieszczenia: 21.12.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 168173 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Kozienicka Gospodarka Komunalna Sp. z o.o., ul. Przemysłowa 15, 26-900 Kozienice, woj. mazowieckie, tel. 48 6142403, 6146084, faks 48 6142403.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mozolice Małe..

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest pełnienie funkcji inspektora nadzoru przy budowie kanalizacji sanitarnej w miejscowości Mozolice Małe. 2. Zakres praw i obowiązków inspektora nadzoru określony jest w art. 25 i 26 ustawy z dnia 07.07.1994 r. - Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późniejszymi zmianami) i obejmuje w szczególności: a) reprezentowanie Zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, SIWZ, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, celem prawidłowego i rzetelnego wykonania prac wynikających z umowy z wybranym wyko-nawcą robót budowlanych; b) współpraca z kierownikiem budowy, geodetą i autorem projektu; c) sprawdzanie jakości wykonanych robót, kontrole jakości używanych materiałów zgodnie z prawem i z zawartą umową z wykonawcą robót budowlanych, żądanie dodatkowych badań jakościowych, a w szczególności obowiązkowy odbiór przedstawionych przez wykonawcę robót budowlanych certyfikatów i deklaracji zgodności materiałów przed ich wbudowaniem; d) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót; e) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także kontrolowanie rozliczeń budowy; f) wydawanie kierownikowi budowy lub robót poleceń, potwierdzonych wpisami do Dziennika budowy, dotyczących usunięcia nieprawidłowości i zagrożeń; g) żądanie od kierownika budowy lub robót dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływałaby zagrożenia bądź powodowałaby niedopuszczalną niezgodność z projek-tem lub pozwoleniem na budowę; h) kontrola jakości i terminowości wykonania i finansowego zaangażowania robót; i) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót; j) w razie potrzeby wzywanie projektanta na budowę, kierowanie do niego pytań i zastrzeżeń do projektu; k) dbanie o interesy Zamawiającego oraz podejmowanie czynności zapewniających techniczną po-prawność realizowanej inwestycji; l) bieżące reprezentowanie Zamawiającego w tym na budowie poprzez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z przepisami prawa, umową i dokumentacją projektową; m) kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej w tym m.in. kosztorysów po-wykonawczych i powykonawczej dokumentacji geodezyjnej; n) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej; o) skompletowanie i sprawdzenie dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie. p) sprawdzanie finansowego zaangażowania robót wraz z kosztorysami powykonawczymi. 3. Szczegółowy zakres i opis inwestycji robót budowlanych określony jest w dokumentacji projektowej stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.52.00.00 - Usługi nadzoru budowlanego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.P.U.H. Maciej Okrój, ul. gen. Andersa 3 lok. 75, 26-600 Radom, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 43067,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6519,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6519,00 / Oferta z najwyższą ceną: 94710,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.