eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie, druk, pakowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowo-promocyjnych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-06-04

Warszawa: Wykonanie, druk, pakowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowo-promocyjnych
Numer ogłoszenia: 187204 - 2012; data zamieszczenia: 04.06.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 89965 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowy Fundusz Kapitałowy S.A., ul. Krucza 16/22, 00-526 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 578 26 86, faks 0-22 578 26 87.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie, druk, pakowanie oraz dostarczenie do siedziby Zamawiającego materiałów reklamowo-promocyjnych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: : Przedmiotem Zamówienia jest wykonanie, druk, pakowanie oraz dostarczenie do siedziby KFK S.A. na warunkach określonych w SIWZ materiałów reklamowo - promocyjnych (dalej jako Materiały) według rodzaju i w ilości określonymi w Szczegółowym opisie Zamówienia stanowiącym Załącznik 1 do SIWZ (dalej jako Szczegółowy opis Zamówienia). Wizualizacja poszczególnych Materiałów objętych Zamówieniem znajduje się w Systemie Identyfikacji Wizualnej KFK S.A. - załącznik nr 8 do SIWZ. 1.wizytówki - 10 000 sztuk 2.papier firmowy I strona - 10 ryz 3.papier firmowy II strona 10 ryz 4.koperta ilość - 2500 5.koperty DL ilość - 350 sztuk 6.notes POIG Notes A4ilość - 1000 sztuk 7.notes SPPW Notes A4 300 sztuk 8.bloczek samoprzylepny posit - 1000 sztuk 9.teczka firmowa - 1000 sztuk 10.teczka firmowa - 300 sztuk 11.zaproszenie - 250 sztuk 12.zaproszenie -150 sztuk 13.kartki świąteczne - 100 sztuk 14.kartki świąteczne - 100 sztuk 15.koperty na kartki świąteczne ilość - 250 sztuk 16.clipboard POIG z uchwytem na papier POIG - 500 sztuk 17.clipboard SPPW z uchwytem na papier - ilość - 250 sztuk 18.segregator ilość - 300 sztuk 19.torba papierowa ilość - 1000 sztuk 20.torba papierowa SPPW - 300 sztuk 21.ulotka DL ilość - 1000 sztuk 22.ulotka DL - 500 sztuk 23.okładka papierowa A4 POIG 2xA4, tył i przód, Okładka 2xA4, 100szt.- tył 24.kalendarz trójdzielny ilość 150szt na rok 2013. 150szt. na rok 2014 25.roll-up KFK . ilość - 3 sztuki 26.roll-up POIG ilość - 3 sztuki 27.roll-up ilość - 3 sztuki 28.prezenter POIG z pamięcią flash USB 4GB, ilość - 200 sztuki 29.prezenter SPPW z pamięcią flash USB 4GB, ilość 100 sztuki 30.pamięć flash w kształcie karty kredytowej USB 16GB (metalowa), - 500 sztuk 31.pamięć flash w kształcie karty kredytowej 16GB ilość - 1000 sztuk 32.Długopisy POIG - 400 sztuk 33.Długopisy POIG z logo, metalowe ilość - 200 sztuk 34.Długopisy. ilość - 300 sztuk 35.Długopisy ilość - 100 sztuk 36.logo wycięte z folii na drzwi ilość - 1 sztuka 37.szyld w rozmiarze 80x40 - 1 sztuka 38.szyld o rozm. 80x29 - 1 sztuka 39.tablica informacyjna POIG ilość- 200 sztuk 40.tablica informacyjna SPPW ilość - 45 sztuk 41.tablica informacyjna POIG - 1 sztuka 42.tablica informacyjna SPPW - 1 sztuka..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Innowacyjna Gospodarka - Kapitał dla Innowacji program 3.2 oraz Realizacja projektu: poprawa otoczenia biznesu i dostępu do finansowania małych i średnich przedsiębiorstw poprzez wspieranie funduszy podwyższonego ryzyka w ramach Szwajcarsko - Polskiego Programu Współpracy..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.06.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • KOKON KOMPANY Sp. z o.o., ul. Postępu 15 c, 02-676 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 250000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 203529,94

  • Oferta z najniższą ceną: 203529,94 / Oferta z najwyższą ceną: 248095,45

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.