eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Modernizację dróg rolniczych1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Pilch - Dębowski o nr dz.209/2 w Szczygłowie km 0+000 - 0+320, 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Huta w Sławkowicach o nr dz.67 w Sławkowicach km 0+000 - 0+960.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-08-11

Wieliczka: Modernizację dróg rolniczych: 1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Pilch - Dębowski o nr dz.209/2 w Szczygłowie km 0+000 - 0+320, 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Huta w Sławkowicach o nr dz.67 w Sławkowicach km 0+000 - 0+960.
Numer ogłoszenia: 187153 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Biskupice z/s w Trąbkach, Wieliczka 1, 32-020 Wieliczka, woj. małopolskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.biskupice.pl/
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.biskupice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizację dróg rolniczych: 1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Pilch - Dębowski o nr dz.209/2 w Szczygłowie km 0+000 - 0+320, 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Huta w Sławkowicach o nr dz.67 w Sławkowicach km 0+000 - 0+960..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane przy modernizacji dróg rolniczych: Zadanie 1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Pilch - Dębowski o nr dz. 209/2 w Szczyglowie km 0+000 - 0+320, Zadanie 2. Drogi rolniczej (wewnętrznej) Huta o nr dz.67 w Sławkowicach km 0+000 - 0+960. Przedmiot zamówienia dokładnie opisuje: - dokumentacja projektowa, na którą składa się przedmiar - robót,oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki do niniejszej specyfikacji.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.10.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium nie jest wymagane.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Prowadzona przez Wykonawcę działalność gospodarcza winna być zarejestrowana we właściwym rejestrze albo w ewidencji działalności gospodarczej. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. W okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie Wykonawca wykonał 1 robotę na kwotę co najmniej 100 000 zł odpowiadają-cą swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówie-nia. Osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają wymagane prawem uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej i posiadają ważne zaświadczenie izby samorządu zawodowego o wpisie na listę członków tej izby. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 tys. zł 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana poprzez sprawdzenie czy Wykonawca dołączył do oferty wymagane oświadczenia i dokumenty, czy z ich treści wynika spełnianie warunków udziału w postępowaniu i czy one są podpisane przez osobę (osoby) upoważnioną (upoważnione) do reprezentowania Wykonawcy na zewnątrz. Upoważnienie do podpisania oferty,oświadczeń,dokumentów powinno być dołączone do oferty o ile nie wynika bezpośrednio z innych dokumentów załączonych do oferty.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawcy mają do-starczyć: Oświadczenie, że Wykonawca, 1) spełnia warunki udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia określone w punkcie 5 SIWZ, Druk oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. dokumenty: Dokument należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 1. w celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności w zakresie przedmiotu zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - wykaz ma dokumentować wykonanie co najmniej jednej roboty o wartości co najmniej 100 tys.zł, z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2) dokumenty potwierdzające, że osoby, które będą wykonywać zamówienie, posiadają wymagane prawem uprawnienia wraz z zaświadczeniem, z datą ważności zaświadczenia na dzień składania ofert, wydanym przez właściwą izbę samorządu zawodowe-go o wpisie na listę członków tej izby: a) kierownika budowy - do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej. 3.W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Wykonawca ma dostarczyć: 1) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej,na sumę ubezpieczenia co najmniej 100 000 zł. 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzie-lenie zamówienia na wskutek okoliczności określonych w art. 24 ustawy Pzp, Wykonaw-ca ma dostarczyć: 1) zaświadczenie właściwego urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2) zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Dokumenty należy złożyć w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej za zgod-ność z oryginałem przez Wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biskupice.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Urzędzie Gminy Biskupice w miejscowości Tomaszkowice 455 - I piętro,pokój nr 13..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.09.2008 godzina 09:00, miejsce: W sekretariacie Urzędu Gminy Biskupice (I piętro,pokój nr 4) w miejscowości Tomaszkowice 455.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Urząd Marszałkowski Województwa Małopolskiego - Wojewódzki Fundusz Ochrony Gruntów Rolnych

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Modernizacja odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Pilch - Dębowski o nr dz.209/2 w Szczygłowie km 0+000 - 0+320,.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane przy modernizacji drogi rolniczej: Zadanie 1. Odcinka drogi rolniczej (wewnętrznej) Pilch - Dębowski o nr dz. 209/2 w Szczyglowie km 0+000 - 0+320,.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Modernizacja drogi rolniczej (wewnętrznej) Huta o nr dz.67 w Sławkowicach, km 0+000-+960.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Roboty budowlane przy modernizacji drogi rolniczej Zadanie nr 2 Drogi rolniczej (wewnętrznej) Huta o nr dz.67 w Sławkowicach km 0+000 - 0+960..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.42-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.10.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.