eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Brzeg: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008
Numer ogłoszenia: 187129 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu, ul. Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 077 4113840, fax 077 4113845.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbrzeg.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: USŁUGI ZWIĄZANE Z ZIMOWYM UTRZYMANIEM DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE ZIMOWYM 2007/2008.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wspólny Słownik Zamówień (CPV) Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń ,usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych realizowane będą na terenie gmin: miasto Brzeg, gmina Skarbimierz ,Gmina Lubsza, Gmina Olszanka, Gmina i Miasto Grodków, Miasto i Gmina Lewin Brzeski polegające na zwalczaniu śliskości zimowej w technologii posypywania dróg mieszanką piaskowo-solną, odśnieżaniu dróg oraz załadunku i pryzmowaniu materiału. Usługi będą realizowane przy użyciu następujących środków sprzętowo-transportowych : -nośnik z zamontowaną piaskarko-solarką - 5 szt -nośnik z zamontowanym pługiem lekkim, średnim, ciężkim- 7 szt -ładowarka - 2 szt -równiarka - 1 szt Drogi objęte zamówieniem winny być utrzymywane przez cały sezon zimowy 2007/2008 wg trzech kolejności i standardów odśnieżania i zwalczania śliskości opracowanych przez Zamawiającego i stanowiące załączniki do SIWZ oraz załączonymi ogólnymi specyfikacjami technicznymi :D-10.10.01b, D-10.10.10c.Zlecanie wykonania usług podwykonawcom.W przypadku awarii środków sprzętowo-transportowych podanych w ofercie Wykonawca zobowiązany jest zapewnić środki zastępcze (np. wynajęte) tak, aby całkowita ilość środków do dyspozycji Zamawiającego była zgodna z ilością podaną w ofercie. Obowiązki i zadania Wykonawcy. Wykonawca przez cały okres ważności umowy gwarantuje oddanie do dyspozycji Zamawiającego w celu wykonania usług zimowego utrzymania dróg ilość środków sprzętowo-transportowych zgodną z ilością zadeklarowaną w ofercie. Wykonawca winien przez cały okres zimowy utrzymywać sprzęt w stanie sprawnym poprzez wykonywanie napraw i obsług technicznych. Koszty napraw i obsług technicznych ponosi Wykonawca i wchodzą one w cenę jednostkową podaną w formularzu cenowym i w ofercie.Dla obsługi terenu gmin : miasto Brzeg, Skarbimierz, Lubsza i Olszanka Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna) na terenie bazy m. Brzeg Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej. Dla obsługi terenu gmin : Grodków i Lewin Brzeski Wykonawca musi mieć do dyspozycji plac przygotowany do składowania materiału stosowanego do zwalczania śliskości zimowej (mieszanka piaskowo-solna)Zamawiający dostarczy Wykonawcy ilość materiałów niezbędną do prawidłowego przebiegu akcji zimowej.Wykonawca oddaje do dyspozycji Zamawiającemu w celu wykonania usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg środki sprzętowo-transportowe wraz z operatorem (kierowcą) posiadającym kwalifikacje gwarantujące prawidłowe wykonanie usług. Wykonawca zobowiązany jest do podstawienia środków sprzętowo-transportowych z materiałami pędnymi i mieszanką piaskowo-solną wraz z obsługą wyposażoną w odzież ochronną zimową i posiłki regeneracyjne w miejscu określonym przez Zamawiającego nie póżniej niż w ciągu 1 godz. od otrzymania wezwania lub w terminie wyznaczonym przez Zarząd Dróg Powiatowych.Wykonawca zabezpiecza podwójną obsadę kierowców i maszynistów gwarantującą całodobową prace. Ilość godzin pracy (praca, dyżur) jednej osoby-maksimum 12 godzin na dobę. Wezwanie może być pisemne, ustne lub telefoniczne. Wykonawca w przypadku nasilenia niekorzystnych warunków atmosferycznych realizować będzie usługi przez 24 godziny na dobę a jest zobowiązany zapewnić łączność telefoniczną z operatorem (kierowcą). Wykonawca zabezpieczy odpowiednie pomieszczenia socjalne dla dyżurnych, kierowców i operatorów środków sprzętowo-transportowych wezwanych do realizacji usług (w tym dyżurów) związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie techniki obsługi mechanizmów jednostek sprzętowych i transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg oraz BHP.Wykonawca zapewni realizację usług poprzez wyznaczenie dwóch osób pełniących funkcję koordynatora pracy nośników i sprzętu odpowiedzialnej za prawidłowe prowadzenie robót zimowego utrzymania dróg objętych niniejszym zamówieniem.Do obowiązków osoby odpowiedzialnej za ZUD z ramienia Wykonawcy należy: a/ zapewnienie podstawienia i rozpoczęcia pracy sprzętu w ciągu 1 godz. od wezwania przez Zamawiającego, b/ kontrola pracy sprzętu i nośników, c/ w przypadku awarii sprzętu podstawienie zastępczego sprzętu z zamontowanymi urządzeniami technicznymi o takich samych parametrach technicznych i ilością zadeklarowaną w umowie, d/ uzgadniania z Zamawiającym zmian lub przerw w pracy przy robotach zimowego utrzymania, e/ opracowania i uzgodnienia z Zamawiającym; harmonogramu pracy sprzętu i samochodów z podaniem typu samochodu lub sprzętu, nr rejestracyjny samochodu, nazwisko kierowcy i adres i nr telefonu zainstalowanego na samochodzie f)rozliczanie finansowe wynajętego sprzętu i nośników. Wykonawca będzie wystawiać faktury raz w miesiącu za usługi wykonane przy odśnieżaniu i zwalczaniu śliskości na drogach powiatowych w terminie do 31 każdego miesiąca. Obowiązki Zamawiającego W przypadku wystąpienia potrzeby Zamawiający przeprowadzi szkolenie dla operatorów i kierowców środków sprzętowo-transportowych w zakresie realizacji usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg .Ze strony Zamawiającego do wezwania Wykonawcy do podstawienia środków sprzętowo-transportowych upoważniony jest Kierownik Zarządu Dróg Powiatowych, Z-ca Kierownika i Dyżurny Zarządu Dróg Powiatowych. Usługa będzie kontrolowana przez Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych,Zastępcę Kierownika Zarządu Dróg Powiatowych i Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych.Kontrola będzie przeprowadzana na bieżąco poprzez ocenę stanu przejezdności dróg. Zamawiający nie odbierze i nie zapłaci za wadliwe, żle wykonane zlecenie.Ilość godzin pracy dyżuru jednostek sprzętowo-transportowych przy wykonywaniu usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg oraz ilości wysypanego na drogę materiału będą potwierdzane przez Dyżurnego Zarządu Dróg Powiatowych na kartach pracy sprzętu(raportach). Oryginał dokumentu potwierdzający ilość godzin pracy i dyżurów przy realizacji usług stanowi podstawę do wystawienia faktury stanowi do niej załącznik.Zamawiający wypłaci Wykonawcy należne kwoty w terminie 30 dni od daty otrzymania faktury. Wynagrodzenie ustala się według cen jednostkowych za 1 godz. pracy sprzętu i dyżur. Ceny podane w formularzu cenowym i w ofercie nie ulegną zmianie w trakcie realizacji zamówienia.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy , którzy: nie podlegają wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 ustawy Pzp i spełniają warunki udziału w postępowaniu na podstawie art.22 ust.1 Pzp oraz spełniają warunki wymienione poniżej. Przepisy ustawy Pzp i SIWZ dotyczące Wykonawcy mają zastosowanie odpowiednio do wykonawców występujących wspólnie (np. konsorcjum) .a)Sytuacja formalno-prawna -wykonawca(lub partnerzy w ofercie wspólnej) są uprawnieni do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi, b)wykonawca (lub partnerzy łącznie) dysponują potencjałem technicznym do realizacji zamówienia:nośnik z zamontowaną piaskarko-solarką - 5 szt, nośnik z zamontowanym pługiem lekkim,średnim,ciężkim- 7szt,ładowarka-2 szt, równiarka-1szt,dysponują 2 (dwoma) placami magazynowymi: jeden na terenie gminy miejskiej Brzeg ,drugi na terenie gminy Grodków,c)dysponują odpowiednio wykwalifikowanymi i doświadczonymi pracownikami,wykonawca ma do dyspozycji pracowników posiadających niezbędne doświadczenie w zakresie zimowego utrzymania dróg , którzy pracowali minimum w 2 ostatnich sezonach zimowych 2005/06, 2006/07), d)doświadczenie zawodowe Wykonawcy : wykonawca (lub partnerzy łącznie) realizował w okresie ostatnich trzech sezonów zimowych (2004/05,2005/06,2006/07) o łącznej wartości co najmniej 500.000 zł, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, e)sytuacja finansowa wykonawca (lub partnerzy łącznie) dysponuje środkami finansowymi co najmniej 200.000 zł,są ubezpieczeni ( OC ) w zakresie prowadzonej działalności na kwotę min.100.000 zł.Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków udziału w postępowaniu potwierdzeniem spełnienia warunków będą dokumenty i oświadczenia (złożone wraz z ofertą) oceniane wg zasady spełnia nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać następujące dokumenty i oświadczenia ( oryginały lub kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę tj. osoby podpisujące ofertę) : 1) Wypełniony i podpisany druk OFERTA - wg załączonego wzoru. 2) Wypełniony i podpisany FORMULARZ CENOWY - wg załączonego wzoru. 3)Wypełniony i podpisany WZÓR UMOWY - wg załączonego wzoru. 4) Wypełniony i podpisany druk DOŚWIADCZENIE ZAWODOWE tj. wykaz wykonanych usług ,w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia , z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączyć dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. 5)Wypełnić i podpisany druk POTENCJAŁ TECHNICZNY tj. wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń ,jakimi dysponuje wykonawca . 6) Złożyć informację na temat przeciętnej liczby zatrudnionych pracowników oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. 7) Wypełnić druk POTENCJAŁ KADROWY wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest 2 koordynatorów i 2 osoby na jednostkę sprzętowo-transportową ). 8) Złożyć informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 9)Złożyć polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 10)oświadczenie nr 1,w sprawie spełnienia przez Wykonawcę warunków na podstawie art.22 ust.1 i 2 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy z dnia 29.01.2004r Prawo zamówień publicznych, 11)uprawnienie do wykonywania określonej działalności (art. 22 ust. 1 pkt 1 u. p.z.p.) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert . 12)aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane z prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego Urzędu Skarbowego- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 13)aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego oddziału ZUS lub KRUS - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 14)pełnomocnictwo do podpisywania oferty zaopatrzone w opłatę skarbową w wysokości 17 zł - gdy prawo do podpisywania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 15)oferta podmiotów występujących wspólnie musi zawierać dokumenty i oświadczenie osobno od każdego podmiotu dot.pkt. od 10 do 13-pozostałe można złożyć łącznie Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów , o których mowa w pkt.11,12,13 składa odpowiednie dokumenty na zasadach określonych w rozp. Prezesa Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r.w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy ,oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Wszystkie kserokopie i odpisy dokumentów wymaganych wymienionych w poprzednim punkcie muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem na każdej stronie przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy .

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdpbrzeg.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23, 49-300 Brzeg pokój nr 5.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Zarząd Dróg Powiatowych w Brzegu ul.Wyszyńskiego 23 , 49-300 Brzeg pokój nr 4.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.