Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-08
Opole Lubelskie: Modernizacja mapy zasadniczej dla obrębów Karczmiska Pierwsze i Karczmiska Drugie, gm. Karczmiska, powiat Opolski, woj. lubelskie.
Numer ogłoszenia: 187015 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Opolski, ul. Lubelska 4, 24-300 Opole Lubelskie, woj. lubelskie, tel. 081 8276122, fax 081 8272236.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.opole.lublin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja mapy zasadniczej dla obrębów Karczmiska Pierwsze i Karczmiska Drugie, gm. Karczmiska, powiat Opolski, woj. lubelskie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje: 1) analizę istniejących materiałów; 2) przyjęcie (po weryfikacji) istniejących warstw treści obligatoryjnej mapy zasadniczej; 3) utworzenie warstw i obiektów uzbrojenia terenu oraz brakujących budynków na podstawie istniejącej dokumentacji geodezyjnej spełniającej wymogi dokładnościowe; 4) wektoryzację pozostałej treści mapy zasadniczej z mapy analogowej; 5) wydruk zasadniczej mapy numerycznej; 6) opracowanie operatu technicznego. Charakterystyka obiektu: Powierzchnia podlegająca opracowaniu- około 600ha ( grunty zabudowane i zurbanizowane). Prace zostały szczegółowo opisane w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w warunkach technicznych.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne Kod CPV wg słownika 2008: 30.22.10.00 - Cyfrowe mapy katastralne Oryginalny kod CPV: 22.11.43.10 - Mapy kadastralne Kod CPV wg słownika 2008: 22.11.43.10 - Mapy kadastralne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagane wniesienie wadium w wysokości 1.000,00 PLN.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Wykonawca musi zagwarantować, że przy realizacji zamówienia będzie pracowało, co najmniej dwie osoby z uprawnieniami zawodowymi do wykonania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie 1 i 2, odpowiednimi do wykonania zamówienia- gdy prace te zamierza powierzyć podwykonawcom należy informację o tym umieścić w ofercie. Oferent musi wykazać, że osoby, o których mowa powyżej uczestniczyły w realizacji robót podobnych z robotami objętymi zamówieniem, którego dotyczy niniejsza specyfikacja w latach 2004-2006 i brały udział przynajmniej w 2-ech robotach każda. 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 5) udzielą minimum 2-letniej gwarancji na wykonane usługi; 6) w okresie ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie należycie i rzetelnie wykonali roboty, odpowiadające swoim rodzajem i wartością pracom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania; 7) w przypadku wyboru oferty za najkorzystniejszą wniosą zabezpieczenie należytego wykonania przedmiotu umowy w wysokości 5% wartości brutto zobowiązania, zaokrągląną do pełnych setek w górę.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oferta w/g wzoru określonego w załączniku nr 1 do SIWZ; 2) oświadczenie o spełnianiu warunków postępowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; 3) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; 4) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS; 5) upoważnienie dla Zamawiającego do zasięgania opinii o oferencie w urzędach, firmach i instytucjach, które wydały referencje lub dla których oferent wykonał zamówienia; 6)oświadczenie oferenta wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do specyfikacji; 7)referencje udzielone przez zleceniodawców lub protokoły odbioru robót; 8)informacje o osobach, które będą brały udział w realizacji zamówienia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji; 9)kserokopie zaświadczeń uprawnień zawodowych osób do wykonywania prac geodezyjnych 10)uzupełniony przez wykonawcę wzór umowy stanowiący załącznik nr 5 do specyfikacji, 11)kserokopii dowodu złożenia wadium; 12)w wypadku złożenia jednej oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców, umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie; 13)aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 ustawy oraz aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie art.24 ust.1 pkt.9 ustawy, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert tj. 24 kwietnia 2007 r.; 14)oświadczenie , że Wykonawca zapoznał się z materiałami znajdującymi się w Ośrodku dotyczącymi obiektu, na który składa ofertę - poświadczone przez PODGiK w Opolu Lubelskim.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lublin.pl/powiatopole/index
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe ul. Lubelska 4 24-300 Opole Lubelskie - III piętro pokój 313.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI OPOLE LUBELSKIE
więcej: przetargi OPOLE LUBELSKIE »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.