eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krośnice › Budowa placów zabaw na terenie Gminy Krośnice

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-23

Krośnice: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Krośnice
Numer ogłoszenia: 187010 - 2015; data zamieszczenia: 23.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 133858 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Krośnice, ul. Sportowa 4/20, 56-320 Krośnice, woj. dolnośląskie, tel. 071 3846019, faks 071 3846015.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa placów zabaw na terenie Gminy Krośnice.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa placów zabaw na terenie Gminy Krośnice zgodnie z dokumentacją projektową w podziale na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1 - Budowa placu zabaw w miejscowości Brzostowo 2) Zadania nr 2 - Budowa placu zabaw w miejscowości Żeleźniki CPV: - 45233000-9 - Roboty w zakresie wykonania nawierzchni - 45342000-6 - Roboty w zakresie wnoszenia ogrodzeń - 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki: Załącznik nr 1 do SIWZ dokumentacja projektowa Załącznik nr 2 do SIWZ wykaz urządzeń zabawowych Załącznik nr 3 do SIWZ przedmiar robot oraz obmiary pobrane z natury (zalecana wizja terenowa Wykonawcy) na miejscu budowy. Załączony do SIWZ przedmiar robót jest dokumentem pomocniczym do skalkulowania ceny oferty i jej sporządzenia. Zamawiający podkreśla, że przyjął zasadę wynagrodzenia ryczałtowego, w związku z czym przedmiar robót stanowiący podstawę sporządzenia kosztorysu ofertowego jest opracowaniem wtórnym w stosunku do projektu. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają jedynie zobrazować skalę robót budowlanych i pomóc Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji przedmiotu zamówienia. Cena oferty musi zawierać wszystkie koszty związane z należytą realizacją przedmiotu zamówienia wynikające z dokumentacji projektowej, wykazu urządzeń zabawowych, przedmiaru i obmiaru robót, zalecanej wizji lokalnej na miejscu przyszłej budowy, jak również wszystkie pozostałe koszty, bez których nie można wykonać przedmiotowego zamówienia. Wykonawca musi przewidzieć wszystkie okoliczności, które zmierzają do prawidłowego i należytego wykonania przedmiotu zamówienia oraz które mogą wpłynąć na cenę zamówienia. Cena zamówienia jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Zamawiający zaleca Wykonawcom szczegółowe sprawdzenie (w terenie) warunków wykonania zamówienia w celu zdobycia informacji, które mogą być konieczne do przygotowania prawidłowej oferty oraz podpisania umowy. Ewentualne koszty wynikające z ww. zaleceń, winny być uwzględnione przez Wykonawcę w cenie ryczałtowej zadania. Wymagany okres gwarancji dla elementów przedmiotu zamówienia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty (materiały, robociznę, wyposażenie placu zabaw) na okres nie krótszy niż 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego robót budowlanych i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Wszystkie materiały użyte do realizacji niniejszego zamówienia muszą spełniać wymogi techniczne i jakościowe dla wyrobów budowlanych zgodnie z art. 10 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (tj. Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 ze zm.), a w szczególności art. 4 i art. 5 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (tj. Dz. U. z 2014 roku poz. 883). Wyposażenie placu zabaw musi posiadać odpowiednie certyfikaty (dokumenty nadane przez niezależną jednostkę certyfikującą) i spełniać wymogi określone przepisami odrębnych ustaw. Plac budowy urządza Wykonawca własnym kosztem i staraniem..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00-9, 45.34.20.00-6, 45.11.27.23-9.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 9.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Grupa Hydro sp. z o.o. SK, ul. Farbiarska 28, 62-050 Mosina, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 113346,98 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 86875,15

  • Oferta z najniższą ceną: 86875,15 / Oferta z najwyższą ceną: 131646,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.