Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-21
Mielno: Budowa ulicy Bosmańskiej w Chłopach. Etap I
Numer ogłoszenia: 18700 - 2010; data zamieszczenia: 21.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mielno , ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 3459830, faks 094 3459834.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mielno.bip.net.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa ulicy Bosmańskiej w Chłopach. Etap I.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pod nazwą: Budowa ulicy Bosmańskiej w Chłopach. Etap I, obejmującego odcinek ulicy Bosmańskiej o długości 330 m (od m 0+00 do m 0+330). Zamówienie zostanie wykonane na podstawie Projektów technicznych budowlano-wykonawczych budowy ulicy Portowej i Bosmańskiej w Chłopach oraz pozwolenia na budowę wydanego przez Starostwo Powiatowe w Koszalinie, decyzja Nr 263-34-2007 z dnia 06-12-2007 r. Sposób wykonania robót określają Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót zawiera przedmiar CPV: główne 45233123-7, dodatkowe: 45232130-2, 45231400-9.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.23-7, 45.23.21.30-2, 45.23.14.00-9.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 3.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1)posiadają uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia; 2)posiadają odpowiednią wiedzę i doświadczenie, to jest wykażą się należytym wykonaniem w okresie ostatnich 5 lat co najmniej 2 robót budowlanych branży drogowej wraz z oświetleniem i odwodnieniem, o wartości nie mniejszej niż 750 tys. zł każda, 3)dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia to jest: posiadającymi łącznie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: (1) drogowej; (2) instalacyjnej w zakresie sieci, wodociągowych i kanalizacyjnych; (3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; (4) budowa linii telefonicznych. 4)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, i są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie mniejszą niż 100 tys. zł..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego wykonawcy złożą: 1)oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 44 Pzp, 2)aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 3)wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, robót budowlanych branży drogowej wraz z oświetleniem i odwodnieniem, o wartości nie mniejszej niż 500 tys. zł każda, 4)dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane podane w wykazie zostały wykonane należycie; 5)wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 5a) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonywania zamówienia, jeżeli w wykazie wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował; 6)dokumenty stwierdzające, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają łącznie uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: (1) drogowej; (2) instalacyjnej w zakresie sieci wodociągowych i kanalizacyjnych; (3) instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych; 7)polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności; 8)oświadczenie wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mielno.bip.net.pl/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Mielnie, ul.Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.02.2010 godzina 12:00, miejsce: BOI pok.(001) Urzędu Gminy w Mielnie, ul.Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI MIELNO
więcej: przetargi MIELNO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa ścieżek rowerowych w ramach Trasy VIA REGIA na terenie miasta Złotoryja Nr projektu FEDS.05.02-IZ.00-0009/23
- Przebudowa i rozbudowa kotłowni węglowej w podpiwniczeniu budynku szkolnego wraz z wymianą źródła ciepła na kocioł na zrębki
- "Przebudowa drogi w m. Bazar, dz. ew. nr 20/82 i 20/125, odcinek o długości 1,558 km"
- Budowa parkingu przy skrzyżowaniu ulic Jarochowskiego i Górczyńskiej
- Budowa oświetlenia drogowego w miejscowości Lucynów, gm. Zbuczyn
- Przebudowa istniejącego skrzyżowania oraz budowa dedykowanego oświetlenia przejść dla pieszych w ciągu ul. gen. J. Dowbora-Muśnickiego w Koziegłowach
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.