Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-11
Łódź: Budowa drugiego przyłącza elektroenergetycznego do II Domu Studenta Politechniki Łódzkiej, modernizacja układu zasilania i rozdziału energii elektrycznej w III Domu Studenta Politechniki Łódzkiej.
Numer ogłoszenia: 187002 - 2008; data zamieszczenia: 11.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Osiedle Akademickie, al. Politechniki 3a, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312027, 6312019, fax 042 6364177.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zp.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drugiego przyłącza elektroenergetycznego do II Domu Studenta Politechniki Łódzkiej, modernizacja układu zasilania i rozdziału energii elektrycznej w III Domu Studenta Politechniki Łódzkiej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na wykonaniu: -zasilania w energię elektryczną II Domu Studenta -rozdzielnic głównych obiektów II oraz III Domu Studenta -rozdzielnicy oświetlenia terenu w III Domu Studenta -instalacji automatyki Samoczynnego Załączenia Rezerwy (SZR) w II Domu Studenta.Przed przystąpieniem do robót należy odłączyć instalację istniejącą od zasilania oraz ją zdemontować. Wykonawca ma obowiązek wykonać roboty przyłączeniowe.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.30.00.00 - Roboty w zakresie instalacji budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w dniach: 90.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Posiadają niezbędną wiedzę, doświadczenie, dysponują potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, udokumentowane w ciągu ostatnich pięciu lat (2004/2008) wykonaniem minimum jednej roboty budowlanej zbliżonej zakresem i wartością do przedmiotu zamówienia w zakresie robót elektrycznych (o wartości całkowitej zamówienia nie mniejszej niż 100.000,00 zł). 2. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust.1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Wykonają zamówienie w terminie 90 dni od daty zawarcia umowy. 5. Udzielą minimum dwuletniej gwarancji na wykonane roboty budowlane.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat (2004/2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w zakresie robót elektrycznych, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (załącznik na 4). 4. Informacji dotyczącej pracownika Wykonawcy (imię i nazwisko) proponowanego na kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych (kserokopię uprawnień kierownika budowy oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Budowlanej należy dołączyć do oferty). 5. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2). 7. Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania o którym mowa w art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3). 8. Zaakceptowana przez Wykonawcę umowa (załącznik nr 5). 9. W przypadku wspólnego ubiegania się Wykonawców o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art. 23 Ustawy Prawo zamówień publicznych imię i nazwisko pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika powinien zawierać wskazanie postępowania o udzielenie zamówienia, ustanowionego pełnomocnika oraz zakres jego umocowania także oświadczenie o przyjęciu wspólnej solidarnej odpowiedzialności za wykonanie lub nienależyte wykonanie zamówienia. 10. Wykonany przez Wykonawcę kosztorys ofertowy.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Długość okresu gwarancyjnego - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej 90-924 Łódż, al.Politechniki 3a (I pietro)..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.09.2008 godzina 10:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Osiedla Akademickiego Politechniki Łódzkiej 90-924 Łódż, al.Politechniki 3a (I pietro)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: 01.10.2008.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Świadczenie usługi odbioru, wywozu i zagospodarowania odpadów komunalnych dla Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Łodzi.
- Dostawa dysków do archiwizacji na potrzeby PWSFTviT im. Leona Schillera w Łodzi
- Dostawa oprogramowania i licencji dostępowych na potrzeby Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- "Druk publikacji "200 lat ulicy Piotrkowskiej. Architektura-ludzie-wydarzenia"
- Poprawa BRD wraz z budową oświetlenia dedykowanego na przejściach dla pieszych w ciągu drogi krajowej Nr 92 w m. Bedlno w woj. łódzkim.
- Świadczenie usług ochrony osób i mienia dla Domu Pomocy Społecznej w Łodzi przy ul. Spadkowej 4/6
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie wewnętrznej instalacji wentylacji mechanicznej dla pomieszczeń sal gimnastycznych w Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego w Strzelinie 2
- OPRACOWANIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ ORAZ WYKONANIE NA JEJ PODSTAWIE MODERNIZACJI I DOPOSAŻENIA SOR W SPZOZ-ZZ SZPITAL POWIATOWY W MAKOWIE MAZOWIECKIM W FORMULE ZAPROJEKTUJ-WYBUDUJ-WYPOSAŻ.
- Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach - Polski Ład (trzecie postępowanie)
- Remont łazienek, korytarzy i pomieszczeń grup wychowawczych w budynku internatu A
- Przebudowa toalety, pomieszczenia socjalnego oraz odnowienie korytarzy w budynku szkoły w części administracji
- Budowa podziemnego zbiornika retencyjnego w Kłecku wraz z infrastrukturą towarzyszącą umożliwiającą jego prawidłowe funkcjonowanie, w formule zaprojektuj i wybuduj
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.