To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-01-02
Kraków: Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych, wykładzin dywanowych oraz stolarki budowlanej
Numer ogłoszenia: 186 - 2015; data zamieszczenia: 02.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 400442 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Krakowie, ul. Józefińska 14/002, 30-529 Kraków, woj. małopolskie, tel. 12 6165482, 6165469, faks 12 6165428.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych, wykładzin dywanowych oraz stolarki budowlanej.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów budowlanych i elektrycznych, wykładzin dywanowych oraz stolarki, dalej zwanych towarem. 2. Zakres przedmiotu zamówienia zgodnie z ofertą stanowiącą załącznik nr 1 do niniejszej umowy. 3. Dostawy będą realizowane na podstawie pisemnych zamówień częściowych, w ilościach i asortymencie wymienionych w zamówieniach, przekazanych do Wykonawcy drogą poczty elektronicznej (e-mail) lub faksem. 4. Miejsce dostawy: magazyn MOPS, ul. Józefińska 14, 30-529 Kraków lub inne miejsce w granicach administracyjnych miasta Krakowa wskazane przez Zamawiającego w umowie, od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 14:30. 5. Wykonawca zobowiązany jest do: a. dostawy przedmiotu umowy własnym transportem i na własny koszt do wskazanego przez Zamawiającego miejsca dostawy, w tym wniesienie do właściwego pomieszczenia, b. realizacji przedmiotu umowy w ilościach i asortymencie wskazanym w zamówieniu częściowym bez względu na minima magazynowe i ilości w zbiorczych opakowaniach, c. udzielenia Zamawiającemu 12 miesięcy rękojmi na dostarczony towar licząc od daty dostawy danej partii towaru, d. dostawy towaru producentów wskazanych w ofercie. 6. Dostarczony towar będzie fabrycznie nowy, nie będzie nosić śladów użytkowania oraz zostanie dostarczony w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach. Opakowanie towaru musi umożliwiać jego jednoznaczną identyfikację, w tym producenta, typ, model itp. 7. Towar będzie kompletny z punktu widzenia celu jakiemu ma służyć i zdatny do bezpośredniego użycia zgodnie z przeznaczeniem. 8. W przypadku, gdy oferowane materiały są w opakowaniach o innej pojemności, niż podano w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy, Wykonawca zmieni ilości oferowanych materiałów - proporcjonalnie do wielkości opakowań (przykładowo: 2 x większe opakowanie, 2 x mniejsza ilość oferowanego środka) zaokrąglając w górę. 9. Gramatura materiałów budowlanych wymienionych przez Zamawiającego w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy może odbiegać max. 10% od pojemności wymienionych przez Zamawiającego. 10. Termin przydatności do użycia materiałów budowlanych i elektrycznych musi wynosić minimum 10 miesięcy od dnia dostawy danej partii towaru. 11. W przypadku stwierdzenia przez Zamawiającego w ciągu 30 dni od daty dostawy wad w dostarczonym towarze, Wykonawca ma obowiązek wymienić wadliwy towar do 2 dni od daty otrzymania zgłoszenia od Zamawiającego. Zgłoszenie może być doręczone Wykonawcy za pośrednictwem e-maila (adres: lub faksu (nr). 12. Jeżeli po zrealizowaniu dostawy właściwości dostarczonego towaru nie będą odpowiadały oczekiwaniom Zamawiającego, Wykonawca zmieni materiał (narzędzie) na inny/e zaakceptowany-e przez Zamawiającego i wymieni dostarczoną partię z wyjątkiem materiałów (narzędzi) otwartych lub używanych. Powyższe winno nastąpić do 4 dni roboczych od daty zgłoszenia przez Zamawiającego. 13. W przypadku, gdy producent zakończy produkcję dostarczanego asortymentu, dopuszcza się jego zmianę, jednak musi to być potwierdzone informacją pisemną producenta. W takim przypadku: a. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu produkt zastępczy o co najmniej takich samych właściwościach i parametrach, jak towar który zastępuje, b. Wykonawca winien przedstawić propozycję nowego towaru w ciągu 3 dni roboczych od daty udzielenia zamówienia częściowego, którego Wykonawca nie może zrealizować z powodu wystąpienia w.w okoliczności, c. termin realizacji zamówienia dotyczącego tego produktu biegnie od daty pisemnej akceptacji przez Zamawiającego nowego produktu, pozostała część dostawy realizowana ma być w ciągu 3 dni roboczych od dnia złożenia zamówienia częściowego. 14. Za termin złożenia zamówienia (zgłoszenia) przyjmuje się termin wysłania przez Zamawiającego zamówienia częściowego (zgłoszenia) za pomocą poczty elektronicznej e-mail lub faksem. 15. Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a. nie wykorzystania całej wartości umowy, Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia, b. zmiany ilości zamawianych poszczególnych materiałów budowlanych, elektrycznych i narzędzi w stosunku do ilości podanych w ofercie stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej umowy w ramach asortymentu objętego zamówieniem, do kwoty umowy. 16. Opakowanie towaru będzie jednoznacznie umożliwiać identyfikację (typ, producent itp.).
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.80.00.00 - Farby, lakiery i mastyksy 44.11.00.00 - Materiały konstrukcyjne 44.20.00.00 - Wyroby konstrukcyjne 44.30.00.00 - Kabel, drut i podobne wyroby 44.41.00.00 - Artykuły łazienkowe i kuchenne 44.42.00.00 - Wyroby stosowane w budownictwie 44.50.00.00 - Narzędzia, zamki, klucze, zawiasy, mocowania, łańcuchy i sprężyny 39.22.00.00 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe 44.11.22.00 - Wykładziny podłogowe .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 4
Nazwa: Materiały budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
jakie przetargi wygrała firma
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
- JAWOR Usługi Remontowo-Budowlane Wacław Jawor, ul. Solskiego 9, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 2682,93 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3320,80
Oferta z najniższą ceną: 3320,80 / Oferta z najwyższą ceną: 8049,00
Waluta: PLN.
Część NR: 5
Nazwa: Materiały budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
jakie przetargi wygrała firma
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
- JAWOR Usługi Remontowo-Budowlane Wacław Jawor, ul. Solskiego 9, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20386,76 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 22292,04
Oferta z najniższą ceną: 22292,04 / Oferta z najwyższą ceną: 41771,68
Waluta: PLN.
Część NR: 7
Nazwa: Materiały budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
jakie przetargi wygrała firma
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
- JAWOR Usługi Remontowo-Budowlane Wacław Jawor, ul. Solskiego 9, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 406,50 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 1460,01
Oferta z najniższą ceną: 1460,01 / Oferta z najwyższą ceną: 2952,00
Waluta: PLN.
Część NR: 9
Nazwa: Materiały budowlane
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.12.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
jakie przetargi wygrała firma
"JAWOR" USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE Wacław Jawor
- JAWOR Usługi Remontowo-Budowlane Wacław Jawor, ul. Solskiego 9, 32-800 Brzesko, kraj/woj. małopolskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 28455,28 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 32022,63
Oferta z najniższą ceną: 31845,42 / Oferta z najwyższą ceną: 39249,98
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego drutu do prasy belującej w ilości 150 ton
- Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych dla Wydziału Inżynierii Materiałowej i Fizyki Politechniki Krakowskiej
- Sukcesywna dostawa materiałów do wypełnień i akcesoriów stomatologicznych odpowiednio od jednej do dwóch części zamówienia
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem układów klimatyzacyjnych w obiektach Instytutu Nafty i Gazu - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie oraz w Oddziale Krosno - 2 zadania
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy 1 (jednego) telewizora QLED dla Instytutu Glottodydaktyki Polonistycznej UJ.
- Przepr.przegl.akredyt.przez wizyt.akredyt.POZ/wizytatorkę akredyt.POZ oraz wizytat.koord.POZ/wizyt.koordynatorkę POZ w podm.leczn.posiad.w swej strukt.zakł.lecz.udz.św.z zakr.podst.op.zdrow.(jedn.POZ)
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego drutu do prasy belującej w ilości 150 ton
- Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Remont kapitalny i adaptacja zabytkowego budynku byłej szkoły przy ul. Bielskiej 17 w Skoczowie na potrzeby pomocy społecznej, polityki senioralnej" w podziale na 3 części:
- Sukcesywne dostawy dodatków do produkcji gastronomicznej i opakowań do kontaktu z żywnością.
- Dostawa materiałów budowlanych, farb, lakierów i rozpuszczalników dla 35 Wojskowego Oddziału Gospodarczego Rząska, ul. Krakowska 1
- Dostawa wraz z montażem podestu spacerowego dla pieszych na terenie plaży we Władysławowie
więcej: Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.