eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Koronowo › Dostawa wyrobów mleczarskich, czekolady, warzyw i owoców.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-08

Koronowo: Dostawa wyrobów mleczarskich, czekolady, warzyw i owoców.
Numer ogłoszenia: 186990 - 2007; data zamieszczenia: 08.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0 52 382 22 11, fax 0 52 382 09 00.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Zakład Karny.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów mleczarskich, czekolady, warzyw i owoców..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Grupa 1: Wyroby mleczarskie: 1. Ser twarogowy (w postaci bryły) - 1.950 kg, nomenklatura CPV: 15542100-0, PN-91/A-86300; 2. Serek Grani -2.850 kg, ( gramatura 200 g ) nomenklatura CPV: 15542100-0, PN-91/A-86300 3. Serek homogenizowany - 4.500 kg, ( gramatura 150 g ) nomenklatura CPV: 15550000-0, PN-91/A-86300. W/w ilość zużywana jest w okresie 8 m-cy. Grupa 2: Słodycze: 1. Czekolada - 360 szt, nomenklatura CPV: 15810000-3, PN-A-88102:1998/Ap1:2000; W/w ilość zużywana jest w okresie 3 m-cy. Dostawa jednorazowa w miesiącu grudniu. Grupa 3: Warzywa: 1. Włoszczyzna suszona - 1.000 kg, nomenklatura CPV: 01112000-5, PN-70/R-75350; 2. Groch - 1.500 kg, nomenklatura CPV: 01121220-9, PN-80/R-75763 W/w ilość zużywana jest w okresie 9 m-cy. Grupa 4: Owoce: 1. Jabłka jadalne - 7.000 kg, nomenklatura CPV: 01131321-0, PN-84/R-75024 2. Mandarynki - 110 kg, nomenklatura CPV: 01131200-6, PN-ISO 3631:1999

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0, 15.54.21.00-0, 15.55.00.00-0, 15.81.00.00-3, 01.11.20.00-5, 01.12.12.20-9, 01.13.13.21-0, 01.13.12.00-6.

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 9.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie pobiera wadium..

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: postępowaniu mogą brać udział dostawcy i wykonawcy, którzy spełniają postanowienia art. 22 ust. 1 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29.01.2004 r. oraz nie zostali wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art. 24 ust. 1 (Dz. U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163). W celu oceny spełnienia tych warunków zamawiający żąda złożenia stosownego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U. z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zmianami ) - Prawo zamówień publicznych, wykonawca składa następujące dokumenty: 1. poprawnie wypełniony formularz cenowy oraz formularz oferty (wzory na załączonych drukach), 2. podpisane oświadczenia wykonawcy o spełnianiu wymagań określonych w art. 22 i w art. 24 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (wzory na załączonych drukach), 3. podpisany wzór umowy przez osobę (osoby) uprawnioną do podpisania oferty, która jest dołączona do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86-010 Koronowo, w sekretariacie do dnia 16.10.2007 r. do godz. 11:00.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.10.2007 godzina 11:00, miejsce: W siedzibie zamawiającego: Zakład Karny w Koronowie, ul. Bydgoska 27, 86 - 010 Koronowo, w sekretariacie do dnia 16.10.2007 r. do godz. 11:00..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wyroby mleczarskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Ser twarogowy (w postaci bryły) - 1.950 kg, nomenklatura CPV: 15542100-0, PN-91/A-86300; 2. Serek Grani -2.850 kg, ( gramatura 200 g ) nomenklatura CPV: 15542100-0, PN-91/A-86300 3. Serek homogenizowany - 4.500 kg, ( gramatura 150 g ) nomenklatura CPV: 15550000-0, PN-91/A-86300..
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.54.21.00-0, 15.54.21.00-0, 15.55.00.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 8.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: słodycze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Czekolada - 360 szt, nomenklatura CPV: 15810000-3, PN-A-88102:1998/Ap1:2000;.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 3.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: warzywa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Włoszczyzna suszona - 1.000 kg, nomenklatura CPV: 01112000-5, PN-70/R-75350; 2. Groch - 1.500 kg, nomenklatura CPV: 01121220-9, PN-80/R-75763.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.11.20.00-5, 01.12.12.20-9.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: owoce.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Jabłka jadalne - 7.000 kg, nomenklatura CPV: 01131321-0, PN-84/R-75024 2. Mandarynki - 110 kg, nomenklatura CPV: 01131200-6, PN-ISO 3631:1999.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 01.13.13.21-0, 01.13.12.00-6.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 9.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.