Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-08-30
Zakopane: BZP.271.110.2012 świadczenie usług wyceny nieruchomości.
Numer ogłoszenia: 186983 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miasta Zakopane , ul. T. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane, woj. małopolskie, tel. 018 2020448, faks 018 2020448.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.zakopane.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: BZP.271.110.2012 świadczenie usług wyceny nieruchomości..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług wyceny nieruchomości. 1.Zakres usług związanych z realizacją zamówienia na terenie Gminy Miasto Zakopane polegających na wycenie nieruchomości obejmuje:Zadanie 1) Określenia wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności/ wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu dla nieruchomości tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia Położenie/ulica uwagi 1. 285/12, 286/4, 286/6, 286/7 4 0,0939 Szkolna Opłata 3% 2. 108/8 6 0,3021 Szymony Opłata 3% 3. 134/3, 141/2, 143/2, 145/3, 149/1, 1559, 1561/1 6 0,7306 Szymony Opłata 3% Zadanie 2)Określenia wartości rynkowej projektowanych nieruchomości lokalowych dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr projektowanej nieruchomości lokalowej Ulica/nr budynku uwagi 1 29 Słoneczna 3 Zadanie 3) Określenia wartości nieruchomości gruntowej w celu: zamiany pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a osobą fizyczną tj. L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 13 71 0,0158 Działka niezabudowana 2. 51/2 71 0,0151 Działka znajdująca się w ogrodzeniu Zadanie 4)Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu sprzedaży w przetargu tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 41/1 11 0,0051 Działka zabudowana 2. 81 11 0,0796 Działka niezabudowana 3. 345, 625 12 0,0691 Działka niezabudowana 4. 513/7 12 0,0153 Działka niezabudowana Zadanie 5 Określenie wartości nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w gruncie w celu sprzedaży w przetargu tj. dla: L.p Przedmiot wyceny Ulica/nr budynku uwagi 1. Lokal niemieszkalny /garaż/ Bogdańskiego 3 Zadanie 6) Określenia wartości wymienionych poniżej nieruchomości: w celu nabycia nieruchomości od osób fizycznych na rzecz Gminy Miasto Zakopane L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 77/3 35 0,0313 Działki niezabudowana 2. 13/2 144 0,0212 Działka zajęta pod drogę publiczną regulacja zgodnie z art. 98 ugn Zadanie 7) Określenia wartości wymienionej poniżej nieruchomości: w celu sprzedaży jako przyległy grunt L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 180/3 5 0,0250 Działki niezabudowana 2.UWAGA!!! Zamawiający zobowiązuje wykonawcę do zamieszczenia w operacie szacunkowym klauzuli o stwierdzeniu aktualnej wartości nieruchomości jednorazowo na wezwanie Zamawiającego. 3. Wykonawca na świadczone usługi (wykonane operaty) objęte poszczególnymi zadaniami udzieli gwarancji nie krótszej niż 12 miesięcy liczonej od daty odbioru zamówienia bez zastrzeżeń..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 21.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wnoszenia wadium przetargowego.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykaże , że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi z których każda polegała na szacowaniu nie mniej niż 2 nieruchomości. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony ,jeżeli wykonawca wykażę ,że dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia zawodowe w zakresie szacowania nieruchomości zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 15 lutego 2008 r. w sprawie nadawania uprawnień i licencji zawodowych w dziedzinie gospodarowania nieruchomościami (Dz. U. Nr 31, poz. 189 z późn. zm ),wpisaną do centralnego rejestru rzeczoznawców majątkowych i ubezpieczoną od odpowiedzialności cywilnej. Ocena spełnienia powyższych warunków będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli wykonawca złoży stosowne oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełnienia powyższego warunku będzie dokonywana metodą spełnia lub nie spełnia, w oparciu o wymagane dokumenty i oświadczenia dołączone do oferty .
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
W przypadku zwłoki w świadczeniu usług objętych postępowaniem, z przyczyn nie leżących po stronie wykonawcy , zamawiający dopuszcza możliwość przedłużenia terminu wykonania umowy - w formie aneksu - na podstawie pisemnego umotywowanego wniosku wykonawcy, zaakceptowanego przez zamawiającego . W trakcie obowiązywania umowy zamawiający dopuszcza zmianę cen wyłącznie w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie cena brutto, cena netto pozostanie bez zmian.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zakopane.eu pod linkiem Zamówienia publiczne - postępowania poniżej wartości art.11.8
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Gospodarki Gruntami i Planowania Przestrzennego, Urząd Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.09.2012 godzina 12:00, miejsce: Biuro ds. zamówień publicznych pokój nr 7 lub 8, Urząd Miasta Zakopane, ul. Kościuszki 13, 34-500 Zakopane.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Określenia wartości nieruchomości gruntowej..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości. Określenia wartości nieruchomości gruntowej: w celu przekształcenia prawa użytkowania wieczystego w prawo własności/ wycena prawa własności oraz prawa użytkowania wieczystego gruntu dla nieruchomości tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia Położenie/ulica uwagi 1. 285/12, 286/4, 286/6, 286/7 4 0,0939 Szkolna Opłata 3% 2. 108/8 6 0,3021 Szymony Opłata 3% 3. 134/3, 141/2, 143/2, 145/3, 149/1, 1559, 1561/1 6 0,7306 Szymony Opłata 3%.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Określenia wartości rynkowej projektowanych nieruchomości lokalowych dla poszczególnych nieruchomości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości. Określenia wartości rynkowej projektowanych nieruchomości lokalowych dla poszczególnych nieruchomości tj. dla: L.p Nr projektowanej nieruchomości lokalowej Ulica/nr budynku uwagi 1 29 Słoneczna 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Określenia wartości nieruchomości gruntowej w celu: zamiany pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a osobą fizyczną..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości. Określenia wartości nieruchomości gruntowej w celu: zamiany pomiędzy Gminą Miasto Zakopane a osobą fizyczną tj. L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 13 71 0,0158 Działka niezabudowana 2. 51/2 71 0,0151 Działka znajdująca się w ogrodzeniu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu sprzedaży w przetarg.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości. Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu sprzedaży w przetargu tj. dla: L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 41/1 11 0,0051 Działka zabudowana 2. 81 11 0,0796 Działka niezabudowana 3. 345, 625 12 0,0691 Działka niezabudowana 4. 513/7 12 0,0153 Działka niezabudowana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Określenie wartości nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w gruncie w celu sprzedaży w przetargu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości. Określenie wartości nieruchomości lokalowej wraz z udziałem w gruncie w celu sprzedaży w przetargu tj. dla: L.p Przedmiot wyceny Ulica/nr budynku uwagi 1. Lokal niemieszkalny /garaż/ Bogdańskiego 3.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Określenia wartości wymienionych poniżej nieruchomości: w celu nabycia nieruchomości od osób fizycznych na rzecz Gminy Miasto Zakopane.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości. Określenia wartości wymienionych poniżej nieruchomości: w celu nabycia nieruchomości od osób fizycznych na rzecz Gminy Miasto Zakopane L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 77/3 35 0,0313 Działki niezabudowana 2. 13/2 144 0,0212 Działka zajęta pod drogę publiczną regulacja zgodnie z art. 98 ugn.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Określenia wartości wymienionej poniżej nieruchomości: w celu sprzedaży jako przyległy grunt.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług wyceny nieruchomości. Określenia wartości wymienionej poniżej nieruchomości: w celu sprzedaży jako przyległy grunt L.p Nr działki Obręb Powierzchnia [ha] Uwagi 1. 180/3 5 0,0250 Działki niezabudowana.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ZAKOPANEGO
- dostawa ekwipunku skitourowego dla ratowników GOPR
- Zakup i sukcesywna dostawa: żywności (pieczywo, nabiał, mięso i wędliny, drób, art. spożywcze, mrożonki i owoce)
- NADBUDOWA DOLNEGO TARASU I PRZEBUDOWA BUDYNKU WOJEWÓDZKIEGO SZPITALA REHABILITACYJNEGO IM. DR. S. JASIŃSKIEGO W ZAKOPANEM - II ETAP
- Dostawa materiałów medycznych - hemostatyki, gąbka hemostatyczna
- Termomodernizacja pomieszczeń parteru i elewacji leśniczówki Wanta - Morskie Oko
- Modernizacja ul. Kościuszki w Zakopanem
więcej: przetargi w Zakopanem »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i administrowanie strefą płatnego parkowania w Namysłowie oraz administrowanie obiektami.
- "Świadczenie usługi geodezyjnej w zakresie rozgraniczenia nieruchomości" - 3 części
- Wyceny nieruchomości - 2 części
- Wykonanie kompletu dokumentów inwentaryzacji budynków położonych na terenie działania OReg. AMW w Szczecinie
- Sporządzenie operatów szacunkowych dla potrzeb aktualizacji opłat rocznych za trwały zarząd i użytkowanie wieczyste.
- świadczenie usług komunalnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.