Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-02-05
Warszawa: Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, rzutników multimedialnych, drukarki kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, pamięci masowych, graficznego programu komputerowego w ramach Projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki
Numer ogłoszenia: 18697 - 2013; data zamieszczenia: 05.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego - SZP , ul. Nowoursynowska 166, 02-787 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5931390, faks 022 5931391.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sggw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, rzutników multimedialnych, drukarki kolorowej, urządzenia wielofunkcyjnego, pamięci masowych, graficznego programu komputerowego w ramach Projektu Mieszkam na terenie chronionym - prawa i obowiązki.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: dostawa komputerów przenośnych, komputera stacjonarnego, rzutników multimedialnych, drukarki kolorowej atramentowej, urządzenia wielofunkcyjnego, pamięci masowych zewnętrznych i graficznego programu komputerowego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki: nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 do niniejszego SIWZ. - dostawa komputera przenośnego (2 szt) opisanego w załączniku nr 5 do SIWZ; CPV 30213100-6 Jako potwierdzenie faktu, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 5 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia, zawierających jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. - dostawa komputera stacjonarnego (1 szt) wraz z monitorem (1szt.) opisanych w załączniku nr 6 do SIWZ; CPV 30213300-8 Krótki opis części zamówienia: komputer stacjonarny (1szt.) wraz z monitorem (1szt.) Jako potwierdzenie faktu, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 6 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia, zawierających jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 6 do SIWZ. - dostawa rzutnika multimedialnego (2 szt) opisanego w załączniku nr 7 do SIWZ; CPV 32322000-8 Jako potwierdzenie faktu, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 7 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia, zawierających jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. - dostawa drukarki kolorowej atramentowej (1 szt) opisanej w załączniku nr 8 do SIWZ; CPV 30232110-8, Jako potwierdzenie faktu, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 8 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia, zawierających jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. - dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (1 szt) opisanego w załączniku nr 9 do SIWZ; CPV 30121000-3, Jako potwierdzenie faktu, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 9 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia, zawierających jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SIWZ. - dostawa pamięci masowych zewnętrznej (2 szt) opisanej w załączniku nr 10 do SIWZ; CPV 30237230-0, Jako potwierdzenie faktu, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 10 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia, zawierających jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. - dostawa programu graficznego (1 szt) opisanego w załączniku nr 11 do SIWZ; CPV 48322000-1 Krótki opis części zamówienia: program graficzny (1szt.) Jako potwierdzenie faktu, że oferowana dostawa odpowiada wymaganiom technicznym przedstawionym w załączniku nr 11 do SIWZ zamawiający wymaga dołączenia do oferty opisów technicznych oferowanego urządzenia, zawierających jego parametry. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 11 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne 30.21.33.00 - Komputer biurkowy 32.32.20.00 - Urządzenia multimedialne 30.23.21.10 - Drukarki laserowe 30.12.10.00 - Urządzenia fotokopiujące i termokopiujące 30.23.72.30 - Pamięci 48.32.20.00 - Pakiety oprogramowania graficznego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 10.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie oświadczenia Wykonawcy zgodnego z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Ocena spełnienia wymogu zostanie dokonana metodą SPEŁNIA / NIE SPEŁNIA. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie prowadzona na podstawie treści złożonych oświadczeń lub dokumentów wymaganych zgodnie rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009r. w sprawie rodzajów dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (Dz. U. z 2009 r. Nr 226, poz. 1817).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda: folderów (opisów technicznych) dotyczących przedmiotu zamówienia zawierających dane potwierdzające spełnienie wymagań przedstawionych w załącznikach nr 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 do SIWZ.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje dokonanie zmian postanowień treści zawartej umowy w przypadku zaistnienia następujących okoliczności określonych w § 14pkt 5 wzoru umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://szp.sggw.pl/show.php?id=2415
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Wydział Rolnictwa i Biologii
ul. Nowoursynowska 159
bud.37, piętro II, pok. 12,
02-776 Warszawa.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 13.02.2013 godzina 14:00, miejsce: Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie Wydział Rolnictwa i Biologii ul. Nowoursynowska 159 budynek 37, piętro II, pok. 12, 02-776 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: POIS.05.04.00-00-249/09 Mieszkam na terenie chronionym.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont lokali mieszkalnych, kwater internatowych i kwater przed ponownym zasiedleniem w m. Chełm, Grójec, Lublin, Nisko, Przemyśl, Rzeszów, Zamość
- Dostawa routerów i switchy
- Pełn. funk. insp. nadzoru dla zad. pn.:Przebudowa i rozbudowa 2 odc. na DW nr 719 w ramach zad.: Przebudowa i rozbudowa DW nr 719 na odc. od km 38+683 do km 39+421 w m. Chylice Kolonia, gm. Jaktorów.
- Dostawa materiałów gospodarczych do internatów i kwater internatowych
- Dostawa sprzętu teleinformatycznego na potrzeby Instytutu Matematycznego Polskiej Akademii Nauk.
- "Remont ulic m.st. Warszawy z podziałem na 2 części"...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Dostawa mebli, wyposażenia, sprzętu IT, zabawek i pomocy dydaktycznych do Przedszkola w Snopkowie
- Dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Uczymy (się) z pasją"
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- Zakup, dostawa, instalacja i uruchomienie 10 InfoKiosków wolnostojących wraz z licencjami na terenie Urzędu Miasta Łodzi
- "Zakup i dostawa wyposażenia stacjonarnego punktu obsługi mieszkańców w ramach projektu: "Kompleksowa ochrona środowiska w Gminie Łącko - Eko Doradca"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.