eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gliwice › Wykonanie drenażu i utwardzenie targowiska na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-03

Gliwice: Wykonanie drenażu i utwardzenie targowiska na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach
Numer ogłoszenia: 186952 - 2014; data zamieszczenia: 03.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150130 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Usług Komunalnych, ul. Strzelców Bytomskich 25c, 44-109 Gliwice, woj. śląskie, tel. 032 2310031, 3350444, faks 032 2310032.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie drenażu i utwardzenie targowiska na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac budowlanych na terenie Giełdy samochodowej w Gliwicach przy ul. Kujawskiej 112: 1. Wykonanie drenażu terenu targowiska: - wykonanie wykopu liniowego o głębokości 100cm, - wykonanie podsypki z piasku płukanego, - ułożenie rury drenarskiej o średnicy 110 mm w otulinie z włókniny, - zasypanie wykopu żwirem. 2. Wykonanie utwardzenia terenu targowiska tłuczniem: - wykonanie korytowania na szerokość 5 m lub 3 m i głębokość 15 cm, - wykonanie obrzeży chodnikowych po dwóch stronach dróg, - wykonanie nawierzchni z tłucznia o grubości 15 cm wraz z zagęszczeniem. 3. Wykonanie geodezyjnego operatu powykonawczego i naniesienie na zasoby mapowe Wydziału Geodezji Urzędu Miejskiego w Gliwicach. Integralną częścią niniejszej specyfikacji są: 1. Przedmiar robót. 2. Opis robót, szkice. Wszystkie ww. elementy składowe dokumentacji stanowią komplet. Przy sporządzaniu oferty przetargowej oraz realizacji przedmiotu zamówienia wszystkie elementy dokumentacji należy rozpatrywać łącznie. Podane w przedmiarach podstawy wyceny nie są zobowiązujące dla Wykonawcy. Pozostałe warunku wykonania robót: 1.Do wykonania robót należy stosować materiały określone w specyfikacji technicznej lub równoważne co do parametrów technicznych, wytrzymałościowych i jakościowych, posiadające aktualne certyfikaty na znak bezpieczeństwa i deklaracje zgodności z PN lub Aprobatą Techniczną. 2.Wszelkie nazwy własne urządzeń, produktów, materiałów przywołane w projekcie i specyfikacji służą określeniu pożądanego standardu wykonania, określeniu właściwości i wymogów technicznych założonych w dokumentacji technicznej dla danych rozwiązań. 3.Wykonawca po zakończeniu robót zobowiązany jest sporządzić dokumentację powykonawczą. 4.Odbiór końcowy zostanie dokonany przez komisję wyznaczoną przez Zamawiającego z udziałem Wykonawcy. Komisja dokona oceny jakości wykonanych robót na podstawie przedstawionych dokumentów, oceny wizualnej oraz zgodności wykonania robót z dokumentacją techniczną oraz przedmiarami robót. 5.Z czynności odbioru zostanie sporządzony protokół odbioru. 6.Do odbioru robót Wykonawca zobowiązany jest przedstawić następujące dokumenty: - certyfikaty i deklaracje zgodności na materiały i urządzenia zastosowane przy wykonywaniu zamówienia, - dokumentację powykonawczą. W czasie realizacji robót Wykonawca zobowiązany jest do: 1.Wyznaczenia kierownika robót, pod nadzorem, którego będą wykonywane wszystkie prace oraz, który będzie odpowiedzialny za bieżący kontakt z Zamawiającym. 2.Stałego utrzymania porządku i ładu na terenie budowy. 3.Stałego dbania o to, aby środki transportowe wyjeżdżające z budowy nie zanieczyszczały okolicznych ulic. W razie potrzeby Wykonawca zobowiązany jest do zorganizowania punktu mycia opon samochodów wyjeżdżających z budowy. 4.Oznakowania i odpowiedniego zabezpieczenia materiałów niezbędnych do wykonania prac. 5.Wykonywania prac w terminach uzgodnionych z kierownikiem Giełdy. Prace mogą być prowadzone od poniedziałku do piątku w taki sposób, aby zakończyć poszczególne etapy w piątek i umożliwić normalną działalność Giełdy w sobotę i niedzielę. 6.Bieżącego wywozu odpadów i gruzu pochodzącego z rozbiórek. 7.Zagospodarowania odpadów powstałych w trakcie wykonywania prac zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie. 8.Oznakowania i zabezpieczenia miejsc prowadzenia robót zgodnie z obowiązującymi przepisami BHP. 9.Pisemnego zgłaszania Zamawiającemu do odbioru robót zanikających i ulegających zakryciu. 10.Udziału w odbiorach robót zanikających, ulegających zakryciu, odbiorach częściowych i udziału w odbiorze końcowym. Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z Polityką Bezpieczeństwa Pracy oraz Polityką Środowiskową obowiązującymi w MZUK.* Wykonawca zobowiązany jest do stosowania zasad środowiskowych, bezpieczeństwa i higieny pracy dla dostawców towarów, usług i robót budowlanych obowiązujących w MZUK.* * - dokumenty dostępne na stronie internetowej www.mzuk.gliwice.pl pod hasłem Certyfikat ISO.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg 45.23.11.00 - Ogólne roboty budowlane związane z budową rurociągów .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 8.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • BOBTECH Budownictwo Ogrodzenia Bruki Sp. z o.o., ul. Orląt Śląskich 44, 44-100 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 111267,90 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73674,05

  • Oferta z najniższą ceną: 73674,05 / Oferta z najwyższą ceną: 136986,07

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.