eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łomża › Przeprowadzenie szkoleń asystent rodziny, kucharz, opiekun dzieci, wózek jezdniowy, kurs prawa jazdy kat B, język angielski, stylizacja paznokci, wyjazd integracyjny dla uczestników i ich rodzin w ramach projektu /EFS - Nowa droga do sukcesu/współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-08-30

Łomża: Przeprowadzenie szkoleń asystent rodziny, kucharz, opiekun dzieci, wózek jezdniowy, kurs prawa jazdy kat B, język angielski, stylizacja paznokci, wyjazd integracyjny dla uczestników i ich rodzin w ramach projektu /EFS - Nowa droga do sukcesu/współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Numer ogłoszenia: 186921 - 2012; data zamieszczenia: 30.08.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 153981 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Łomży, ul. Dworna 23B, 18-400 Łomża, woj. podlaskie, tel. 086 2164088, 2164260, faks 086 2165851.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń asystent rodziny, kucharz, opiekun dzieci, wózek jezdniowy, kurs prawa jazdy kat B, język angielski, stylizacja paznokci, wyjazd integracyjny dla uczestników i ich rodzin w ramach projektu /EFS - Nowa droga do sukcesu/współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Część 1. Szkolenie asystent rodziny dla 13 osób - 230 godzin /200 godzin teoria i 30 godzin praktyka/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Celem szkolenia jest zdobycie wiedzy w zakresie problematyki opiekuńczo-wychowawczej oraz umiejętności pomocy rodzinie w wypełnianiu codziennych obowiązków. Ramowy program szkolenia oparty na ustawie z dnia 9 czerwca 2011 r. o wspieraniu rodziny i systemie pieczy zastępczej /Dz. U. Nr 149, poz. 887/ i aktach wykonawczych. Prawne aspekty funkcjonowania rodziny 24 godziny. 1.Współczesna rodzina w różnych perspektywach teoretycznych oraz badaniach 2.Prawo rodzinne i opiekuńcze w Polsce, system świadczeń rodzinnych i postępowanie wobec dłużników alimentacyjnych 3.Prawne aspekty funkcjonowania rodziny - wybrane zagadnienia z prawa administracyjnego, karnego, zabezpieczenia społecznego oraz prawa pracy 4.Nowe regulacje prawne w zakresie wspierania rodziny oraz systemu pieczy zastępczej. Komunikacja w rodzinie 54 godziny. 1.Komunikacja interpersonalna w rodzinie. Style komunikacji. Mediacje 2.Elementy pedagogiki, psychologii rozwojowej i wychowawczej z uwzględnieniem problemów dotyczących rozwoju dziecka i wpływu syt. kryzysowych w rodzinie na zachowanie i rozwój dziecka 3.Opieka nad dzieckiem niepełnosprawnym w rodzinie 4.Zadania i uprawnienia asystenta rodziny w tym dotyczące wsparcia osób niepełnosprawnych. 5.Współpraca asystenta z rodzinami oraz służbami wspierającymi rodzinę 6.Interwencja kryzysowa w środowisku rodzinnym. Warsztaty asystenta rodziny 70 godzin. 1. Metody pracy z rodziną 2. Zawieranie kontraktu z rodziną. 3. Formułowanie planu pracy z rodziną 4. Prowadzenie dokumentacji. 5. Trening interpersonalny - analiza własnych możliwości i ograniczeń oraz terapia własna asystenta 6. Etyka pracy asystenta rodziny. Obszary pracy asystenta z rodziną 52 godziny. 1.Analiza potrzeb i problemów rodziny - problemów destrukcyjnych zachowań dziecka i rodziców - nieprawidłowych postawy rodzicielskich - problemów wychowawczych - problemów w pełnieniu ról społecznych, bezrobocia, uzależnienia, choroby psychicznej - specyfiki rodziny dotkniętej różnymi dysfunkcjami 2.Sporządzenie planu pracy z rodziną 3.Doskonalenie umiejętności opiekuńczych i wychowawczych w tym umiejętności radzenia w sytuacjach stwarzających trudności wychowawcze oraz w wypełnianiu ról społecznych 4.Organizowanie wspomagania rozwoju dziecka 5.Organizacja czasu wolnego dzieci i młodzieży 6.Pomoc w funkcjonowaniu w środowisku lokalnym 7.Elementy ekonomii i organizacji gospodarstwa domowego. Praktyka zawodowa w instytucji prowadzącej prace z rodziną 30 godzin. W cenie oferty muszą być ujęte szkolenie BHP, materiały szkoleniowe, serwis kawowy. Część 2. Szkolenie kucharz 20 osób - 120 godzin /80 godzin teoria i 40 godzin praktyka/. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Celem kursu jest wykształcenie umiejętności sporządzania potraw, sposobów ich podawania, posługiwanie się normami obowiązującymi w gospodarce żywnościowej. Właściwe wykorzystanie receptur gastronomicznych. Program kursu: 1. Nowoczesne urządzenia w gastronomii. 2. Wyposażenie i organizacja stanowiska pracy. 3. Wymogi systemu HACCAP w gastronomii. 4. Procesy technologiczne stosowane w produkcji żywności. 5. Praktyczne zastosowanie procesów technologicznych w sztuce kulinarnej. - sporządzanie potraw z wykorzystaniem warzyw i owoców, - sporządzanie potraw z wykorzystaniem mięsa i drobiu, - sporządzanie zup i sosów, - sporządzanie potraw z jaj, - sporządzanie potraw z wykorzystaniem mąki i kasz, - sporządzanie potraw z ciasta ziemniaczanego, - sporządzanie zakąsek, - sporządzanie deserów, W cenę kursu wchodzi: szkolenie BHP, badania sanitarno-epidemiologiczne /nosicielstwo/, materiały szkoleniowe, serwis kawowy. Praktyka zawodowa w barach i restauracjach. Część 3. Szkolenie opiekun dzieci 15 osób - 120 godzin. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Celem szkolenia jest nabycie kwalifikacji w zakresie profesjonalnej opieki nad dziećmi. Zakres tematyki szkolenia powinien zawierać m. in. zajęcia dotyczące psychologii dziecięcej, profesjonalnej opieki, zabaw edukacyjnych. Powinien również obejmować biomedyczne podstawy rozwoju człowieka, higienę małego dziecka, żywienie w różnych fazach rozwoju dziecka, metodykę pracy z dziećmi w tym kreatywne zabawy, organizacja zabaw dla dzieci w kreatywny i rozwijający sposób, ciekawe pomysły na mądre spędzenie czasu z dzieckiem. Zajęcia powinny być prowadzone przez wykwalifikowanych pedagogów, psychologów, pielęgniarki. Formy pracy: teoretyczna i praktyczna /żłobek, przedszkole/. W cenę kursu wchodzi szkolenie BHP, badania sanitarno-epidemiologiczne /nosicielstwo/, materiały szkoleniowe, serwis kawowy. Część 4. Szkolenie wózek jezdniowy 11 osób - 70 godzin. Szkolenie ma na celu zdobycie przez uczestników szkolenia stosownych umiejętności i uprawnień w zakresie obsługi wózków jezdniowych napędzanych i bezpiecznej obsługi i wymiany butli gazowych Program szkolenia - obsługa wózka jezdniowego powinien zawierać zagadnienia dotyczące: Budowy wózka, samodzielnego prowadzenia wózka, wykonywania operacji manewrowych, wiadomości z zakresu pobieranie i składanie ładunków z wykorzystaniem wózka jezdniowego, zabezpieczenie ładunku podczas transportu, przestrzeganie przepisów i zasad BHP, bezpieczna wymiana butli. W cenę kursu wchodzi szkolenie BHP, badania profilaktyczne, materiały szkoleniowe, serwis kawowy. Część 5. Kurs prawo jazdy kategorii B 10 osób. Wymagania: 1.Cena badań lekarskich, przed rozpoczęciem kat B, oraz egzaminu państwowego ujęta w koszcie szkolenia /w cenie oferty/. Badania lekarskie mają rozpocząć się w dniu rozpoczęcia szkolenia, zapewnione przez Wykonawcę dla uczestników szkolenia: Orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do kierowania pojazdami powinno być wydane przez lekarza uprawnionego do badania kierowców. Badania mają na celu stwierdzenie zdolności do odbycia szkolenia oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem odbytego szkolenia. Badania lekarskie niezbędne do wydania orzeczenia lekarskiego na podstawie art. 122 ust. 1 pkt 1 Ustawy Prawo o ruchu drogowym z dnia 20.06.1997r. /t.j. Dz. U. z 2005r., nr 108, poz. 908 ze zm. 2.Uczestnicy szkolenia muszą być ubezpieczeni od następstw nieszczęśliwych wypadków od dnia rozpoczęcia szkolenia do dnia zakończenia szkolenia /koszt ubezpieczenia musi być ujęty w koszcie szkolenia - w cenie oferty/. 3.Wykonawca będzie przyjmował pojedyncze osoby w ramach szkoleń indywidualnych lub grupę osób w ramach szkoleń grupowych - skierowane na kurs przez Zamawiającego. 4.Zajęcia teoretyczne muszą odbywać się od poniedziałku do piątku, nie więcej niż 6 godzin zegarowych dziennie /łącznie z przewidzianymi przerwami/. Zajęcia praktyczne /w tym na placu manewrowym/ muszą odbywać się od poniedziałku do soboty, nie więcej niż 3 godziny zegarowe dziennie. 5.Pojazdy mechaniczne na których będzie prowadzone szkolenie muszą być w pełni sprawne technicznie. W przypadku awarii wskazanego w ofercie pojazdu, Wykonawca na okres naprawy zapewni samochód zastępczy. 6.W cenie oferty muszą być ujęte materiały szkoleniowe: zbindowany skrypt lub książka, notatnik, długopis - jakie przekazane zostaną na własność każdemu uczestnikowi szkolenia. Materiały szkoleniowe powinny dotyczyć ściśle tematyki szkolenia, a więc kategorii B prawa jazdy. Materiały powinny mieć formę co najmniej papierową. W materiałach szkoleniowych przekazywanych uczestnikom szkolenia znajdować się będą aktualne przepisy prawa o ruchu drogowym, w tym wyjaśnienia oznaczeń poszczególnych znaków drogowych, czy też graficzne rozrysowanie zasad ruchu drogowego obowiązujących m.in. na tzw. ,krzyżówkach, zasady pierwszeństwa, etc/. 7.Ukończenie szkolenia zostanie potwierdzone stosownym zaświadczeniem, zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa. Na każdym szkoleniu powinna być wydana dla osoby skierowanej karta prowadzonych zajęć i wypełniana każdorazowo w dniu szkolenia, zgodnie z programem szkolenia. Absolwent kursu powinien ponadto posiadać wiadomości w zakresie bezpiecznego kierowania pojazdem, przepisów dot. czasu pracy kierowców, dokumentów wymaganych w krajowym i międzynarodowym przewozie osób, planowania trasy przejazdu, czytania map drogowych. 8.W ramach kursu wykonawca ponosi koszt: wszystkich niezbędnych badań lekarskich i wymaganych powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, jakie musi przejść każda szkolona osoba, koszt kursu teoretycznego dla kategorii B koszt kursu praktycznego dla kategorii B, koszt egzaminu wewnętrznego przeprowadzanego u wykonawcy, pierwszego podejścia absolwenta kursu do egzaminu państwowego, koszt materiałów szkoleniowych dla każdego uczestnika kursu. Powyższe koszty powinny być wkalkulowane w cenę oferty. Część 6. Kurs języka angielskiego 20 osób - 60 godzin w 2 grupach po 10 osób 2 x 60 = 120 godzin. Określenie przedmiotu zamówienia. Zorganizowanie i przeprowadzenie kursu języka angielskiego na poziomie podstawowym dla 20 osób w wymiarze 60 godzin szkoleniowych. Zajęcia powinny się odbyć w dwóch grupach po 10 osób. Łącznie 120 godzin szkoleniowych. Kurs powinien być zorientowany na praktyczne wykorzystanie poznawanego języka w konkretnych sytuacjach życiowych. Beneficjenci powinni być zmotywowani do prowadzenia rozmów zainspirowanych aktualnymi wydarzeniami. Zajęcia powinny umożliwić nabycie biegłości i śmiałości mówienia w języku obcym. Wykładowca powinien zachęcić do opowiadania o swoich pasjach, celach i potrzebach. Beneficjenci powinni w równym stopniu poznać i udoskonalić wszystkie sprawności językowe: mówienie i rozumienie ze słuchu, gramatykę, czytanie oraz pisanie. Podczas zajęć systematycznie powinna być pogłębiana wiedza naszych słuchaczy, która wzbogaci ich słownictwo oraz utrwali struktury gramatyczne. Na zajęciach, oprócz pracy z podręcznikiem, powinny być wykorzystywane materiały audio-video oraz materiały oryginalne, takie jak wycinki prasowe, wiadomości z Internetu, programy telewizyjne czy filmy w wersji oryginalnej. Tematyka kursu oprócz przełamywania bariery językowej powinna umożliwić poszerzanie horyzontów beneficjentów, rozbudzić ciekawość w poznawaniu świata oraz zachęcić do nauki języka angielskiego, ukazać celowość jego poznawania. Część 7. Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci dla 10 osób w wymiarze 32 godzin szkoleniowych /z zakupem zestawu początkowego/. Szczegółowy opis przedmiot zamówienia. Wykonawca powinien w ofercie przedstawić kwalifikacje prowadzącego kurs. Kurs powinien przygotować beneficjentów do praktycznego wykorzystania zdobytych umiejętności dotyczących profesjonalnej stylizacji paznokci metodą żelową. Zajęcia powinny obejmować następujące zagadnienia: - budowa paznokci, choroby paznokci. - materiałoznawstwo, dezynfekcja i sterylizacja. - pielęgnacja dłoni. - organizacja stanowiska pracy, zasady postępowania w kontaktach z klientami. - ćwiczenia na tipsie, ćwiczenia na formie, french, przedłużanie na tipsie z frenchem, zatapianie ozdób w żelu, uzupełnienie paznokci żelowych, zdobienia podstawowe i zaawansowane /cieniowanie, wtapiania, ozdoby, 3D/, zdobienia lakierami. Wymagania: Salę zapewnia wykonawca. W cenę oferty należy wkalkulować: zapewnienie modeli dla beneficjentów, materiały szkoleniowe oraz zestaw startowy dla każdego uczestnika szkolenia obejmujący: 1.Cyfrowa LCD lampa uv z suszarką 2. Świetlówka uv 9W 4szt. 3. Żel jednofazowy 30ml 4. Żel budujący różowy 30ml 5. Żel budujący przeźroczysty 30ml 6. Żel wykańczający-nabłyszczający 30ml 7. Żel french śnieżnobiały 30ml 8. Żel kolorowy 5ml 9. Waciki bezpyłowe 500szt. 10. Tipsy french w saszetkach 500szt. 11.Tipsy naturalne w saszetkach 500szt. 12. Tipsy przeźroczyste w saszetkach 500szt. 13. Aceton 50ml 14. Cleaner 100ml 15. Zmywacz bezacetonowy 100ml 16. Dozownik na płyny 17. Oliwka do paznokci 15ml 18. Pilnik biały prosty 100/180 5szt. 19. Pilnik czarny prosty 100/180 5szt. 20. Blok polerski 2szt. 21. Separatory na palce 2szt. 22.Patyczki z drzewa różanego 5szt. 23. Zestaw 6 profesjonalnych pędzelków do żelu. 24. Primer 5 ml 25. Klej do tipsów z pędzelkiem, 7,5 g, 3 szt 26. Gilotyna 1 szt 27. Palec do ćwiczeń 1 szt 28. Szablony do żelu 500 szt 29.Ozdoby, hologramy w kasetce 12 szt. Część 8. Warsztaty wyjazdowe integracyjne dla uczestników i ich rodzin /59 uczestników i 41 osób z otoczenia łącznie 100 osób/ - przewiduje się 75 osób dorosłych i 25 dzieci. Wyjazd integracyjny dla uczestników projektu i ich rodzin. Przewiduje się ok. 75 osób dorosłych i 25 dzieci. Razem ok. 100 osób I. ETAP Warsztaty w 4 grupach dla osób dorosłych rozpoczną się od godz. 10.00 do 14.00. Program warsztatu powinien zawierać następujące tematy: aktywne słuchanie wyrażanie uczuć, stosowanie wypowiedzi ,ja, zamiast ,ty, zachowania asertywne Dzieci w tym czasie mają zapewnioną opiekę pedagoga / zabawy, gry, itp./ Przerwa obiadowa w godz. 14.00 - 15.00 II. ETAP: Warsztaty rodzinne w 4 grupach od 15.00 do 17.00. /gry, zabawy, portret rodziny itp./ III. ETAP: Od godz. 17.15 do ok. 19.00 wspólna kolacja integracyjna przy ognisku lub grill, pieczenie kiełbasek itp. Miejsce odbywania warsztatu: poza terenem miasta Łomża, odległość maksymalna do 30 km od Łomży. Sale wykładowe i miejsca przeznaczone do prowadzenia zajęć praktycznych powinny spełniać wymogi bhp i p.poż., uregulowane w przepisach odrębnych. Każda osoba dorosła powinna otrzymać: Materiały szkoleniowe: długopis, notatnik formatu A5, teczkę z gumką do przechowywania dokumentów. Każdy uczestnik wyjazdu powinien mieć zapewnione: 1.Wyżywienie /obiad z dwóch dań, deser, serwis kawowy w przerwie warsztatów i zajęć, kolacja - dania grillowe - 3 rozdaje, pieczywo, napoje, sałatki. 2.Transport uczestników do miejsca odbywania warsztatu i z powrotem do Łomży; 3.Ubezpieczenie od następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z warsztatem oraz w drodze do miejsca warsztatu i z powrotem dla każdego uczestnika na kwotę minimum 20 000,00 zł. Wykonawca powinien zapewnić do prawidłowej realizacji warsztatów: 1. Trenerów do realizacji warsztatów 2. Trenerów do przeprowadzenia zajęć integracyjnych dla osób z otoczenia uczestników. 3. Wykonawca zobowiązany jest przeprowadzić ankietę na zakończenie warsztatu.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00 - Usługi szkolenia zawodowego 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: POKL projekt systemowy EFS - Nowa droga do sukcesu.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Szkolenie asystent rodziny

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naczelna Organizacja Techniczna, ul. Polowa 45, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 27500,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 32300,00

  • Oferta z najniższą ceną: 32300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 72865,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Szkolenie kucharz

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia i ABC Edukacji Mariusz Rogowski, Ul. Nowogrodzka 31, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20671,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11980,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11980,00 / Oferta z najwyższą ceną: 32500,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Szkolenie opiekun dzieci

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • O.K Edmund Kwidzyński, ul. Bukowa 11/3, 84-200 Wejherowo, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 13143,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 9900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 9900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 18750,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Szkolenie wózek jezdniowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Naczelna Organizacja Techniczna Łomża, Ul. Polowa 45, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 11000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 11000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 11000,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 6   

Nazwa: Kurs języka angielskiego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia ABC Edukacji Mariusz Rogowski, Ul. Nowogrodzka 31, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 10153,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6960,00

  • Oferta z najniższą ceną: 6960,00 / Oferta z najwyższą ceną: 21120,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 7   

Nazwa: Szkolenie z zakresu stylizacji paznokci z zakupem zestawu początkowego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Ośrodek Szkolenia ABC Edukacji Mariusz Rogowski Łomża ul. Nowogrodzka 31, Ul. Nowogrodzka 31, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 9880,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 8970,00

  • Oferta z najniższą ceną: 8970,00 / Oferta z najwyższą ceną: 17820,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 8   

Nazwa: Warsztaty wyjazdowe integracyjne dla uczestników i ich rodzin

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.08.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dr OTIS Ośrodek Terapii i Sportu Łomża ul. Łagody 9/30, ul Łagody 9/30, 18-400 Łomża, kraj/woj. podlaskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 20253,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 16750,00

  • Oferta z najniższą ceną: 16750,00 / Oferta z najwyższą ceną: 16980,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.