eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Termomodernizacja budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1 - 7 , Budowlanych 38

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-10

Tychy: Termomodernizacja budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1 - 7 , Budowlanych 38
Numer ogłoszenia: 186914 - 2009; data zamieszczenia: 10.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Filaretów 31, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 2274091 w. 133, faks 032 2273145.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Gminna Samorządowa Jednostka Organizacyjna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Termomodernizacja budynku mieszkalnego - wielorodzinnego Wspólnoty Mieszkaniowej Nr 32/II, w Tychach, przy ul. Ojca Bocheńskiego 1 - 7 , Budowlanych 38.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zgodnie z projektem budowlano-wykonawczym, który stanowi załącznik do SIWZ , robót budowlanych w zakresie termomodernizacji (ocieplenia) ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą o pow. ok. 2763m2 , obłożenie cokołów budynku na pow. ok. 295 m2 płytami z kamienia piaskowca - żółtego gr. 5 cm , wraz z wykonaniem wszystkich robót towarzyszących. Zakres robót obejmuje m.in.: - ocieplenie ścian zewnętrznych metodą lekką - mokrą z przygotowaniem podłoża i wykonaniem wyprawy elewacyjnej cienkowarstwowej , - obłożenie cokołu budynku płytami z piskowca żółtego gr. 5 cm - demontaż starych rur spustowych oraz rynien z blachy ocynkowanej O150 mm, demontaż skrzynek zbiorczych rynnowych, demontaż wszystkich zewnętrznych elementów budynku, zabezpieczenie skrzynek elektrycznych, zabezpieczenie skrzynki gazowej, zabezpieczenie instalacji teletechnicznej, demontaż kratek wentylacyjnych, demontaż parapetów okiennych, demontaż obróbki blacharskiej oraz balustrad portfenetrów, demontaż starej tablicy z numeracją klatki oraz lamp oświetlających wejścia do klatek, demontaż szyldów sklepowych, demontaż krat okiennych na parterze, demontaż okienek piwnicznych z luksferów demontaż drzwi do sklepów oraz witryn sklepowych, demontaż istniejącej posadzki strychu, demontaż drzwi wejściowych na strych, zamurowanie okienek nad drzwiami i witrynami w narożnym segmencie budynku cegłą pełną do lica ściany, od strony ul. Ojca Bocheńskiego, wykonanie ocieplenia posadzki na strychu, montaż nowych drzwi wejściowych na strych przeciwpożarowych o EI 30 min , montaż nowych rur i rynien spustowych z PCV oraz nowych koszy rynnowych, montaż nowych obróbek blacharskich, montaż nowych balustrad portfenetrów o wysokości 1,10 m, montaż nowych okienek z PCV piwnicznych, remont portfenetrów wraz z obróbką blacharską, malowanie balustrad oraz metalowych elementów zewnętrznych budynku, remont schodów z lastriko i ułożenie na nich płytek gresowych, montaż wycieraczek przy klatkach, montaż nowych krat okiennych - parter, montaż nowych tablic numeracji klatek schodowych wraz z lampami oświetlającymi wejścia, montaż zadaszeń nad wejściami do klatek schodowych, montaż nowych witryn sklepowych - aluminiowych oraz drzwi wejściowych do lokali użytkowych, roboty porządkowe, wywóz gruzu, - Szczegółowy zakres robót określają przedmiary robót : a) na ocieplenie ścian zewnętrznych budynku wraz z robotami towarzyszącymi - przedmiar robót w lp. od 1 ÷ 197 b) na wymianę stolarki okiennej i drzwiowej (witryn) w lokalach usługowych - przedmiar robót w lp. od 1 ÷ 5 - Przedmiar robót, projekt budowlany oraz specyfikacja technicznego wykonania i odbioru robót , stanowią załączniki do SIWZ..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.44.30.00 - Roboty elewacyjne 45.26.25.12 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe 45.42.11.30 - Instalowanie drzwi i okien 45.26.25.22 - Roboty murarskie 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.43.10.00 - Kładzenie płytek 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.42.11.47 - Instalowanie krat 45.26.21.00 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 33 000,00 zł

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: WARUNKI UDZIAŁU W POSTEPOWANIU, OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW, INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH I DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIENIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU I. Warunki udziału w postępowaniu i sposób dokonywania ich oceny: 1. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy którzy spełniają warunki określone na podstawie art. 22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 20 listopada 2007 r., Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.), tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień ; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełnią warunki określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 2. Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dołączonych do oferty dokumentów wymienionych w punkcie II niniejszego rozdziału według zasady spełnia / nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca wraz z ofertą składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1) oświadczenie potwierdzające spełnienie warunku udziału w postępowaniu stosownie do treści art. 44 w związku z art. 22 ust. 1 pkt. 1÷ 4 ustawy - Pzp. - wzór druku oświadczenia stanowi załącznik do specyfikacji, (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu składają wszyscy Wykonawcy) 2) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarcze - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ; 3) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń , że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia przedmiotowe dokumenty wymienione w punkcie 2) i 3) muszą być złożone dla każdego z nich). 4) aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - o wartości ubezpieczenia nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł. Kwotę ubezpieczenia wyrażoną w innej walucie niż PLN ,Zamawiający przeliczy na PLN, przyjmując do przeliczeń średni kurs danej waluty podany w dniu otwarcia ofert przez Narodowy Bank Polski. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców) 5) informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na kwotę min. 1 000 000,00 zł, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. 6) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres działalności jest krótszy- w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, w którym należy wykazać - co najmniej jedną wykonaną robotę w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych w technologii lekko-mokrej ,w zaproponowanym systemie, o powierzchni wykonanego ocieplenia nie mniejszej niż 2700,00 m2 wraz z obłożeniem ścian płytami z kamienia piaskowca na powierzchni nie mniejszej niż 290,00 m2 , o wartości tej roboty nie mniejszej niż 1 200 000,00 zł (brutto) oraz dołączyć dokumenty potwierdzające,że robota wymienione w wykazie została wykonana należycie. - W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Zamawiający uzna za spełniony, jeżeli Wykonawcy składający ofertę wspólną będą spełniać go łącznie lub co najmniej jeden z wykonawców. 7) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W wykazie należy wskazać, że Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował: a) osobą / osobami posiadającymi uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej; b) co najmniej ośmioma osobami przeszkolonymi w zakresie technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych zaproponowanego przez Wykonawcę w ofercie. Na potwierdzenie wymaganych kwalifikacji zawodowych do wykazu osób należy załączyć: - uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej oraz aktualny dokument potwierdzający przynależność do właściwej izbę inżynierów budownictwa; - dokumenty potwierdzające przeszkolenie co najmniej 8-miu osób w zakresie zaproponowanej technologii wykonywania systemu ociepleniowego ścian zewnętrznych. Wykonawca, który wskaże w wykazie, osoby, którymi b ę d z i e dysponował winien złożyć pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Wykaz osób należy sporządzić wg wzoru druku stanowiącego załącznik do SIWZ. (W przypadku podmiotów występujących wspólnie warunek ten Wykonawcy mogą spełniać łącznie lub co najmniej jeden z Wykonawców)..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.umtychy.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego - pokój Nr 20 , cena 50 zł (brutto) lub za zaliczeniem pocztowym. Opłata dotyczy wykonawców, którzy odbiorą SIWZ osobiście lub złożą wniosek o jej przekazanie..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 01.07.2009 godzina 11:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Tychach, SEKRETARIAT - pokój nr 15, 43-100 Tychy, ul. Filaretów 31.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.